logo
WIADOMOŚCI

E. Wedel z loterią konsumencką pianek Ptasie Mleczko

Mateusz Zawiślak  PR 16.04.2018, przeczytano 288 razy
ilustracjastrzałka

15 kwietnia rozpoczęła się promocja pianek Ptasie Mleczko marki E.Wedel, realizowana pod hasłem „Obgryzaj, znajduj, wygrywaj”. Zabawa potrwa do 22 października br., a do zdobycia jest masa atrakcyjnych nagród, w tym rejs w wybranym kierunku świata.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/e.-wedel-z-loteria-konsumencka-pianek-ptasie-mleczko,36155,artykul.html

Loteria prowadzona jest na terenie całej Polski. Dla jej uczestników marka E.Wedel przygotowała ponad 3000 nagród, a wśród nich longboardy i karty przedpłacone, oraz cztery nagrody specjalne w postaci rejsu w wybranym kierunku świata.

Aby zdobyć główną wygraną, należy kupić Ptasie Mleczko w opakowaniu objętym loterią, znaleźć w środku pianki w biało-brązowy zebrę i zgłosić się do organizatorów przed 22 października br. Dodatkowo każdy, kto do 13 czerwca br. zgłosi kod z opakowania promocyjnego na stronie www.piankawzebre.pl lub przez sms, będzie miał szansę na wygranie jednej z 3000 dodatkowych nagród. W obu przypadkach należy zachować zwycięskie opakowanie.

W loterii biorą udział odpowiednio oznaczone opakowania promocyjne pianek Ptasie Mleczko o smakach: strawberry shake, karmellove, śmietankowe, waniliowe, czekoladowe, cytrynowe, kokos i mango,

Akcję wspiera szeroka kampania na nośnikach zewnętrznych oraz działania reklamowe obejmujące m.in. telewizję oraz internet. Za kreację i produkcję reklam odpowiedzialna jest agencja PZL, a aktywności w kanale digital prowadzi agencja J. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy OMD, natomiast wsparcie PR zapewnia agencja Walk PR.

Źródło: Walk PR

www.walk.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Margaret, Maserak i Maleńczuk w kampanii Warka Radler
W nowym spocie telewizyjnym Margaret, Rafała Maseraka i Macieja Maleńczuka Warka Radler 0.0% pokazuje na luzie i puszcza oko do widza. Znana piosenkarka, charyzmatyczny tancerz i kultowy piosenkarz Maciej Maleńczuk nawiązali współpracę z marką Warka Radler i reklamują najnowszą linię Warki Radler 0.0%. Nowa kampania telewizyjna z ich udziałem wystartuje 16 kwietnia 2018. 
Dni Otwarte z drukarkami Efi w Atrium Centrum Ploterowe
26 kwietnia w siedzibie Atrium w Opolu odbędą się Dni Otwarte. Pośród kilkunastu drukarek wielkoformatowych, można będzie zobaczyć dwie wielkoformatowe drukarki LED-UV marki EFI - Pro 24f i Pro 16h.
Mindshare Polska i National Geographic promują nową odsłonę antologii „Geniusz: Picasso”
22 kwietnia na antenie National Geographic pojawi się druga odsłona serialu fabularnego „Geniusz”, która skupia się na życiu i twórczości wybitnego hiszpańskiego artysty Pabla Picassa. W  pierwszym sezonie, który miał premierę rok temu, mogliśmy śledzić zawiłą historię życia Einsteina. Za działania reklamowe na zlecenie FOX Networks Group Poland ponownie odpowiada dom mediowy Mindshare ...
W nowej kampanii ING bank zachęca Polaków do oszczędzania na emeryturę. Działania reklamowe wspiera specjalna promocja Indywidualnego Konta Emerytalnego z bonusem 100 zł za regularne odkładanie.
Największa akcja promocyjna Żywca „Ustaw sobie Ż” powraca
Po sukcesie zeszłorocznej loterii Żywiec startuje z kolejną edycją. Pula nagród gwarantowanych jest w tym roku jeszcze większa i wynosi 5.7 mln zł.
 
sobota 21.04.2018, 81 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone