logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

E-commerce Trends Summit już we wrześniu

  PR 27.08.2021, przeczytano 388 razy

Już 22 września 2021 spotkamy się w gronie ekspertów, by dzielić się wiedzą, praktycznymi wskazówkami oraz narzędziami. E-commerce Trends Summit to jedyna taka konferencja w Europie Środkowo–Wschodniej. IAB Polska objęła patronat nad wydarzeniem.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/e-commerce-trends-summit-juz-we-wrzesniu,392784,artykul.html

Pandemia uświadomiła przedsiębiorcom, jak ważne jest tworzenie e-commerce w trakcie kryzysu. W związku z tym postrzeganie handlu internetowego, jak i samego e-commerce, całkowicie się zmieniło. Przedsiębiorcy zajmujący się handlem, aby ubezpieczyć się na przyszłość, zaczęli przenosić swoje biznesy do Internetu. W minionym roku aż 85% Polaków zadeklarowało chęć dalszych zakupów online. Nie ignoruj tego i zacznij rozwijać swój biznes!

To wydarzenia dla:

  • Prezesów, właścicieli, członków zarządu firm B2C, B2B
  • Specjalistów, dyrektorów i menedżerów odpowiedzialnych za sprzedaż online i rozwój e-commerce
  • Osób prowadzących własny sklep internetowy

Goście specjalni konferencji E-commerce Trends Summit

Podczas wydarzenia wystąpią cenieni, polscy oraz zagraniczni eksperci od zarządzania markami w przestrzeni cyfrowej oraz ekosystemami innowacji.

  • Boguslawa (Bogy) Skowronski, współzałożycielka i członkini zarządu MIT EF CEE oraz partner w FounderPartners. Jest twórczynią ekosystemów start-upów technologicznych oraz finansistką ze specjalizacją w transakcjach kapitałowych.
  • Phil Budden, wykładowca na MIT Sloan School of Managament. Zajmuje się ekosystemem innowacji oraz przedsiębiorczością opartą na innowacjach. Ponadto Phil pracował w brytyjskim Ministerstwie Spraw Zagranicznych jako dyplomata.
  • Rafał Wasyluk, obecnie rozwija Commerce Centre of Excellence w VMLY&R EMEA, pracując głównie dla firm sektora CPG: PepsiCo, Ferrero i Danone. Ponadto od ponad 20 lat zajmuje się planowaniem strategicznym oraz zarządzaniem markami w przestrzeni cyfrowej.
  • Stuart Madnick, wykładowca na MIT Sloan School of Managament. Obecnie kieruje działem Cybersecurity w MIT Sloan Initiative. Jest członkiem wydziału MIT od 1972 roku. Przez ponad 20 lat pełnił funkcję szefa Grupy Technologii Informacyjnych. Był konsultantem dla dużych korporacji i współzałożycielem pięciu firm high-tech.

Źródło: IAB Polska

www.iab.org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764