logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

E-book Whitepress: samodzielny audyt SEO

  PR 29.03.2016, przeczytano 745 razy

Agencja WhitePress przygotowała drugi e-book poświęcony tematyce audytu SEO. Pierwsza publikacja była raportem dotyczącym konkretnej domeny. Tym razem WhitePress opublikował bezpłatny e-book w formie poradnika, który w znacznym stopniu ułatwia przeprowadzanie audytu SEO samodzielnie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/e-book-whitepress%3A-samodzielny-audyt-seo,27966,artykul.html

Publikacja jest kolejnym materiałem udostępnionym przez WhitePress w ramach projektu edukacyjnego Nowa Koncepcja SEO. E-book jest pierwszym tak szerokim opracowaniem instrukcji przeprowadzenia audytu SEO samodzielnie na polskim rynku, udostępnionym całkowicie bezpłatnie.

Zdajemy sobie sprawę, że stworzenie jednego uniwersalnego szablonu audytu wszystkich strony internetowych nie jest możliwe ze względu na ich różnorodność. Jednak mając to na uwadze przygotowaliśmy pomocne wskazówki, które mogą być wykorzystane przy analizie niemal każdej strony” – mówi Tomasz Stopka, Product Manager w WhitePress.pl i jednocześnie autor e-booka.

W materiale przygotowanym przez WhitePress można znaleźć konkretne porady dotyczące każdego aspektu podstawowego audytu SEO strony internetowej. 50-stronicowe opracowanie zostało podzielone na trzy główne działy skupiające się wokół tematów:

  • aktualna sytuacja w SERP
  • analiza strony w wynikach wyszukania
  • techniczna analiza strony


Materiał jest przeznaczony przede wszystkim dla osób, które prowadzą samodzielnie swoje strony internetowe i chciałyby poprawić ich widoczność. Opracowanie umożliwia przejście krok po kroku po każdym aspekcie ważnym pod kątem SEO dla witryny internetowej.

Mamy nadzieję, że poradnik okaże się pomocny dla wszystkich, którzy samodzielnie promują swoją stronę internetową lub zaczynają karierę jako specjalista SEO. Wiedza zawarta w tym dokumencie pomaga zrozumieć podstawy optymalizacji strony w łatwy sposób” – mówi Paweł Strykowski, współwłaściciel w WhitePress.pl

W skład poradnika wchodzi e-book oraz checklista, w której zostały zawarte najważniejsze informacje dotyczące optymalizacji SEO strony. Całość jest do pobrania z dedykowanej podstrony.

Źródło: WhitePress

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sojusznik czy wróg? Dwie twarze kryzysu w digital public relations
55% specjalistów zajmujących się komunikacją uważa, że w bieżącym roku organizacjom, dla których pracują może zagrażać kryzys.
Influenza. Mroczny świat influencerów: Jakub Wątor prześwietla branżę influencerską
10 kwietnia swoją premierę ma książka Jakuba Wątora „Influenza. Mroczny świat influencerów” wydana przez Wydawnictwo Agora. Autor prześwietla polską branżę influencerską i przygląda się karierom wpływowych twórców internetowych, m.in. Friza, Boxdela, Fagaty, Krzysztofa Gonciarza, Marty Linkiewicz, Żurnalisty, Andziax i wielu...
Raport Aplikuj.pl o upskillingu i reskillingu
Według danych z najnowszego raportu Aplikuj.pl radykalna modyfikacja kariery zawodowej jest zjawiskiem równie częstym, co rozwój na obecnym stanowisku. Czy możemy już mówić o nowym trendzie na polskim rynku pracy? IAB Polska oraz Standard kwalifikacji digital marketingowych DIMAQ zostali patronami honorowymi raportu.
 Marketing w wyszukiwarkach dla NGO - poradnik
O co zadbać, aby pojawiać się w wynikach wyszukiwania? Gdzie szukać pomysłów i jak pisać treści, aby Google chciało je wyświetlać? Jak reklamować swoją organizację bez nadwerężania budżetu? Grupa Robocza SEM IAB Polska opracowała pierwszy przewodnik po marketingu w wyszukiwarkach skierowany do specjalistów z organizacji pozarządowych.
Jak reklamować organizację w internecie bez dużego budżetu? Poradnik
Widoczność w internecie to dziś „być albo nie być” nie tylko dla podmiotów komercyjnych, ale także dla organizacji pozarządowych, których model finansowania nie pozwala na przeznaczanie dużych budżetów na marketing. Tzw. trzeci sektor nie jest jednak skazany na internetowy niebyt. Przeciwnie, eksperci Grupy Roboczej SEM IAB Polska podpowiadają...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764