logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

E.Leclerc przystąpił do ogólnopolskiej akcji „Jem, bo polskie”

  PR 24.09.2014, przeczytano 819 razy

Ruszyła akcja uświadamiająca Polakom konieczność pomocy polskim producentom produktów objętych rosyjskim embargiem. „Jem, bo polskie” to inicjatywa POHiD – Polskiej Organizacji Handlu i Dystrybucji, której członkiem jest E.Leclerc


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/e.leclerc-przystapil-do-ogolnopolskiej-akcji-jem%2C-bo-polskie,22699,artykul.html

Celem kampanii jest popularyzowanie idei kupowania i spożywania większej ilości owoców i warzyw z Polski, jako recepty na problemy związane z embargiem. Każda z firm biorących udział w akcji ma za zadanie umieszczenie w widocznym miejscu logotypu kampanii oraz własnych, indywidualnych haseł wspierających tę inicjatywę.

Kampania „Jem, bo polskie” będzie promowana na wszystkich możliwych nośnikach, jakimi dysponują sieci handlowe, w tym katalogach okolicznościowych, gazetkach, bilbordach, plakatach oraz mediach, z którymi współpracują. Żadne z materiałów nie będą zawierać akcentów antyrosyjskich a jedynie wspierać polskich producentów owoców i warzyw.

 

Bez wahania przystąpiliśmy do udziału w tej inicjatywie – mówi Jean-Philippe Magre, prezes E.Leclerc Polska. Od początku istnienia E.Leclerc stawia w Polsce na ścisłą współpracę z regionalnymi producentami. Efektem tego jest realizowany od 2011 roku program „Producenci Lokalni”. Program pomaga lokalnym przedsiębiorcom nawiązywać współpracę z siecią oraz umieszczać swoje wyroby w ofercie supermarketu. Tym bardziej, wobec rosyjskiego embarga będziemy wspierać w naszej sieci polskich dostawców – dodaje Jean-Philippe Magre.

Kampania społeczna „Jem, bo polskie” w pierwszej kolejności obejmuje promocję polskich warzyw i owoców. W zależności od jej przebiegu planowane jest rozszerzenie działań na inny asortyment.

Źródło: E.Leclerc

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764