logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

E-ideathonu z udziałem Dentsu Aegis Network Polska

  PR 16.04.2020, przeczytano 634 razy

9 kwietnia odbyła się sesja finałowa inicjatywy „e-Ideathon. Do Something Great”, w ramach której pracownicy grupy Dentsu Aegis Network Polska pracowali nad społecznymi i biznesowymi wyzwaniami związanymi z epidemią COVID-19.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/e-ideathonu-z-udzialem-dentsu-aegis-network-polska,386606,artykul.html

Udział w inicjatywie był dobrowolny. Zgłosiło się 5 multidyscyplinarnych zespołów, których członkowie na co dzień pracują w spółkach należących do grupy Dentsu Aegis Network. Zespoły zmierzyły się z wyzwaniami mieszczącymi się w trzech grupach tematycznych:

  • Praca zdalna, przymusowa kwarantanna i izolacja – wyzwanie dla rodziców i dzieci lub singli
  • Samotność, zmiana trybu życia, poczucie strachu i niemoc – wyzwanie dla osób starszych i w grupie ryzyka
  • Problemy ze sprzedażą produktów i usług oraz logistyką – wyzwanie dla B2B, z konsumentów i pracowników w dobie kryzysu gospodarczego

- Koncept e-Ideathonu nie jest dla nas nowością. Już w przeszłości zdarzało nam się brać udział w podobnych inicjatywach. Dziś, w czasach innych i odbiegających od normy postanowiliśmy stworzyć magazyn rezerw intelektualnych, który posłuży za stałą platformę. Szukaliśmy rozwiązania, które stanowić będzie zarówno network kreatywnego potencjału na przyszłość, jak również tu i teraz pozwoli na wykorzystanie doświadczenia i kompetencji naszej organizacji oraz naszych partnerów biznesowych w celu wygenerowania jak największej liczby pomysłów wspierających społeczeństwo w tym trudnym okresie. Jestem niesamowicie dumny z zaprezentowanych projektów – każdy z nich uwidocznił, że w pracownikach naszej grupy drzemie niesamowity potencjał. Prezentacje pokazały, że wszystkie zespoły włożyły w projekty mnóstwo serca, a wypracowane rozwiązania zdecydowanie gotowe są ujrzeć światło dzienne. Gorąco zachęcam firmy oraz ekspertów, chcących zmienić rzeczywistość wokół nas do współpracy. Pamiętajmy, że to idee kreują dzisiejszy świat. - mówi Sławomir Stępniewski, pomysłodawca inicjatywy i CEO Dentsu Aegis Network Polska.

Zespoły biorące udział w e-Ideathonie oraz jury pracowały w trybie zdalnym. Każdy z uczestników mógł przeznaczyć na projekt 15 godzin. Wypracowane rozwiązania oceniało, podczas sesji online, jury złożone z marketerów, ekspertów Dentsu Aegis Network oraz ekspertów zewnętrznych. W obradach pod przewodnictwem Sławomira Stępniewskiego wzięli udział: Robert Bednarski - Country Director CEE Facebook, Izabela Głodek - Dyrektor Marketingu, członkini Zarządu Coca-Cola Poland Services, Szymon Brodziak - artysta, fotograf, mistrz fotografii czarno-białej, Francois Colombié - długoletni szef Auchan Polska & CEE, Pascal Brodnicki - szef kuchni, podróżnik, osobowość telewizyjna, autor książek, Arkadiusz Gwizdek - CMO ŠKODA, Volkswagen Group Polska, Stanisław Janowski - Prezes Zarządu, Telewizja Polsat, Marek Kapuściński - Przewodniczący Rady Nadzorczej Cyfrowego Polsatu, Dr Kamila Mieńkowska-Stępniewska - Dyrektor Zarządzająca Dom Pomocy Społecznej  "Lili", Prof. Andrzej Radzikowski - specjalista pediatra, specjalista chorób dziecięcych, gastroenterolog, Małgorzata Zachorowska - Prezes Zarządu Polskiego Stowarzyszenia HR, Dr hab. Olaf Żylicz - psycholog biznesu, trener, coach, prof. Uniwersytetu SWPS oraz Norbert Franke – Chief Technology Officer w Isobar Polska.

- Cieszę się, że udało się nam przygotować tę inicjatywę w niespełna 3 tygodnie i w trybie 100% online. Korzystając z video chatów oraz narzędzi do komunikacji onlinowej każdy z zespołów przygotował co najmniej jeden koncept, który zaprezentował przed jury. Nasi wolontariusze pracowali po kilkanaście godzin, wykazując się ogromnym zaangażowaniem i profesjonalizmem. Zwycięski zespół już pracuje nad wdrożeniem swojego konceptu, a dwa kolejne, które również znalazły się na podium dopracowują swoje rozwiązania. Mam nadzieję, że również dla nich uda się nam znaleźć partnerów, którzy zdecydują się na wdrożenie bardzo ciekawych  idei. - mówi Jadwiga Jadziewicz, CSR Manager w grupie Dentsu Aegis Network Polska i koordynatorka e-Ideathonu.

Zwycięski projekt wesprze osoby o podwyższonym ryzyku ciężkiego przebiegu COVID-19

Zespół, który według oceny jury, przygotował najlepszy projekt obecnie pracuje nad jego wdrożeniem. Planowane działania mają pomóc funkcjonować w przestrzeni publicznej osobom, które zagrożone są ciężkim przebiegiem COVID-19. Do tej grupy zaliczają się nie tylko seniorzy po 65. roku życia, ale również kobiety w ciąży, osoby przewlekle chore, w trakcie chemioterapii, czy w okresie pooperacyjnym.

Źródło: Dentsu Aegis Network Polska

www.dentsuaegisnetwork.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764