logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

E-commerce Sales Booster: Darmowe spotkania dla branży e-commerce

  PR 11.02.2019, przeczytano 353 razy
ilustracjastrzałka

IAI S.A. wraz z firmą zajmującą się marketingiem internetowym Traffic Trends Sp. z o.o. organizuje cykl spotkań szkoleniowych dla osób prowadzących sklepy internetowe. Spotkania odbędą się w 10 największych miastach w Polsce. Pierwsze spotkanie będzie miało miejsce 27 lutego w Gdańsku, a ostatnie 10 kwietnia w Poznaniu. Celem spotkań jest przedstawienie skutecznych metod zwiększenia sprzedaży w sklepach internetowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/e-commerce-sales-booster%3A-darmowe-spotkania-dla-branzy-e-commerce,381198,artykul.html

Zapraszamy wszystkich zainteresowanych na darmowy cykl spotkań zatytułowanych E-commerce Sales Booster.

Spotkania te będą odbywać się na terenie całej Polski, mają jeden prosty cel: Przedstawić skuteczne metody na zwiększenie sprzedaży, które są wykorzystywane przez największych graczy na rynku e-commerce.

Z E-commerce Sales Booster dowiesz się jak:

  • największe sklepy dbają o pozycjonowanie i czym jest organic first
  • za pomocą marki przenieść sprzedaż z marketplaces do swojego sklepu
  • zoptymalizować konwersje w sklepie poprzez poprawę jego elementów
  • nietechniczne czynniki wpływają na decyzje zakupowe
  • przygotować skuteczny mobilny sklep
  • sprzedawać dzięki treści

Prelegentami będą wieloletni specjaliści na co dzień zajmujący się tworzeniem, obsługą oraz marketingiem dla sklepów internetowych.

  • Więcej informacji raz możliwość zarezerwowania miejsca znajduje się TUTAJ

Źródło: IAI S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Roadshow – Wrappingowa dawka emocji - V edycja
Jesienna edycja należeć będzie do wyjątkowych z kilku powodów: mały jubileusz – V edycja, jednych z najliczniej obsadzanych warsztatów aplikacyjnych, z udziałem Rafała Żmudy, to już powód do dumy, nowy produkt – firma 3M, wprowadziła na rynek nową edycję folii WrapFilm i będziemy mieli okazję z nią pracować –...
Coca-Cola Energy z silnym wsparciem marketingowym nowego napoju energetyzującego
We wrześniu ruszyły główne działania promocyjne Coca-Cola Energy – pierwszego na rynku napoju energetyzującego o znanej i uwielbianej przez konsumentów nucie smakowej Coca-Cola. W ramach kampanii, koncentrującej się na pozytywnej energii, zaplanowane jest m.in.: silne wsparcie 360 stopni, obejmujące emisję spotu w TV, internecie i kinach, działania w digitalu,...
„Nasz Danone jest dla ciebie” – pracownicy w nowej kampanii Danone
Grupa spółek DANONE wystartowała z pierwszą wspólną kampanią wizerunkową, która prezentuje kulturę organizacyjną firmy i wartości bliskie jej pracownikom. To właśnie oni wystąpili w kampanii, jak również mieli kluczowy wpływ na jej kształt - dzieląc się swoimi autentycznymi historiami i tym, co szczególnie cenią w pracy i w życiu prywatnym....
Marka Perwoll i Maja Sablewska z kampanią #Rethinkfashion
Marka Perwoll w kampanii #RethinkFashion promuje ideę slow fashion i odpowiedzialnej konsumpcji. Ambasadorką akcji jest Maja Sablewska, która współpracuje z marką od 6 lat. Oprócz tradycyjnej reklamy telewizyjnej prowadzone są działania digitalowe.
Zdrowo zamieszaj z Alpro i Philips – nowa realizacja Nav agency we współpracy z Mint Media dla Danone
Już 16.09.2019 rusza promocja marki Alpro we współpracy z Philips Polska pod hasłem „Zdrowo zamieszaj z Alpro i Philips”. W promocji klienci mogą odebrać vouchery do wykorzystania na wybrane produkty Philips.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764