logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

E-commerce Sales Booster: Darmowe spotkania dla branży e-commerce

  PR 11.02.2019, przeczytano 443 razy
ilustracjastrzałka

IAI S.A. wraz z firmą zajmującą się marketingiem internetowym Traffic Trends Sp. z o.o. organizuje cykl spotkań szkoleniowych dla osób prowadzących sklepy internetowe. Spotkania odbędą się w 10 największych miastach w Polsce. Pierwsze spotkanie będzie miało miejsce 27 lutego w Gdańsku, a ostatnie 10 kwietnia w Poznaniu. Celem spotkań jest przedstawienie skutecznych metod zwiększenia sprzedaży w sklepach internetowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/e-commerce-sales-booster%3A-darmowe-spotkania-dla-branzy-e-commerce,381198,artykul.html

Zapraszamy wszystkich zainteresowanych na darmowy cykl spotkań zatytułowanych E-commerce Sales Booster.

Spotkania te będą odbywać się na terenie całej Polski, mają jeden prosty cel: Przedstawić skuteczne metody na zwiększenie sprzedaży, które są wykorzystywane przez największych graczy na rynku e-commerce.

Z E-commerce Sales Booster dowiesz się jak:

  • największe sklepy dbają o pozycjonowanie i czym jest organic first
  • za pomocą marki przenieść sprzedaż z marketplaces do swojego sklepu
  • zoptymalizować konwersje w sklepie poprzez poprawę jego elementów
  • nietechniczne czynniki wpływają na decyzje zakupowe
  • przygotować skuteczny mobilny sklep
  • sprzedawać dzięki treści

Prelegentami będą wieloletni specjaliści na co dzień zajmujący się tworzeniem, obsługą oraz marketingiem dla sklepów internetowych.

  • Więcej informacji raz możliwość zarezerwowania miejsca znajduje się TUTAJ

Źródło: IAI S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Puma: Trzy nowe komplety strojów Valencii na sezon 2020/21
Firma PUMA ma przyjemność zaprezentować stroje Valencii na sezon 2020/21, które powstały pod hasłem „z odwagi zrodzeni” (Born from Bravery). Inspiracje do stworzenia trzech nowych kompletów, projektanci czerpali od sławnych mieszkańców miasta lub jego najbardziej charakterystycznych elementów, tj. Giełda Jedwabiu, produkcja pomarańczy oraz...
Performante mówi „Yes”
Agencja Performante ruszyła z nową kampanią wizerunkową, której towarzyszy odświeżenie komunikacji firmy.  
Żywiec Zdrój promuje Żywiecczyznę w najnowszej loterii produktowej wody niegazowanej
1 sierpnia ruszyła ogólnopolska akcja promocyjna Żywiec Zdrój zachęcająca Polaków do odkrywania Żywiecczyzny – regionu, z którego wywodzi się marka. W loterii paragonowej biorą udział produkty z linii Żywiec Zdrój niegazowany, we wszystkich dostępnych formatach. Łącznie zaplanowano  61 nagród pieniężnych o wartości 4000 zł...
Nowa identyfikacja wizualna Grupy American Heart of Poland
Największa sieć oddziałów szpitalnych wyspecjalizowanych w leczeniu układu sercowo-naczyniowego prezentuje nową, ujednoliconą identyfikację wizualną. Docelowo będzie ona wdrożona we wszystkich podmiotach należących do Grupy.
Schulz: Maciej Turkawski awansuje na Group Account Managera
Maciej Turkawski związany z agencją Schulz brand friendly od 2018 roku awansował na stanowisko Group Account Managera.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764