logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

E-autokult.pl – nowy serwis Wirtualnej Polski

  PR 25.04.2019, przeczytano 475 razy

Autokult, jeden z najpopularniejszych serwisów motoryzacyjnych w Polsce, uruchomił specjalną sekcję o elektromobilności. Na stronie e-autokult.pl można znaleźć m.in. informacje o technologii, testy samochodów niskoemisyjnych, poradniki i wywiady.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/e-autokult.pl-%E2%80%93-nowy-serwis-wirtualnej-polski,382220,artykul.html

Rynek aut elektrycznych w Polsce dopiero zaczyna się rozwijać. Są one traktowane jako ciekawostka albo trend, który warto obserwować. Nie ma bowiem wątpliwości, że przyszłość motoryzacji to właśnie samochody niskoemisyjne lub bezemisyjne. Szacuje się, że w ciągu najbliższych 10 lat co trzecie produkowane auto będzie napędzane hybrydowo bądź energią elektryczną.

– Przybliżamy użytkownikom technologię, która dziś może wydawać się jeszcze egzotyczna, ale wkrótce stanie się naszą codziennością. Jako jeden z największych serwisów motoryzacyjnych w Polsce chcemy być partnerem tych zmian. Wspólnie z całą branżą wyraźnie obieramy kierunek rozwoju – mówi Mariusz Zmysłowski, redaktor naczelny serwisów Autokult i WP Moto.

Serwis e-autokult.pl publikuje różnorodne materiały. Są tam testy aut elektrycznych, rynkowe nowości, porady dotyczące samochodów używanych, informacje o carsharingu i infrastrukturze. W centralnym miejscu strony jest mapa Polski z miejscami do ładowania pojazdów, z podziałem na rodzaje wtyczek, moc ładowania i dostępność stacji.

Sekcję elektromobilność w serwisie Autokult w ciągu miesiąca od startu odwiedziło już 600 tys. użytkowników. Zgodnie z badaniem Gemius/PBI w marcu 2019 serwisy Autokult i WP Moto należące do Wirtualnej Polski odwiedziło ponad 4,1 mln realnych użytkowników. Oznacza to wzrost o 15% w porównaniu do marca 2018 r.

Źródło: Wirtualna Polska S.A.

www.wp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
MKiDN: wszystkie media publiczne oraz PAP w stanie likwidacji
Celem rozwiania wątpliwości Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego jako reprezentant Skarbu Państwa uprzejmie wyjaśnia, że wszystkie spółki mediów publicznych oraz Polska Agencja Prasowa, zostały skutecznie postawione w stan likwidacji, co jest potwierdzone wpisami do Krajowego Rejestru Sądowego. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764