logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

E-commerce Sales Booster: Darmowe spotkania dla branży e-commerce

  PR 11.02.2019, przeczytano 755 razy
ilustracjastrzałka

IAI S.A. wraz z firmą zajmującą się marketingiem internetowym Traffic Trends Sp. z o.o. organizuje cykl spotkań szkoleniowych dla osób prowadzących sklepy internetowe. Spotkania odbędą się w 10 największych miastach w Polsce. Pierwsze spotkanie będzie miało miejsce 27 lutego w Gdańsku, a ostatnie 10 kwietnia w Poznaniu. Celem spotkań jest przedstawienie skutecznych metod zwiększenia sprzedaży w sklepach internetowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/e-commerce-sales-booster%3A-darmowe-spotkania-dla-branzy-e-commerce,381198,artykul.html

Zapraszamy wszystkich zainteresowanych na darmowy cykl spotkań zatytułowanych E-commerce Sales Booster.

Spotkania te będą odbywać się na terenie całej Polski, mają jeden prosty cel: Przedstawić skuteczne metody na zwiększenie sprzedaży, które są wykorzystywane przez największych graczy na rynku e-commerce.

Z E-commerce Sales Booster dowiesz się jak:

  • największe sklepy dbają o pozycjonowanie i czym jest organic first
  • za pomocą marki przenieść sprzedaż z marketplaces do swojego sklepu
  • zoptymalizować konwersje w sklepie poprzez poprawę jego elementów
  • nietechniczne czynniki wpływają na decyzje zakupowe
  • przygotować skuteczny mobilny sklep
  • sprzedawać dzięki treści

Prelegentami będą wieloletni specjaliści na co dzień zajmujący się tworzeniem, obsługą oraz marketingiem dla sklepów internetowych.

  • Więcej informacji raz możliwość zarezerwowania miejsca znajduje się TUTAJ

Źródło: IAI S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764