logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

E. Wedel przywraca dziecięcą radość z platformą Wedel Up!

  PR 02.10.2018, przeczytano 669 razy
ilustracjastrzałka

Wraz z nadchodzącymi targami PGA (Poznań Game Arena) rusza kolejna odsłona projektu Wedel Up! zainicjowanego przez E.Wedel. Marka będzie obecna wśród wystawców wydarzenia z własną, gamingową strefą, proponując uczestnikom nietypowe atrakcje.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/e.-wedel-przywraca-dziecieca-radosc-z-platforma-wedel-up%21,379595,artykul.html

Po inauguracji projektu Wedel Up! na Intel Extreme Masters Katowice 2018 i jego ciepłym przyjęciu, E.Wedel ponownie wchodzi w świat profesjonalnego e-sportu z misją przywrócenia w graczach dziecięcej radości z grania. W tym celu, marka na PGA 2018 (12-14 października) ponownie przygotuje masę nieszablonowych atrakcji i gier, w których najważniejsza będzie nie rywalizacja, a dobra zabawa.

Działania rozpocznie „Rozgrzewka przed e-sportem”, której celem jest „rozgrzanie” graczy przed PGA 2018. W kampanii display’owej, która rozpoczęła się 27 września br., zagrają oni inaczej poprzez nietypowe, retro gry mobilne, np. popularny niegdyś labirynt. Po rozgrzewce przyjdzie czas na punkt kulminacyjny – PGA 2018 – podczas którego E.Wedel będzie obecny z najbardziej czekoladową strefą Wedel UP! Ponownie tym, co będzie wyróżniało stoisko marki, będzie zupełnie inne podejście do grania, któremu przewodzi hasło „Zagrajmy inaczej”. Dla uczestników PGA zostały przygotowane stanowiska do dwóch gier: CS:GO oraz Fortnite z oryginalnymi zasadami. W rozgrywkach nie będzie wygranych, liczyć się będzie dziecięca radość, kreatywność i dobra zabawa.

- Im bardziej świat gier się profesjonalizuje, tym bardziej gracze zapominają o radości związanej z ich ulubionym hobby. Po sukcesie Wedel Up! na IEM Katowice 2018 postanowiliśmy kontynuować działania w tym kierunku, łącząc świat marki z gamingiem. Zamiast podejścia „Level Up”, czyli zdobywania kolejnych poziomów, E.Wedel proponuje „Wedel Up!” czyli więcej beztroskiej zabawy i dziecięcej radości. – mówi Magdalena Kołodziejska, Kierownik Komunikacji Marketingowej w LOTTE Wedel.

W budzeniu dziecięcej radości na Poznań Game Arena i tym razem pomoże  czwórka popularnych gamerów, których będzie można spotkać w strefie Wedel UP! w duetach. Zgodnie jednak z hasłem „Zagrajmy inaczej” nie będą do duety oczywiste. Każda para będzie złożona z youtubera oraz streamera, czyli twórcy aktywnego na  platformie Twitch. Wśród gamerów znajdą się: Manoyek (Fortnite) i PAGO (CS:GO) oraz SkyeN (Fortnite) i Blackfireice (Heartstone).

Na stoisku Wedel Up! nie zabraknie również wielu słodkich konkursów, maszyny vendingowej, w której będzie można wygrać produkty E.Wedel oraz wielkiej, czekoladowej rzeźby, którą uczestnicy Poznań Game Arena będą mogli zjeść wspólnie.

Źródło: LOTTE Wedel

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764