logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

E-Ploter i Sun Chemical na targach Fespa 2019

  PR 30.05.2019, przeczytano 505 razy
ilustracjastrzałka

Podczas tegorocznych targów Fespa 2019 w Monachium firma Sun Chemical zaprezentowała szeroką ofertę produktów dedykowanych różnorodnym zastosowaniom rynkowym. Znalazły się wśród nich m.in. nowe farby sublimacyjne i pigmentowe do zadrukowywania tekstyliów oraz nowa farba UML (wolna od GBL) skierowana na rynek solwentowego druku wielkoformatowego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/e-ploter-i-sun-chemical-na-targach-fespa-2019,382687,artykul.html

Biorąc pod uwagę liczbę premier rynkowych najwięcej mówiło się o zadrukowywaniu tekstyliów. Trend ten zresztą był wyraźnie zarysowany na całej wystawie. Rozwiązania dedykowane temu segmentowi rynku stanowiły ok. 30-40% wszystkich produktów prezentowanych na targach Fespa 2019.
Zainteresowanie osób odwiedzających stoisko wzbudziła m.in. na nowa farba wodna, dedykowana do ploterów wyposażonych w głowice Kyocera oraz innowacyjne rozwiązanie typu pouch ("worki"), umożliwiające wygodne i wydajne dozowanie farby do ploterów Mimaki. Atramenty te są już w ciągłej sprzedaży w firmie E-PLOTER.

Portfolio firmy Sun Chemical w dziale tekstyliów znane pod marką SunTex na Fespie zostało rozszerzone o trzy nowe serie farb: DTY, PDY oraz PDR. Pierwsza z nich przeznaczona jest do druku inkjetowego sublimacyjnego bezpośredniego oraz pośredniego (z udziałem papieru transferowego). Stworzona została z myślą o zastosowaniu w urządzeniach wyposażonych w głowice firmy Kyocera. Farba ta zapewnia optymalne nanoszenie na materiał oraz wysoką żywotność reprodukowanych barw. Posiada certyfikat Oeko-Tex Eco Passport.

SunTex PDY i SunTex PDR to z kolei farby pigmentowe. Receptura farby PDY uwzględnia jej zastosowanie w urządzeniach wyposażonych w głowice Kyocera. Z kolei PDR jest serią przeznaczoną do maszyn bazujących na głowicach Ricoh. Jak podaje Sun Chemical w przypadku obu farb do minimum zredukowano konieczność wstępnej oraz finalnej obróbki zadrukowywanego materiału. Wpływa to na wyższą trwałość wydruków oraz zwiększa żywotność ich kolorystyki. Oba te atramenty oferują szeroki gamut kolorystyczny i oba posiadają certyfikat Oeko-Tex Eco Passport.

Prezentowaną nowością była też nowa wersja pigmentowej farby wodnej Encore przeznaczonej do zadrukowywania tekstyliów wykonanych z bawełny.

Na targach Fespa światowy debiut miała wodna farba APY, przeznaczona do wysokowydajnego inkjetowego drukowania plakatów w ploterach wyposażonych w głowice Kyocera.

W porównaniu z konkurencyjnymi rozwiązaniami bazującymi na inkjetowej farbie wodnej, Streamline APY oferuje krótszy czas schnięcia, znacznie lepsze wykończenie zadrukowywanej powierzchni, większą żywotność i światłotrwałość reprodukowanych kolorów oraz niższe zużycie energii niezbędnej do działania systemu utrwalania. Do dyspozycji zwiedzających na stoisku były dostępne próbki produktów wydrukowanych z jej udziałem, które spotkały się – podobnie jak sama farba – z dużym zainteresowaniem. To nasza najważniejsza nowość w obszarze cyfrowego druku superwielkoformatowego.

Sun Chemical promował portfolio swoich ekosolwentowych farb inkjetowych przeznaczonych do ploterów wielkoformatowych. Farby te posiadają proekologiczne certyfikaty Greenguard i Greenguard Gold, co umożliwia min. wykorzystanie ich do aplikacji wewnętrznych.

Zapraszamy

Źródło: E-Ploter, Sun Chemical

www.e-ploter.pl


avatar użytkownika
+ + + + +

Tekst opublikował użytkownik: e-ploter

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Klienci, agencje, media poszukują odpowiedzi na pytania dotyczące potrzeb biznesu, konsumentów i skutecznych metod zwalczenia negatywnego wpływu pandemii na marki. Grupa Dentsu i Shortlist Consulting organizują cykl pięciu dwugodzinnych spotkań online - 2 debaty, 3 webinaria tematyczne). Spotkania odbędą się między 1 a 5 czerwca br.
Premiera „Cyberpunk 2077” wspierana kampanią reklamową w mediach i markach Grupy Agora
Media i marki Grupy Agora w specjalnej, wieloformatowej kampanii reklamowej będą wspierać krajową premierę „Cyberpunk 2077”, jednego z najbardziej oczekiwanych tytułów w 2020 r. To kolejna odsłona wspólnych działań Agory i CD PROJEKT, które z ogromnym sukcesem współpracowały przy wprowadzeniu na polski rynek gier „Wiedźmin 2:...
Dni Otwarte z ploterami Mutoh w Poznaniu
Po Krakowie i Warszawie, Atrium Centrum Ploterowe oraz IKONOS zapraszają na Dni Otwarte, do pozostałych oddziałów firmy – w najbliższy piątek, 29 maja wielkoformatowe drukarki Mutoh będą prezentowały swoje możliwości w Poznaniu.
Kampania społeczna „Zachowaj zdrowy dystans”
Centrum Handlowe Turawa Park uruchamia kampanię ZACHOWAJ ZDROWY DYSTANS, której celem jest zwrócenie uwagi na istotę pozytywnego myślenia oraz rolę szeroko rozumianego dystansu w naszym codziennym życiu. Do akcji zaproszeni zostali między innymi mieszkańcy Opolszczyzny, psychologowie i trenerzy rozwoju osobistego.
Eurocash z kampanią doceniającą przedsiębiorców
„Herosi Codzienności” to kampania edukacyjno-społeczna, której celem jest pokazanie roli handlu niezależnego w czasie epidemii i na co dzień. W jej ramach prowadzone są działania w mediach społecznościowych i na portalach internetowych.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764