logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

E-commerce Sales Booster: Darmowe spotkania dla branży e-commerce

  PR 11.02.2019, przeczytano 756 razy
ilustracjastrzałka

IAI S.A. wraz z firmą zajmującą się marketingiem internetowym Traffic Trends Sp. z o.o. organizuje cykl spotkań szkoleniowych dla osób prowadzących sklepy internetowe. Spotkania odbędą się w 10 największych miastach w Polsce. Pierwsze spotkanie będzie miało miejsce 27 lutego w Gdańsku, a ostatnie 10 kwietnia w Poznaniu. Celem spotkań jest przedstawienie skutecznych metod zwiększenia sprzedaży w sklepach internetowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/e-commerce-sales-booster%3A-darmowe-spotkania-dla-branzy-e-commerce,381198,artykul.html

Zapraszamy wszystkich zainteresowanych na darmowy cykl spotkań zatytułowanych E-commerce Sales Booster.

Spotkania te będą odbywać się na terenie całej Polski, mają jeden prosty cel: Przedstawić skuteczne metody na zwiększenie sprzedaży, które są wykorzystywane przez największych graczy na rynku e-commerce.

Z E-commerce Sales Booster dowiesz się jak:

  • największe sklepy dbają o pozycjonowanie i czym jest organic first
  • za pomocą marki przenieść sprzedaż z marketplaces do swojego sklepu
  • zoptymalizować konwersje w sklepie poprzez poprawę jego elementów
  • nietechniczne czynniki wpływają na decyzje zakupowe
  • przygotować skuteczny mobilny sklep
  • sprzedawać dzięki treści

Prelegentami będą wieloletni specjaliści na co dzień zajmujący się tworzeniem, obsługą oraz marketingiem dla sklepów internetowych.

  • Więcej informacji raz możliwość zarezerwowania miejsca znajduje się TUTAJ

Źródło: IAI S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764