logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

E-commerce Sales Booster: Darmowe spotkania dla branży e-commerce

  PR 11.02.2019, przeczytano 471 razy
ilustracjastrzałka

IAI S.A. wraz z firmą zajmującą się marketingiem internetowym Traffic Trends Sp. z o.o. organizuje cykl spotkań szkoleniowych dla osób prowadzących sklepy internetowe. Spotkania odbędą się w 10 największych miastach w Polsce. Pierwsze spotkanie będzie miało miejsce 27 lutego w Gdańsku, a ostatnie 10 kwietnia w Poznaniu. Celem spotkań jest przedstawienie skutecznych metod zwiększenia sprzedaży w sklepach internetowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/e-commerce-sales-booster%3A-darmowe-spotkania-dla-branzy-e-commerce,381198,artykul.html

Zapraszamy wszystkich zainteresowanych na darmowy cykl spotkań zatytułowanych E-commerce Sales Booster.

Spotkania te będą odbywać się na terenie całej Polski, mają jeden prosty cel: Przedstawić skuteczne metody na zwiększenie sprzedaży, które są wykorzystywane przez największych graczy na rynku e-commerce.

Z E-commerce Sales Booster dowiesz się jak:

  • największe sklepy dbają o pozycjonowanie i czym jest organic first
  • za pomocą marki przenieść sprzedaż z marketplaces do swojego sklepu
  • zoptymalizować konwersje w sklepie poprzez poprawę jego elementów
  • nietechniczne czynniki wpływają na decyzje zakupowe
  • przygotować skuteczny mobilny sklep
  • sprzedawać dzięki treści

Prelegentami będą wieloletni specjaliści na co dzień zajmujący się tworzeniem, obsługą oraz marketingiem dla sklepów internetowych.

  • Więcej informacji raz możliwość zarezerwowania miejsca znajduje się TUTAJ

Źródło: IAI S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Unife rusza z kampanią Hop-On for our Planet
Za 5 lat ok 40% wysoko wykwalifikowanych pracowników przemysłu kolejowego przejdzie na emeryturę. Już teraz polskie, jak i europejskie koleje, zmagają się z brakami kadrowymi. Żeby temu zaradzić, Europejskie Stowarzyszenie Przemysłu Zaopatrzenia Kolei (UNIFE) zleciło badanie pokolenia Z (16-25 lat) oraz zorganizowało kampanię HOP ON FOR OUR PLANET (WSKAKUJ DLA...
Samsung i Sokół powracają w kampanii Galaxy Note20 Ultra 5G
Supermoc do pracy i po pracy to kampania Galaxy Note20 Ultra 5G, w której Samsung ponownie łączy siły z Sokołem. Tym razem, w myśl zasady, że „Biznes jest jak gra, żeby wygrać trzeba znać kombinacje”, Wojtek zaprezentuje triki i wskazówki, które pozwolą w pełni wykorzystać swój potencjał.
W najbliższy poniedziałek (02.11) odbędzie się spotkanie informacyjne dla zainteresowanych uczestnictwem w projekcie MŚP – „Krok po kroku jak przejść przez ścieżkę rekrutacji, w ramach sektora komunikacja marketingowa”.
Biedronka wręcza nagrodę 100 tys. zł i odsłania antysmogowy mural
Zakończenie drugiego etapu nagrody Biedronki za książkę dla dzieci Piórko 2020 sieć sklepów ogłosiła w niezwykły sposób. Laureatka kategorii „Ilustracje” tegorocznego Piórka, Magdalena Starowicz, otrzymała od Biedronki czek na 100 tys. zł, a zaprojektowana przez nią okładka książki trafiła na odsłonięty na warszawskim Powiślu mural....
ING: Kampania kantoru walut online
ING Bank Śląski rusza z kampanią kantoru walut online dla firm w mediach społecznościowych. To wygodna usługa, niezbędna w każdej nowoczesnej firmie. Klikasz i masz.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764