logo
FORUM
Polska reklama i poligrafiaFORUM

Dziwna oferta na ploter uv do gadzetów od Via Color

Strona 1/3  1 2 3

| 17.02.2020 14:02

Właśnie dostałem potargową ofertę na drukarki do gadżetów od Via color i tu mam do Was pytanie bo zakup drukarki to jedno, ale każą sobie dopłacić na gwarancję, ripa, szkolenie z użytkowania i zdalne wsparcie techniczne. Czy to normalna procedura przy zakupie takiego sprzętu? Czy w PL nie ma bezpłatnej gwarancji na nowe urządzenia, bo trochę to dla mnie dziwne.

brak ikonki
+

wiadomości: 6
w Signs.pl od 24.02.2016
IP: 79.190.68.XXX

| 17.02.2020 15:02

Markjeting Panie!
Niska cena i dopłaty za wszystko.

avatar użytkownika
+ + +

trzebinia
wiadomości: 57
w Signs.pl od 26.03.2008
IP: 77.255.64.XXX

| 17.02.2020 16:02

Spicimir, 2020-02-17 14:59
Właśnie dostałem potargową ofertę na drukarki do gadżetów od Via color i tu mam do Was pytanie bo zakup drukarki to jedno, ale każą sobie dopłacić na gwarancję, ripa, szkolenie z użytkowania i zdalne wsparcie techniczne. Czy to normalna procedura przy zakupie takiego sprzętu? Czy w PL nie ma bezpłatnej gwarancji na nowe urządzenia, bo trochę to dla mnie dziwne.


Heh, od razu widać, że nie czytujesz regularnie forum. Przejrzyj archiwum ;)

avatar użytkownika
+ + + + + + + + + +

Polska
wiadomości: 2373
w Signs.pl od 09.02.2016
IP: 176.115.86.XXX

| 17.02.2020 16:02

Cześć,
dziwna praktyka zwłaszcza dlatego, że gwarancja jest obowiązkiem sprzedawcy.
Czyli wnioskuje, że kupujący zrzeka się praw z tytułu gwarancji i rękojmi?
Rozkładanie oferty na części pierwsze rozumiem, ale tylko w przypadku gdy urządzenie jest w pakiecie "uruchomieniowym" i posiada dodatki w cenie, które nie muszą być potrzebne klientowi.
Teraz przykładając się do tego, żeby być rzetelnym najbardziej jak to możliwe daję klientowi ofertę kompleksową i walczę z kontrofertą, która zawiera w cenie maszynę i nic więcej ...

Biorąc pod uwagę jak wygląda oferta, ciekaw jestem jak wygląda realizacja gwarancji (tak, tej która jest opcjonalna ... przydałby się jeszcze numer premium do wsparcia technicznego).
Z tym niedopowiedzeniem Was zostawiam ... może ktoś już sprawdził jak to wygląda to proszę o koment...
Piotr Słotwiński
DiPrinter.com

p.s. trochę brakuje mi czasu na przeszukiwanie archiwum. Jak ktoś wrzuci linkę to podziękuję.

avatar użytkownika
+ + +

Warszawa
wiadomości: 37
w Signs.pl od 04.11.2004
IP: 46.134.180.XXX

| 17.02.2020 18:02

Linki chyba nie wiele dadzą, to były bardzo dynamiczne różne barwne historie z wieloma zmianami nazw i głównych bohaterów z prawnikami w tle :-)

avatar użytkownika
+ + + + + + + + + + + + +

wiadomości: 4014
w Signs.pl od 12.10.2009
IP: 83.31.216.XXX

| 17.02.2020 21:02

Aikon, 2020-02-17 18:04
Linki chyba nie wiele dadzą, to były bardzo dynamiczne różne barwne historie z wieloma zmianami nazw i głównych bohaterów z prawnikami w tle :-)


Poszukałem ... miło się to czyta ...
8-)

avatar użytkownika
+ + +

Warszawa
wiadomości: 37
w Signs.pl od 04.11.2004
IP: 46.134.180.XXX

| 17.02.2020 23:02

Niedawno kupiłem od nich UV, gwarancja jest normalna na 1 rok.

Od początku maszyna nie pracowała jak powinna więc jakieś 3 tyg. od instalacji miałem okazje skorzystać z gwarancji

Nie spodziewałem się za wiele (tez czytałem trochę na forum) ale milo mnie zaskoczyli bo przyjechali 3 dni od zgłoszenia i bez stękania poprawili usterki.

Co do rozbijania oferty, ja wole takie podejście niż udawanie że transport,szkolenia, ripy etc. są "gratis".

avatar użytkownika
+ + + +

3miasto
wiadomości: 350
w Signs.pl od 24.01.2009
IP: 89.64.82.XXX

| 18.02.2020 09:02

Dzień dobry,

drodzy forumowicze nasza oferta jest dokładnie odzwierciedleniem potrzeb klientów.
Cennik jest transparentny z dokładnym wyszczególnieniem elementów składowych drukarki oraz jej wyposażenia bez maskowania ukrytych kosztów.
Wielu klientów świadomie dokonuje wyboru takiej konfiguracji która jest dla nich najkorzystniejsza. Co do gwarancji, nasza oferta przewiduje opcje bez: gwarancji, 12mieś lub 24mieś wielu doświadczonych klientów wybiera opcję bez gwarancji ze względu na bezawaryjność oraz łatwość serwisowania drukarek Pegasus.

Pozdrawiam wszystkich zainteresowanych, w razie wątpliwości
Proszę pytać, mój tel: 664 001 320 , jestem do dyspozycji :-)

Kacper Ragus

brak ikonki
+ +

wiadomości: 4
w Signs.pl od 07.05.2019
IP: 188.114.66.XXX

| 18.02.2020 10:02

PegasusUSA, 2020-02-18 09:31
ze względu na bezawaryjność oraz łatwość serwisowania drukarek Pegasus.
Proszę pytać, mój tel: 664 001 320 , jestem do dyspozycji :-)


Czy Pegasus to amerykańskie drukarki?

avatar użytkownika
+ + + + + + + + + +

Polska
wiadomości: 2373
w Signs.pl od 09.02.2016
IP: 176.115.86.XXX

| 18.02.2020 10:02

JanTajga, 2020-02-18 10:21
PegasusUSA, 2020-02-18 09:31
ze względu na bezawaryjność oraz łatwość serwisowania drukarek Pegasus.
Proszę pytać, mój tel: 664 001 320 , jestem do dyspozycji :-)


Czy Pegasus to amerykańskie drukarki?


drukarki jak 90% wszystkich produktów elektronicznych przyjeżdża z Chin, zaś "PegasusUSA" to mój nickname :-)

brak ikonki
+ +

wiadomości: 4
w Signs.pl od 07.05.2019
IP: 188.114.66.XXX
Strona 1/3  1 2 3
REKLAMA:

REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764