logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

E.Leclerc z największą w roku kampanią reklamową

  PR 28.05.2018, przeczytano 182 razy
ilustracjastrzałka

Rozpoczęła się największa w tym roku kampania marketingowa E.Leclerc. Akcja promująca cykl katalogów obejmuje spoty telewizyjne, radiowe oraz działania w internecie. Kampania wystartowała 22 maja i potrwa do 19 czerwca.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/e.leclerc-z-najwieksza-w-roku-kampania-reklamowa,36644,artykul.html

W ramach kampanii przygotowano serię kilkunastosekundowych spotów wideo i audio prezentujących ofertę promocyjną, która będzie obowiązywała w najbliższych tygodniach. Emisje filmów reklamowych zaplanowano w ponad stu stacjach telewizyjnych, w tym: TVP 1, TVP 2, Polsacie i TVN oraz ich kanałach tematycznych, a także na platformach VOD. Animacje wpisują się w zmienioną w tym roku identyfikację wizualną E.Leclerc. Natomiast kampania radiowa obejmie RMF FM, Radio Zet i Program Trzeci Polskiego Radia. Reklamom w mediach będą towarzyszyły działania w kanałach social media marki.

W cyklu czterech katalogów zostaną zaprezentowane grupy produktów w promocyjnych cenach. Motywem przewodnim gazetek będzie hasło „Dołącz do Drużyny”, nawiązujące do mundialu w Rosji. W ofercie znajdą się gadżety dla kibiców, takie jak stroje w biało-czerwonych barwach, piłki i zabawki z motywami odnoszącymi się do reprezentacji Polski. Pierwszy z katalogów obowiązuje do 3 czerwca.

Źródło: E.Leclerc

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowe oznakowanie polskich radiowozów: Jak i kiedy?
Podczas zakończonych niedawno targów wyposażenia służb Europoltech policja zaprezentowała koncepcję nowego oznakowania radiowozów. Prace prowadzone są w ramach projektu badawczego mającego na celu poprawę widoczności pojazdów i zwiększenie bezpieczeństwa funkcjonariuszy oraz pozostałych uczestników ruchu. Analizą objęte są 4 pojazdy reprezentujące główne rodzaje sprzętu...
Znamy prelegentów konferencji Marketing Mix
19 września podczas targów FestiwalMarketingu.pl w EXPO XXI Warszawa odwiedzający będą mogli skorzystać z otwartej formuły konferencji. Jedyne co trzeba będzie zrobić, aby wziąć w niej udział to bezpłatnie zarejestrować się na stronie www.marketingmix.com.pl, ale uwaga, ilość miejsc jest ograniczona i przeznaczona dla osób pracujących w branży...
Prawdziwie o PR – PR Silesia Day w Katowicach
Z okazji 25-lecia Polskiego Stowarzyszenia Public Relations oraz 20-lecia studenckiego Międzywydziałowego Stowarzyszenia Dziennikarzy MOSTY organizowana jest konferencja dla specjalistów i pasjonatów branży PR. Śląski Oddział PSPR oraz MOSTY zamierzają przy tej okazji podpisać porozumienie o współpracy.
Carlsberg zmienił się dla fanów Liverpool FC
Z okazji rocznicy zmiany barw klubowych Liverpool FC na czerwony, marka Carlsberg także zmienia barwy i wprowadza limitowaną edycję piwa Carlsberg Red Barley, specjalnie uwarzonego dla fanów klubu.
Do przetargu na agencję wspierającą działania promocyjne Banku Gospodarstwa Krajowego stanęło 13 agencji. Wygrała agencja reklamowa DSK i to ona będzie pracowała dla banku.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764