logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

E-mark w Euro-stempel

  PR 29.10.2019, przeczytano 245 razy
ilustracjastrzałka

E-mark, czyli pierwsze mobilne, elektroniczne urządzenie do znakowania firmy Colop można wypróbować w centrum pieczątek w Bielsku-Białej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/e-mark-w-euro-stempel,384517,artykul.html

Produkt zapewnia możliwość znakowania dowolną grafiką właściwie na niemal każdej możliwej powierzchni. W sklepie Play Google należy pobrać dedykowaną aplikację na Android i przy wykorzystaniu smartfona lub tabletu pracować nad swoimi pomysłami i spersonalizowaną grafiką. Oczywiście jest też możliwość pracy przez laptop, czy komputer łączący się przez Wi-fi.

Euro-stempel typuje popularność użycia e-pieczątki w branżach: logistyki, szkolnictwa, szeroko pojętej reklamy, instytucjach państwowych oraz hurtowniach, a nawet branży medycznej.

Kampanię wspierającą komunikację prowadzi lukaszmajewski.com. W ramach działań na social media, pojawi się cykl komunikatów przy współpracy z Colop Polska.

Źródło: Euro-stempel

www.eurostempel.pl


avatar użytkownika
+

Tekst opublikował użytkownik: euro-stempel

(Seweryn Gajos)

euro-stempel o sobie:

Euro-Stempel świadczy ekspresową obsługę w zakresie wyrabiania pieczątek oraz poligrafii. Oferujemy szeroką gamę pieczątek: tradycyjne automaty, datowniki, drewniane i suche stemple.
Realizujemy zamówienia indywidualnych - spełniając wymagania nawet najbardziej wymagających klientów.

W ofercie:
- pieczątki
- grawer
- wizytówki
- druk, kserowanie, skanowanie
- ulotki
- upominki spersonalizowane
- druk UV na dibond

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Neolt – włoska jakość urządzeń do post-produkcji
Neolt specjalizuje się w produkcji urządzeń i akcesoriów do wielkoformatowej post-produkcji. Z tej włoskiej, rodzinnej fabryki z tradycjami, wychodzą na cały świat profesjonalne laminatory, piły, trymery automatyczne i wiele innych… sprytnych i ułatwiających pracę urządzeń.
Influencerzy testują produkty Aldi
ALDI rozwija kolejny etap kampanii marketingowej, która rozpoczęła się we wrześniu tego roku pod hasłem RAZ ALDI, ZAWSZE ALDI. Głównymi bohaterami kampanii są produkty marek własnych, a do ich testowania zapraszani są klienci i influencerzy.
Agencja 180heartbeats + JUNG v MATT wygrała przetarg na prowadzenie profili marki Tymbark – lidera na rynku soków, nektarów i napojów – w mediach społecznościowych.
Czytaj PL – ponad 130 tysięcy przeczytanych książek w miesiąc
Ponad 130 tysięcy – tyle książek pobrali w tym roku uczestnicy akcji Czytaj PL, pobijając jednocześnie o prawie 50 procent rekord poprzedniej edycji. Polacy czytali od Islandii aż po Antarktydę – plakaty z kodami QR można było znaleźć na 4 kontynentach, w 14 krajach, blisko 1000 miejscowościach w Polsce i 28 miejscach za granicą. Aż 50 tysięcy osób specjalnie pobrało...
Iluminacje świąteczne z Polski od Kanady po Austarilę
Od mroźnego kanadyjskiego Quebecu po australijskie gorące Perth – Multidekor po raz kolejny rozświetla mapę świata! Z fabryki w Piastowie ruszyły dziesiątki tirów po brzegi zapakowanych zimowymi, świetlnymi ozdobami, które by rozjaśnić przestrzenie Paryża, Moskwy czy Madrytu pokonają ponad 45 tysięcy kilometrów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764