logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

E.Leclerc zmienia szatę graficzną gazetek i reklam

  PR 16.01.2018, przeczytano 858 razy
ilustracjastrzałka

Z początkiem 2018 roku grupa sklepów E.Leclerc wprowadza nową identyfikację graficzną do swoich katalogów oraz do innych kanałów komunikacji wizualnej. Oprócz zmiany formy gazetek na bardziej nowoczesną, pojawią się w nich dodatkowe treści poradnikowe. Motywem przewodnim gazetek będzie hasło „bez liku”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/e.leclerc-zmienia-szate-graficzna-gazetek-i-reklam,35133,artykul.html

W nowej identyfikacji wizualnej marki E.Leclerc dominować będzie biel połączona z minimalistycznymi elementami graficznymi w kolorze czarnym. Nowe formy przybiorą zarówno materiały OOH, reklama indoorowa, jak i katalogi. Główną rolę w gazetkach odegra ekspozycja produktów, których rozłożenie na stronach będzie miało swobodny charakter. Połączenie luźnego sposobu prezentacji zdjęć z rysunkami w stylu retro ma stanowić dynamiczną i atrakcyjną dla konsumentów formę.

Oprócz zmian w szacie graficznej, w nowych materiałach reklamowych E.Leclerc znajdą się także dodatkowe treści poradnikowe. Specjalnie w tym celu stworzono E.ksperta, który będzie prezentował czytelnikom krótkie wskazówki dotyczące kulinariów, sztuki wystroju wnętrz czy porad zdrowotnych.

ilustracjastrzałka

Zanim wprowadziliśmy zmiany do naszych katalogów, zapytaliśmy o opinię konsumentów. Z badania przeprowadzonego na nasze zlecenie przez instytut ARC Rynek i Opinia wynika, że osoby, które szukają informacji o produktach w gazetkach, doceniły naszą propozycję jako atrakcyjną i nowoczesną. Wierzymy, że nowa forma i dodatkowe treści spodobają się naszym stałym i potencjalnym klientom – mówi Patrycja Sienkiewicz-Nowak, Dyrektor Handlowy E.Leclerc.
 
Motywem przewodnim nowej platformy komunikacji E.Leclerc będzie hasło „bez liku”. Oznacza ono nieograniczone możliwości i nawiązuje do konsekwentnej strategii marki, którą jest proponowanie klientom szerokiego asortymentu w sklepach w całej Polsce.

Gazetki w nowej odsłonie można znaleźć E.Leclerc już od stycznia tego roku. Obecnie  w sklepach dostępny jest katalog z najnowszą ofertą z okazji Dni Babci i Dziadka, obowiązującą od 16 do 21 stycznia 2018 roku.

Źródło: E.Leclerc

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764