logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

E-mark w Euro-stempel

  PR 29.10.2019, przeczytano 1097 razy
ilustracjastrzałka

E-mark, czyli pierwsze mobilne, elektroniczne urządzenie do znakowania firmy Colop można wypróbować w centrum pieczątek w Bielsku-Białej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/e-mark-w-euro-stempel,384517,artykul.html

Produkt zapewnia możliwość znakowania dowolną grafiką właściwie na niemal każdej możliwej powierzchni. W sklepie Play Google należy pobrać dedykowaną aplikację na Android i przy wykorzystaniu smartfona lub tabletu pracować nad swoimi pomysłami i spersonalizowaną grafiką. Oczywiście jest też możliwość pracy przez laptop, czy komputer łączący się przez Wi-fi.

Euro-stempel typuje popularność użycia e-pieczątki w branżach: logistyki, szkolnictwa, szeroko pojętej reklamy, instytucjach państwowych oraz hurtowniach, a nawet branży medycznej.

Kampanię wspierającą komunikację prowadzi lukaszmajewski.com. W ramach działań na social media, pojawi się cykl komunikatów przy współpracy z Colop Polska.

Źródło: Euro-stempel

www.eurostempel.pl


avatar użytkownika
+

Tekst opublikował użytkownik: euro-stempel

(Seweryn Gajos)

euro-stempel o sobie:

Euro-Stempel świadczy ekspresową obsługę w zakresie wyrabiania pieczątek oraz poligrafii. Oferujemy szeroką gamę pieczątek: tradycyjne automaty, datowniki, drewniane i suche stemple.
Realizujemy zamówienia indywidualnych - spełniając wymagania nawet najbardziej wymagających klientów.

W ofercie:
- pieczątki
- grawer
- wizytówki
- druk, kserowanie, skanowanie
- ulotki
- upominki spersonalizowane
- druk UV na dibond

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764