logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dziki Warszawa kolejnym klientem agencji Keypr

  PR 20.08.2020, przeczytano 729 razy

Pierwszoligowy klub koszykarski ze stolicy - Dziki Warszawa, rozpoczął współpracę z agencją marketingu sportowego keyPR. Współpraca rozpoczęła się w sierpniu 2020 i potrwa minimum 6 miesięcy. Agencja ma wesprzeć drużynę m.in. w komunikowaniu kolejnych wyzwań biznesowych oraz wyników sportowych. Od strony agencji za projekt odpowiada Karolina Kowalska, a Michał Szolc - z Dzików Warszawa. Agencja keyPR od wielu lat specjalizuje się w rozwoju obszaru brandingu sportowego i budowania strategii wizerunku sportowców oraz drużyn sportowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dziki-warszawa-kolejnym-klientem-agencji-keypr,388147,artykul.html

Agencja zajmuje się przygotowaniem planu komunikacji drużyny w obszarze biznesowym i sportowym. Ponadto do zadań agencji należy doradztwo w obszarze marketingu sportowego oraz Public Relations. Celem komunikacji zespołu Dziki Warszawa jest zbudowanie wizerunku stabilnej organizacji o zróżnicowanych źródłach przychodów oraz budowanie marki, której wartość będzie rosła wraz ze wzrostem poziomu sportowego.

Do zadań agencji należą m.in. prowadzenie biura prasowego (bieżąca obsługa dziennikarzy), przygotowywanie i dystrybucja informacji prasowych oraz tekstów autorskich, proaktywne aranżowanie wywiadów prasowych wraz z ich koordynacją, współpraca z influencerami oraz zarządzanie kontentem foto i video.

- Dziękuję za zaufanie, którym obdarowała nas drużyna Dziki Warszawa. Budowanie wizerunku marek sportowych to od lat podstawa naszych agencyjnych działań. Wspieramy polskich sportowców nie tylko w zakresie komunikacji mediowej, ale też social mediów, czy budowania strategii wizerunku. Dotychczasowe doświadczenia z pracy dla wielu czołowych sportowców oraz drużyn sportowych (m.in. ORLEN Team) pozycjonuje nas na rynku jako jedną z czołowych agencji, która rozumie specyfikę sportu i potrzeb sportowców. - stwierdza Karolina Kowalska, właścicielka agencji keyPR.

Celem komunikacji biznesowej Dzików Warszawa jest przedstawienie drużyny jako ciekawego projektu biznesowego, który oparty jest o zdrowe i transparentne zasady funkcjonowania. Organizacji, która ma dużą świadomość biznesową, a jej celem jest maksymalizacja wzrostu wartości marki. Klub istnieje od 3 lat i teraz nadszedł czas na kolejny krok w jego rozwoju.

- Nawiązaliśmy współpracę z agencją keyPR po rekomendacji osób związanych ze sportem. Ten rok będzie dla nas przełomowy - już w czwartym sezonie istnienia klubu zagramy na zapleczu koszykarskiej ekstraklasy. To gigantyczne wyzwanie, zarówno sportowe, jak i organizacyjne. Dlatego zależało nam na tym, by agencja z którą pracujemy łączyła kompetencje z obszaru sportu i biznesu. Wcześniej nie współpracowaliśmy z żadną agencją, więc to nowe doświadczenie dla nas wszystkich. Liczymy na to, że keyPR skutecznie wprowadzi nas w medialny świat. - mówi Michał Szolc, założyciel i General Manager drużyny Dziki Warszawa.

Źródło: keyPR

www.keypr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764