logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

E-autokult.pl – nowy serwis Wirtualnej Polski

  PR 25.04.2019, przeczytano 465 razy

Autokult, jeden z najpopularniejszych serwisów motoryzacyjnych w Polsce, uruchomił specjalną sekcję o elektromobilności. Na stronie e-autokult.pl można znaleźć m.in. informacje o technologii, testy samochodów niskoemisyjnych, poradniki i wywiady.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/e-autokult.pl-%E2%80%93-nowy-serwis-wirtualnej-polski,382220,artykul.html

Rynek aut elektrycznych w Polsce dopiero zaczyna się rozwijać. Są one traktowane jako ciekawostka albo trend, który warto obserwować. Nie ma bowiem wątpliwości, że przyszłość motoryzacji to właśnie samochody niskoemisyjne lub bezemisyjne. Szacuje się, że w ciągu najbliższych 10 lat co trzecie produkowane auto będzie napędzane hybrydowo bądź energią elektryczną.

– Przybliżamy użytkownikom technologię, która dziś może wydawać się jeszcze egzotyczna, ale wkrótce stanie się naszą codziennością. Jako jeden z największych serwisów motoryzacyjnych w Polsce chcemy być partnerem tych zmian. Wspólnie z całą branżą wyraźnie obieramy kierunek rozwoju – mówi Mariusz Zmysłowski, redaktor naczelny serwisów Autokult i WP Moto.

Serwis e-autokult.pl publikuje różnorodne materiały. Są tam testy aut elektrycznych, rynkowe nowości, porady dotyczące samochodów używanych, informacje o carsharingu i infrastrukturze. W centralnym miejscu strony jest mapa Polski z miejscami do ładowania pojazdów, z podziałem na rodzaje wtyczek, moc ładowania i dostępność stacji.

Sekcję elektromobilność w serwisie Autokult w ciągu miesiąca od startu odwiedziło już 600 tys. użytkowników. Zgodnie z badaniem Gemius/PBI w marcu 2019 serwisy Autokult i WP Moto należące do Wirtualnej Polski odwiedziło ponad 4,1 mln realnych użytkowników. Oznacza to wzrost o 15% w porównaniu do marca 2018 r.

Źródło: Wirtualna Polska S.A.

www.wp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764