logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

E.Leclerc zmienia szatę graficzną gazetek i reklam

  PR 16.01.2018, przeczytano 318 razy
ilustracjastrzałka

Z początkiem 2018 roku grupa sklepów E.Leclerc wprowadza nową identyfikację graficzną do swoich katalogów oraz do innych kanałów komunikacji wizualnej. Oprócz zmiany formy gazetek na bardziej nowoczesną, pojawią się w nich dodatkowe treści poradnikowe. Motywem przewodnim gazetek będzie hasło „bez liku”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/e.leclerc-zmienia-szate-graficzna-gazetek-i-reklam,35133,artykul.html

W nowej identyfikacji wizualnej marki E.Leclerc dominować będzie biel połączona z minimalistycznymi elementami graficznymi w kolorze czarnym. Nowe formy przybiorą zarówno materiały OOH, reklama indoorowa, jak i katalogi. Główną rolę w gazetkach odegra ekspozycja produktów, których rozłożenie na stronach będzie miało swobodny charakter. Połączenie luźnego sposobu prezentacji zdjęć z rysunkami w stylu retro ma stanowić dynamiczną i atrakcyjną dla konsumentów formę.

Oprócz zmian w szacie graficznej, w nowych materiałach reklamowych E.Leclerc znajdą się także dodatkowe treści poradnikowe. Specjalnie w tym celu stworzono E.ksperta, który będzie prezentował czytelnikom krótkie wskazówki dotyczące kulinariów, sztuki wystroju wnętrz czy porad zdrowotnych.

ilustracjastrzałka

Zanim wprowadziliśmy zmiany do naszych katalogów, zapytaliśmy o opinię konsumentów. Z badania przeprowadzonego na nasze zlecenie przez instytut ARC Rynek i Opinia wynika, że osoby, które szukają informacji o produktach w gazetkach, doceniły naszą propozycję jako atrakcyjną i nowoczesną. Wierzymy, że nowa forma i dodatkowe treści spodobają się naszym stałym i potencjalnym klientom – mówi Patrycja Sienkiewicz-Nowak, Dyrektor Handlowy E.Leclerc.
 
Motywem przewodnim nowej platformy komunikacji E.Leclerc będzie hasło „bez liku”. Oznacza ono nieograniczone możliwości i nawiązuje do konsekwentnej strategii marki, którą jest proponowanie klientom szerokiego asortymentu w sklepach w całej Polsce.

Gazetki w nowej odsłonie można znaleźć E.Leclerc już od stycznia tego roku. Obecnie  w sklepach dostępny jest katalog z najnowszą ofertą z okazji Dni Babci i Dziadka, obowiązującą od 16 do 21 stycznia 2018 roku.

Źródło: E.Leclerc

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowe oznakowanie polskich radiowozów: Jak i kiedy?
Podczas zakończonych niedawno targów wyposażenia służb Europoltech policja zaprezentowała koncepcję nowego oznakowania radiowozów. Prace prowadzone są w ramach projektu badawczego mającego na celu poprawę widoczności pojazdów i zwiększenie bezpieczeństwa funkcjonariuszy oraz pozostałych uczestników ruchu. Analizą objęte są 4 pojazdy reprezentujące główne rodzaje sprzętu...
Znamy prelegentów konferencji Marketing Mix
19 września podczas targów FestiwalMarketingu.pl w EXPO XXI Warszawa odwiedzający będą mogli skorzystać z otwartej formuły konferencji. Jedyne co trzeba będzie zrobić, aby wziąć w niej udział to bezpłatnie zarejestrować się na stronie www.marketingmix.com.pl, ale uwaga, ilość miejsc jest ograniczona i przeznaczona dla osób pracujących w branży...
Prawdziwie o PR – PR Silesia Day w Katowicach
Z okazji 25-lecia Polskiego Stowarzyszenia Public Relations oraz 20-lecia studenckiego Międzywydziałowego Stowarzyszenia Dziennikarzy MOSTY organizowana jest konferencja dla specjalistów i pasjonatów branży PR. Śląski Oddział PSPR oraz MOSTY zamierzają przy tej okazji podpisać porozumienie o współpracy.
Carlsberg zmienił się dla fanów Liverpool FC
Z okazji rocznicy zmiany barw klubowych Liverpool FC na czerwony, marka Carlsberg także zmienia barwy i wprowadza limitowaną edycję piwa Carlsberg Red Barley, specjalnie uwarzonego dla fanów klubu.
Do przetargu na agencję wspierającą działania promocyjne Banku Gospodarstwa Krajowego stanęło 13 agencji. Wygrała agencja reklamowa DSK i to ona będzie pracowała dla banku.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764