logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

E-book “E-marketing i e-commerce kierunki zmian” z Ideo Force

  PR 19.11.2021, przeczytano 1114 razy

E-book zawiera w jednym miejscu wszystkie najważniejsze trendy z branży e-commerce i e-marketingu. Coraz większe wymagania konsumentów i przeniesienie życia do internetu to dwa główne czynniki tak dynamicznego tempa rozwoju i zmian zarówno w sprzedaży, jak i reklamie online. Przedsiębiorcy muszą stale dostosowywać się do aktualnych realiów, a każde opóźnienie może być fatalne w skutkach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/e-book-%E2%80%9Ce-marketing-i-e-commerce-kierunki-zmian_-z-ideo-force,393827,artykul.html

- Aktualnie trwa trzęsienie ziemi, ale nie jest ono spowodowane pandemią, a przynajmniej nie głównie przez nią. Ona tylko przyspieszyła trwającą od kilku lat transformację cyfrową. – komentuje Wojciech Szymański, Managing Director Ideo Force Sp. z o.o.

Mając to na uwadze, Wojciech Szymański, prezes zarządu agencji e-marketingowej oraz e-commerce Ideo Force Sp. z o.o., postanowił zebrać wszystkie najświeższe trendy w jednym miejscu i w ten sposób powstał niezwykły e-book: „E-marketing i e-commerce kierunki zmian”.

E-book jest pozycją obowiązkową dla tych, którzy pracują w e-commerce lub planują rozpocząć swoje działania w sprzedaży internetowej. Publikacja składa się z czterech części, w których opisano najważniejsze trendy kształtujące obecnie e-commerce, wraz z konkretnymi przykładami z polskiego rynku.

W pierwszej części poruszany jest temat bycia blisko klienta, bez nadmiernego osaczania go. Internet daje wiele możliwości kontaktu, także marki z klientem, z którego warto świadomie korzystać.

Druga część opisuje wygodę oraz trend zwiększania doświadczeń klienta, czyli niezbędne porady dotyczące UX strony internetowej. Autor w przystępny sposób wyjaśnia, dlaczego przy tak dużej konkurencji jaka obecnie panuje na rynku e-commerce, witryny muszą być nie tylko estetyczne, ale także maksymalnie przyjazne użytkownikowi.

Trzecia część dotyczy pozostałych trendów, takich jak na przykład sztuczna inteligencja w zakupach online, price intelligence czy low code integration.

Ostatnia, czwarta część poświęcona jest podsumowaniu, w której autor dzieli się swoimi przemyśleniami na temat kierunku rozwoju e-commerce w najbliższym okresie.

Wiedza zawarta w e-booku: „E-marketing i e-commerce kierunki zmian”, pomoże zrozumieć co w e-commerce i e-marketingu piszczy oraz w jakie rozwiązania warto inwestować, aby osiągać jeszcze większe sukcesy biznesowe.

Publikacja otrzymała patronat Izby Gospodarki Elektronicznej oraz IAB Polska.

  • Publikację można pobrać TUTAJ[PDF]

Źródło: IAB Polska

www.iab.org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Raport Aplikuj.pl o upskillingu i reskillingu
Według danych z najnowszego raportu Aplikuj.pl radykalna modyfikacja kariery zawodowej jest zjawiskiem równie częstym, co rozwój na obecnym stanowisku. Czy możemy już mówić o nowym trendzie na polskim rynku pracy? IAB Polska oraz Standard kwalifikacji digital marketingowych DIMAQ zostali patronami honorowymi raportu.
 Marketing w wyszukiwarkach dla NGO - poradnik
O co zadbać, aby pojawiać się w wynikach wyszukiwania? Gdzie szukać pomysłów i jak pisać treści, aby Google chciało je wyświetlać? Jak reklamować swoją organizację bez nadwerężania budżetu? Grupa Robocza SEM IAB Polska opracowała pierwszy przewodnik po marketingu w wyszukiwarkach skierowany do specjalistów z organizacji pozarządowych.
Jak reklamować organizację w internecie bez dużego budżetu? Poradnik
Widoczność w internecie to dziś „być albo nie być” nie tylko dla podmiotów komercyjnych, ale także dla organizacji pozarządowych, których model finansowania nie pozwala na przeznaczanie dużych budżetów na marketing. Tzw. trzeci sektor nie jest jednak skazany na internetowy niebyt. Przeciwnie, eksperci Grupy Roboczej SEM IAB Polska podpowiadają...
Raport o zrównoważonym rozwoju w digital marketingu
IAB Europe publikuje drugą edycję rocznego raportu "State of Readiness - Sustainability in Digital Advertising Report 2024". W planie również debata online na temat zrównoważonego rozwoju w branży.
E-book: AI to paliwo dla biznesu. Kto skorzysta?
W najnowszej publikacji „Masters&Robots: What Matters?” Digital University prezentuje najważniejsze trendy dotyczące transformacji biznesu, innowacji, marketingu, relacji z klientem, hiperpersonalizacji i przywództwa, które mają szansę zmienić to, jak postrzegamy świat i zachodzące w nim procesy. Oto, jak rewolucja technologiczna wpływa na zmiany w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764