logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

E-commerce, lojalność, customer journey. Shopper Day 2021 - 26 października

   19.10.2021, przeczytano 567 razy
ilustracja

Jak budować lojalność w środowisku omnichannel? Gdzie jest miejsce na rozwój handlu offline? I jak wykorzystać „śmierć” 3rd party cookies? Odpowiedzi na te i inne pytania przedstawią detaliści, marketerzy, badacze i specjaliści e-commerce już 26 października 2021 r. podczas konferencji Shopper Day 2021.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/e-commerce%2C-lojalnosc%2C-customer-journey.-shopper-day-2021---26-pazdziernika,393441,artykul.html

Tegoroczna edycja wydarzenia jest dedykowana zmianom i nowościom w e-commerce, programom lojalnościowym oraz rozwiązaniom technologicznym w handlu fizycznym. Konferencja odbędzie się w formule ONLINE.

Eksperci zaproszeni przez redakcje miesięczników „Media Marketing Polska” oraz „Handel” to praktycy, którzy podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem w obrębie w/w bloków tematycznych. Ciekawymi punktami konferencji będą praktyczne case studies oraz konkretne przykłady kreatywnych rozwiązań omawiane przez gości.

Jako keynote speaker wystąpi najbardziej uznany na rynku specjalista od budowania lojalności - Adam Nowak, global loyalty leader w IKEA, autor sukcesu programu IKEA Family na wielu rynkach. Wśród prelegentów znajdą się także m.in. Łukasz Sztuczyński, ekspert, GroupMCarlos A. Silván, dyrektor generalny, Glovo Polska czy Jacek Celiński, head of e-commerce, Havas Media Group.

Konferencja Shopper Day jest dla wszystkich, którzy chcą efektywnie prowadzić działania e-commerce, promować marki w handlu online, budować lojalność konsumentów w retailu online oraz tradycyjnym. Zapraszamy marketerów, domy mediowe, agencje, wydawców internetowych, firmy performance marketingowe oraz samych retailerów na to wyjątkowe spotkanie. Zaczerpnijcie inspiracji, poznajcie najciekawsze case’y, aby Wasz biznes rozwijał się jeszcze szybciej! - mówi Tomasz Wygnański, redaktor naczelny magazynu "Media Marketing Polska".

Konferencja objeta jest patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: VFP Communications LTD

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Czy trendy pro-eko zmieniają rynek opakowań w Polsce?
Stopniowy powrót do nastrojów sprzed pandemii może zwiastować, że na znaczeniu ponownie zyskają postawy i zachowania prośrodowiskowe. Wzrost świadomości ekologicznej był przed pandemią jednym z najważniejszych globalnych trendów konsumenckich. Wiele wskazuje na to, że niebawem znów stanie się istotnym czynnikiem wpływającym na codzienne wybory...
Electrolux z kampanią „Szwedzki sposób na gotowanie bez marnowania”.
Electrolux wystartował z kampanią pod hasłem „Szwedzki sposób na gotowanie bez marnowania”. W związku z działaniami, marka chce zachęcać swoich konsumentów do bardziej świadomego życia, które będzie dzięki temu lepsze, wprowadzania drobnych zmian wokół siebie i stosowania się do zasad zrównoważonych praktyk kulinarnych oraz niemarnowania żywności. W ramach kampanii,...
Ruszyła kampania „Każdy powód jest dobry, by pomagać”. W krótkich spotach Bank BNP Paribas pokazuje zaangażowanie swoich pracowników w wolontariat na rzecz Szlachetnej Paczki i zachęca innych do wpierania tej inicjatywy. Pierwsza faza kampanii potrwa od 1 do 25 grudnia 2021 r.
Do grona klientów Ocama Films, studia filmowego specjalizującego się w produkcjach typu tabletop, food film i demach produktowych, dołączyła Żabka Polska. W ramach współpracy studio przygotowało dla sieci ujęcia foodowe i dema produktowe do spotów TV oraz filmów wykorzystywanych w digitalu, promujących ofertę dań gotowych Szamamm. Autorem zdjęć i...
Marka SKYN rozpoczęła kolejną odsłonę kampanii "Skin-on-skin poczujcie siebie" promującą prezerwatywy z innowacyjnego, ultramiękkiego materiału SKYNFEEL. Kampania jest prowadzona w trzech obszarach: na platformach mediowych, platformach społecznościowych oraz we współpracy z influencerami.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764