logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

e-Commerce Polska awards 2025: startują zgłoszenia

   04.06.2025, przeczytano 554 razy
ilustracja

Izba Gospodarki Elektronicznej z dumą ogłasza XIII edycję konkursu e-Commerce Polska awards — wydarzenia, które nie tylko nagradza najwybitniejsze przedsięwzięcia w polskim handlu cyfrowym, ale stanowi swoisty barometr kondycji całej branży. To właśnie tutaj wybrzmiewają najważniejsze trendy, innowacyjne strategie i przełomowe technologie, które kształtują przyszłość e-commerce w Polsce. Udział w konkursie to nie tylko prestiż i rozpoznawalność, lecz także możliwość zaprezentowania swojej firmy jako lidera zmian i kreatora wartości w cyfrowej gospodarce. To przestrzeń, w której reputacja spotyka się z realnym wpływem, a wizja z uznaniem branży.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/e-commerce-polska-awards-2025%3A-startuja-zgloszenia,409121,artykul.html

Prawdziwe święto e-commerce

Do XIII edycji konkursu e-Commerce Polska awards 2025 – najbardziej uznanego programu wyróżniającego przedsiębiorstwa wyznaczające standardy krajowego handlu cyfrowego – mogą składać swoje aplikacje sklepy internetowe, platformy marketplace, producenci rozwijający kanały D2C, dostawcy usług logistycznych i płatniczych oraz twórcy technologii wspierających e-handel. Gala finałowa odbędzie się 17 września 2025 r., gromadząc kluczowych decydentów ekosystemu e-commerce.

Konkurencja o tytuł „Grand Prix” nabiera wyjątkowej wagi: rynek e-commerce w Polsce przekroczył 200 mld zł wartości brutto i rośnie w tempie 11 % rocznie, napędzany ekspansją marketplace’ów, inwestycjami w sztuczną inteligencję i rozwojem handlu cross-border.

Naszą misją jest wyróżnienie firm, które łączą skalowalność modelu biznesowego z empatycznym podejściem do klienta oraz odpowiedzialnością środowiskową. W poprzedniej edycji odnotowaliśmy rekordowy poziom innowacji; w 2025 r. spodziewamy się projektów, które po raz udowodnią, że handel cyfrowy nie ma granic” – podkreśla Patrycja Sass-Staniszewska, prezes e-Izby.

Tegoroczna edycja przynosi nowe kategorie, aby jeszcze bardziej podkreślić rozwój tej części e-commerce. Oto nowości XIII edycji:

  • Best subscription model in e-commerce 
  • Best personalisation tool for e-commerce

Korzyści biznesowe – wymierna przewaga konkurencyjna

  • Uwiarygodnienie marki – 56 % konsumentów wskazuje nagrody branżowe jako czynnik wzmacniający zaufanie do sklepu.
  • Ekspozycja medialna – wielokanałowa komunikacja generuje szeroki zasięg earned media.
  • Networking z liderami – gala co roku gromadzi ponad 2 600 uczestników.

Perspektywa e-commerce

Udział w e-Commerce Polska awards 2025 jest więc nie tylko wzmocnieniem brand awareness, lecz także punktem odniesienia przy planowaniu strategicznych pivotów produktowych i technologicznych.

We współczesnym ekosystemie digital commerce reputacja rośnie proporcjonalnie do odwagi innowacji – e-Commerce Polska awards pozostaje jej najbardziej wiarygodnym akceleratorem.

Źródło: Izba Gospodarki Elektronicznej

www.eizba.pl

Dodatkowe informacje:

Partnerzy Główni: Allegro, Przelewy24, Mastercard

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Konkurs na projekt stroju dla animatora marki Energa
Energa z Grupy ORLEN ogłasza ogólnopolski konkurs na zaprojektowanie stroju dla animatora, który będzie towarzyszył wydarzeniom wspieranym przez firmę. Projekt ma odzwierciedlać wartości bliskie marce Energa: nowoczesność, troskę o środowisko, odpowiedzialność społeczną, a także sportowego ducha. To właśnie te elementy mają...
Grupa Serviceplan z nagrodami na festiwalu Cannes Lions 2025
Podczas 72. Międzynarodowego Festiwalu Cannes Lions Grupa Serviceplan, którą współtworzy na zasadach partnerskich m.in. polska agencja Change Serviceplan (Group One), została uhonorowana tytułem Niezależnej Sieci Roku, a agencja Serviceplan z Monachium – tytułem Niezależnej Agencji Roku. Grupa zdobyła łącznie rekordową liczbę 19 lwów, poprawiając...
Sukces McCANN Poland i Mastercard na festiwalu Cannes Lions
Zakończył się Międzynarodowy Festiwal Kreatywności Cannes Lions 2025, w ramach którego McCANN Poland i Mastercard zdobyli dwa Srebrne Lwy za kampanię „Public Money ATM”. Na ich konto trafiło także osiem nominacji za dwa różne projekty – „Public Money ATM” i „Inclusive by Design”.
Bank Pekao laureatem konkursu The Drum Awards for Marketing EMEA
Kampania „Jak nie teraz, to kiedy …wbijesz na wyższy level?” Banku Pekao S.A. została uhonorowana nagrodą The Drum Awards for Marketing EMEA. Projekt konkursowy „Jak Bank Pekao S.A. stał się SIGMĄ”, jako jedyny z Polski, wyróżniono w kategorii Metaverse. 
 Dobre, bo śląskie! Finał jubileuszowej edycji konkursu „Śląska Rzecz”
W czwartek, 26 czerwca w Zamku Cieszyn odbędzie się ogłoszenie wyników i wręczenie statuetek w ramach jubileuszowej 20. edycji konkursu Śląska Rzecz 2024. Tego samego dnia nastąpi także otwarcie wystawy prezentującej nagrodzone i wyróżnione w konkursie projekty.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764