logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

E-autokult.pl – nowy serwis Wirtualnej Polski

  PR 25.04.2019, przeczytano 194 razy

Autokult, jeden z najpopularniejszych serwisów motoryzacyjnych w Polsce, uruchomił specjalną sekcję o elektromobilności. Na stronie e-autokult.pl można znaleźć m.in. informacje o technologii, testy samochodów niskoemisyjnych, poradniki i wywiady.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/e-autokult.pl-%E2%80%93-nowy-serwis-wirtualnej-polski,382220,artykul.html

Rynek aut elektrycznych w Polsce dopiero zaczyna się rozwijać. Są one traktowane jako ciekawostka albo trend, który warto obserwować. Nie ma bowiem wątpliwości, że przyszłość motoryzacji to właśnie samochody niskoemisyjne lub bezemisyjne. Szacuje się, że w ciągu najbliższych 10 lat co trzecie produkowane auto będzie napędzane hybrydowo bądź energią elektryczną.

– Przybliżamy użytkownikom technologię, która dziś może wydawać się jeszcze egzotyczna, ale wkrótce stanie się naszą codziennością. Jako jeden z największych serwisów motoryzacyjnych w Polsce chcemy być partnerem tych zmian. Wspólnie z całą branżą wyraźnie obieramy kierunek rozwoju – mówi Mariusz Zmysłowski, redaktor naczelny serwisów Autokult i WP Moto.

Serwis e-autokult.pl publikuje różnorodne materiały. Są tam testy aut elektrycznych, rynkowe nowości, porady dotyczące samochodów używanych, informacje o carsharingu i infrastrukturze. W centralnym miejscu strony jest mapa Polski z miejscami do ładowania pojazdów, z podziałem na rodzaje wtyczek, moc ładowania i dostępność stacji.

Sekcję elektromobilność w serwisie Autokult w ciągu miesiąca od startu odwiedziło już 600 tys. użytkowników. Zgodnie z badaniem Gemius/PBI w marcu 2019 serwisy Autokult i WP Moto należące do Wirtualnej Polski odwiedziło ponad 4,1 mln realnych użytkowników. Oznacza to wzrost o 15% w porównaniu do marca 2018 r.

Źródło: Wirtualna Polska S.A.

www.wp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rynek z roku na rok zaskakuje innowacjami technologicznymi w urządzeniach mobilnych, które nierzadko już mają lepsze parametry niż komputery. Mimo to, wciąż wielu użytkowników nie wyobraża sobie przelewania pieniędzy czy robienia zakupów przez aplikację mobilną.  Wydawać by się mogło, że nic nie jest w stanie zdominować desktopu… i tu mamy niespodziankę! Grupa...
Firma Meetrics opublikowała swój kwartalny raport „Viewability Benchmark Report”, dotyczący widoczności reklam na poszczególnych rynkach europejskich, w tym w Polsce. Polska z wynikiem Viewability na poziomie 58 proc. wzmocniła swoją pozycję na tle innych rynków europejskich. Meetrics w raporcie za II kwartał br. po raz pierwszy zaprezentował szczegółowe dane pokazujące dla...
Wyszukanie hasła w Google pochłania tyle dwutlenku węgla, co zagotowanie wody
Transmisja i oglądanie filmów online generuje 300 mln ton dwutlenku węgla rocznie. Wysyłanie dziesiątek wiadomości e-mail dziennie, szybkie dzwonienie na WhatsApp, przesyłanie zdjęć do chmury, oglądanie krótkiego klipu na YouTube to tylko część codziennego cyfrowego życia. Niewiele osób zdaje sobie jednak sprawę z tego, że odbija się to na całym środowisku. O ile np....
Największe firmy technologiczne zapłacą w UE podatek cyfrowy
– Giganci technologiczni, który działają w oparciu o cyfrowe modele biznesowe, monopolizują rynek. Prowadzą działalność, która wyklucza skutecznie pojawianie się innowacyjnych rozwiązań – podkreśla Katarzyna Królak-Wyszyńska, prezes Innovatika. Tylko w 2018 roku aż 60 firm z listy Fortune 500 nie płaciło podatków w USA. Raje podatkowe istnieją także w Unii...
W pierwszej połowie br. wydawcy prasowi, we współpracy z Kolporterem, zorganizowali ponad 570 różnego rodzaju akcji promocyjnych. Promowano zarówno nowe tytuły, jak i te będące już w sprzedaży.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764