logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

E-autokult.pl – nowy serwis Wirtualnej Polski

  PR 25.04.2019, przeczytano 168 razy

Autokult, jeden z najpopularniejszych serwisów motoryzacyjnych w Polsce, uruchomił specjalną sekcję o elektromobilności. Na stronie e-autokult.pl można znaleźć m.in. informacje o technologii, testy samochodów niskoemisyjnych, poradniki i wywiady.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/e-autokult.pl-%E2%80%93-nowy-serwis-wirtualnej-polski,382220,artykul.html

Rynek aut elektrycznych w Polsce dopiero zaczyna się rozwijać. Są one traktowane jako ciekawostka albo trend, który warto obserwować. Nie ma bowiem wątpliwości, że przyszłość motoryzacji to właśnie samochody niskoemisyjne lub bezemisyjne. Szacuje się, że w ciągu najbliższych 10 lat co trzecie produkowane auto będzie napędzane hybrydowo bądź energią elektryczną.

– Przybliżamy użytkownikom technologię, która dziś może wydawać się jeszcze egzotyczna, ale wkrótce stanie się naszą codziennością. Jako jeden z największych serwisów motoryzacyjnych w Polsce chcemy być partnerem tych zmian. Wspólnie z całą branżą wyraźnie obieramy kierunek rozwoju – mówi Mariusz Zmysłowski, redaktor naczelny serwisów Autokult i WP Moto.

Serwis e-autokult.pl publikuje różnorodne materiały. Są tam testy aut elektrycznych, rynkowe nowości, porady dotyczące samochodów używanych, informacje o carsharingu i infrastrukturze. W centralnym miejscu strony jest mapa Polski z miejscami do ładowania pojazdów, z podziałem na rodzaje wtyczek, moc ładowania i dostępność stacji.

Sekcję elektromobilność w serwisie Autokult w ciągu miesiąca od startu odwiedziło już 600 tys. użytkowników. Zgodnie z badaniem Gemius/PBI w marcu 2019 serwisy Autokult i WP Moto należące do Wirtualnej Polski odwiedziło ponad 4,1 mln realnych użytkowników. Oznacza to wzrost o 15% w porównaniu do marca 2018 r.

Źródło: Wirtualna Polska S.A.

www.wp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Adam Bodnar kontra TVP: Sąd oddala pozew telewizji
Sąd Okręgowy w Warszawie oddalił powództwo Telewizji Polskiej S.A. skierowane przeciwko Rzecznikowi Praw Obywatelskich. Adam Bodnar poinformował dziś o tym na Facebooku. Sprawa dotyczy wypowiedzi Bodnara po śmierci prezydenta Gdańska Pawła Adamowicza. Podczas rozmowy z Andrzejem Stankiewiczem z Onetu Bodnar stwierdził, że trzeba przeanalizować jakie programy oglądał...
Onet.pl najczęściej cytowanym medium w kwietniu 2019
W rankingu najczęściej cytowanych mediów w kwietniu pierwsze miejsce zajął portal Onet.pl  – podaje IMM w najnowszym raporcie „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na kolejnych miejscach znalazły się portal Wirtualna Polska oraz telewizja TVN24.
„Gazeta Wyborcza” włącza się w akcję #vote4friendship
Już jutro – w piątek, 24 maja br. do całego nakładu „Gazety Wyborczej” zostanie dołączony plakat z flagą Unii Europejskiej z hasłem „Europa na tak!”. Na jego drugiej stronie czytelnicy znajdą grafikę odwołującą się do idei przyjaźni europejskiej, stworzoną przez młodych artystów w ramach akcji #vote4friendship. To wspólny projekt 16...
17 maja w Nowym Jorku odbyła się uroczystość wręczenia INMA GLOBAL MEDIA AWARDS, jednego z najbardziej prestiżowych wyróżnień w branży medialnej. Wśród nominowanych znalazł się program interwencyjny TVN „Uwaga!”, który zajął trzecie miejsce w kategorii „Best Use Of Social Media” za projekt #tematdlauwagi.
„#Trendchallenge” – nowy format na Youtube od Plotek.pl
Już w najbliższą niedzielę, 26 maja br. na kanale Plotek.pl zadebiutuje „#TRENDCHALLENGE”. To pierwszy format o tematyce modowej na polskim YouTube, który łączy rozrywkowe wideo z rozwiązaniami z zakresu e-commerce. W programie co tydzień oceniane będą najciekawsze i najodważniejsze stylizacje popularnych polskich influencerów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764