logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

E.Leclerc z największą w roku kampanią reklamową

  PR 28.05.2018, przeczytano 570 razy
ilustracjastrzałka

Rozpoczęła się największa w tym roku kampania marketingowa E.Leclerc. Akcja promująca cykl katalogów obejmuje spoty telewizyjne, radiowe oraz działania w internecie. Kampania wystartowała 22 maja i potrwa do 19 czerwca.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/e.leclerc-z-najwieksza-w-roku-kampania-reklamowa,36644,artykul.html

W ramach kampanii przygotowano serię kilkunastosekundowych spotów wideo i audio prezentujących ofertę promocyjną, która będzie obowiązywała w najbliższych tygodniach. Emisje filmów reklamowych zaplanowano w ponad stu stacjach telewizyjnych, w tym: TVP 1, TVP 2, Polsacie i TVN oraz ich kanałach tematycznych, a także na platformach VOD. Animacje wpisują się w zmienioną w tym roku identyfikację wizualną E.Leclerc. Natomiast kampania radiowa obejmie RMF FM, Radio Zet i Program Trzeci Polskiego Radia. Reklamom w mediach będą towarzyszyły działania w kanałach social media marki.

W cyklu czterech katalogów zostaną zaprezentowane grupy produktów w promocyjnych cenach. Motywem przewodnim gazetek będzie hasło „Dołącz do Drużyny”, nawiązujące do mundialu w Rosji. W ofercie znajdą się gadżety dla kibiców, takie jak stroje w biało-czerwonych barwach, piłki i zabawki z motywami odnoszącymi się do reprezentacji Polski. Pierwszy z katalogów obowiązuje do 3 czerwca.

Źródło: E.Leclerc

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764