logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

E-sportowe rozgrywki po raz pierwszy na ekranach kin Helios

  PR 21.06.2019, przeczytano 693 razy

W ostatnim tygodniu czerwca Helios zaprosi fanów e-sportu na wyjątkowe widowisko – pierwszy z trzech turniejów Łomża Zero Esport Tour. W multipleksach sieci Helios w Gdańsku, Poznaniu i Warszawie odbędą się rozgrywki i transmisje ze zmagań w grze „Counter Strike: Global Offensive”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/e-sportowe-rozgrywki-po-raz-pierwszy-na-ekranach-kin-helios,382973,artykul.html

Łomża Zero Esport Tour to cykl wydarzeń dla wszystkich fanów gamingu i sportowych emocji. Sieć kin Helios wraz z firmą Cyber Wolves zapraszają na inauguracyjną edycję turnieju.

Na specjalnie zaaranżowanej sali kinowej odbędą się rozgrywki turniejowe z udziałem publiczności. Amatorskie drużyny z całego kraju będą walczyły o wspaniałe nagrody, m.in. kontrakt managerski pozwalający postawić pierwsze kroki w świecie profesjonalnego e-sportu. Widzowie będą mogli obserwować zmagania w najpopularniejszym gatunku na świecie (first-person shooter) w grze „Counter Strike: Global Offensive”.

W sprzedaży są już bilety na pierwszy z trzech turniejów e-sportowych Łomża Zero Esport Tour. Wydarzenie odbędzie się w dniach 24-26 czerwca w poznańskim kinie Helios, gdzie wiele atrakcji będzie czekało zarówno na fanów sportów elektronicznych, jak i wszystkich odwiedzających, którzy dopiero rozpoczynają swoją przygodę w tym świecie. Kibice mogą skorzystać z limitowanej puli bezpłatnych wejściówek lub Biletów Premium, dzięki którym będą mieli szansę otrzymać oficjalne gadżety rozgrywek oraz zagwarantować sobie miejsca w salach kinowych w trakcie całego cyklu.

Turnieje zostaną rozegrane kolejno w jednym z trzech miast, a w pozostałych dwóch będzie można oglądać transmisje rozgrywek. Więcej informacji oraz harmonogram zawodów można znaleźć na stronie Helios.pl/esport.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
KRRiT: Sygnał Radia Maryja zakłócano z Rosji
Sekretarz Wykonawczy IGO EUTELSAT informuje Przewodniczącego KRRiT:
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764