logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

E-Ploter i Sun Chemical na targach Fespa 2019

  PR 30.05.2019, przeczytano 1260 razy
ilustracjastrzałka

Podczas tegorocznych targów Fespa 2019 w Monachium firma Sun Chemical zaprezentowała szeroką ofertę produktów dedykowanych różnorodnym zastosowaniom rynkowym. Znalazły się wśród nich m.in. nowe farby sublimacyjne i pigmentowe do zadrukowywania tekstyliów oraz nowa farba UML (wolna od GBL) skierowana na rynek solwentowego druku wielkoformatowego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/e-ploter-i-sun-chemical-na-targach-fespa-2019,382687,artykul.html

Biorąc pod uwagę liczbę premier rynkowych najwięcej mówiło się o zadrukowywaniu tekstyliów. Trend ten zresztą był wyraźnie zarysowany na całej wystawie. Rozwiązania dedykowane temu segmentowi rynku stanowiły ok. 30-40% wszystkich produktów prezentowanych na targach Fespa 2019.
Zainteresowanie osób odwiedzających stoisko wzbudziła m.in. na nowa farba wodna, dedykowana do ploterów wyposażonych w głowice Kyocera oraz innowacyjne rozwiązanie typu pouch ("worki"), umożliwiające wygodne i wydajne dozowanie farby do ploterów Mimaki. Atramenty te są już w ciągłej sprzedaży w firmie E-PLOTER.

Portfolio firmy Sun Chemical w dziale tekstyliów znane pod marką SunTex na Fespie zostało rozszerzone o trzy nowe serie farb: DTY, PDY oraz PDR. Pierwsza z nich przeznaczona jest do druku inkjetowego sublimacyjnego bezpośredniego oraz pośredniego (z udziałem papieru transferowego). Stworzona została z myślą o zastosowaniu w urządzeniach wyposażonych w głowice firmy Kyocera. Farba ta zapewnia optymalne nanoszenie na materiał oraz wysoką żywotność reprodukowanych barw. Posiada certyfikat Oeko-Tex Eco Passport.

SunTex PDY i SunTex PDR to z kolei farby pigmentowe. Receptura farby PDY uwzględnia jej zastosowanie w urządzeniach wyposażonych w głowice Kyocera. Z kolei PDR jest serią przeznaczoną do maszyn bazujących na głowicach Ricoh. Jak podaje Sun Chemical w przypadku obu farb do minimum zredukowano konieczność wstępnej oraz finalnej obróbki zadrukowywanego materiału. Wpływa to na wyższą trwałość wydruków oraz zwiększa żywotność ich kolorystyki. Oba te atramenty oferują szeroki gamut kolorystyczny i oba posiadają certyfikat Oeko-Tex Eco Passport.

Prezentowaną nowością była też nowa wersja pigmentowej farby wodnej Encore przeznaczonej do zadrukowywania tekstyliów wykonanych z bawełny.

Na targach Fespa światowy debiut miała wodna farba APY, przeznaczona do wysokowydajnego inkjetowego drukowania plakatów w ploterach wyposażonych w głowice Kyocera.

W porównaniu z konkurencyjnymi rozwiązaniami bazującymi na inkjetowej farbie wodnej, Streamline APY oferuje krótszy czas schnięcia, znacznie lepsze wykończenie zadrukowywanej powierzchni, większą żywotność i światłotrwałość reprodukowanych kolorów oraz niższe zużycie energii niezbędnej do działania systemu utrwalania. Do dyspozycji zwiedzających na stoisku były dostępne próbki produktów wydrukowanych z jej udziałem, które spotkały się – podobnie jak sama farba – z dużym zainteresowaniem. To nasza najważniejsza nowość w obszarze cyfrowego druku superwielkoformatowego.

Sun Chemical promował portfolio swoich ekosolwentowych farb inkjetowych przeznaczonych do ploterów wielkoformatowych. Farby te posiadają proekologiczne certyfikaty Greenguard i Greenguard Gold, co umożliwia min. wykorzystanie ich do aplikacji wewnętrznych.

Zapraszamy

Źródło: E-Ploter, Sun Chemical

www.e-ploter.pl


avatar użytkownika
+ + + + + +

Tekst opublikował użytkownik: e-ploter

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bolton Polska wybiera agencję Streetcom
BOLTON Polska rozwija współpracę z agencją Streetcom od 2 lat i teraz ponownie wybrała ją do realizacji kampanii Influencer marketingowych dla swoich brandów. Streetcom odpowiada za działania przede wszystkim dla marek Rio Mare i Meglio.
Agencja mediowa Initiative (IPG Mediabrands) po raz trzeci z rzędu wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową FoodCare. Oznacza to kontynuację współpracy rozpoczętej w maju 2022 roku.
PR Hub oraz Instytut Psychologii Polskiej Akademii Nauk nawiązały współpracę pod kątem obsługi PR naukowego projektu badawczego podejmującego tematykę kulturowo wrażliwych miar rozwoju społecznego i dobrostanu społecznego. Projekt realizowany jest w ramach grantu Narodowego Centrum Nauki w programie GRIEG.
More Bananas i Semcore partnerami biznesowymi
Agencje More Bananas i firma Semcore zostały partnerami biznesowymi. Mają wspólnie prowadzić i realizować działania marketingowe dla polskich i zagranicznych marek.
Julia Żugaj i konkurs na parówkowe śniadanie w kampanii Tarczyński
Marka Tarczyński wystartowała z nową akcją konkursową, w której zachęca do podzielenia się swoimi kreatywnymi przepisami na śniadanie z wykorzystaniem parówek z linii Tarczyński Naturalnie. To nie tylko okazja do dobrej zabawy w kuchni, ale również szansa na wygranie niepowtarzalnych nagród. Autor przepisu, który podbije serce Julii Żugaj,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764