logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

E.Leclerc zmienia szatę graficzną gazetek i reklam

  PR 16.01.2018, przeczytano 326 razy
ilustracjastrzałka

Z początkiem 2018 roku grupa sklepów E.Leclerc wprowadza nową identyfikację graficzną do swoich katalogów oraz do innych kanałów komunikacji wizualnej. Oprócz zmiany formy gazetek na bardziej nowoczesną, pojawią się w nich dodatkowe treści poradnikowe. Motywem przewodnim gazetek będzie hasło „bez liku”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/e.leclerc-zmienia-szate-graficzna-gazetek-i-reklam,35133,artykul.html

W nowej identyfikacji wizualnej marki E.Leclerc dominować będzie biel połączona z minimalistycznymi elementami graficznymi w kolorze czarnym. Nowe formy przybiorą zarówno materiały OOH, reklama indoorowa, jak i katalogi. Główną rolę w gazetkach odegra ekspozycja produktów, których rozłożenie na stronach będzie miało swobodny charakter. Połączenie luźnego sposobu prezentacji zdjęć z rysunkami w stylu retro ma stanowić dynamiczną i atrakcyjną dla konsumentów formę.

Oprócz zmian w szacie graficznej, w nowych materiałach reklamowych E.Leclerc znajdą się także dodatkowe treści poradnikowe. Specjalnie w tym celu stworzono E.ksperta, który będzie prezentował czytelnikom krótkie wskazówki dotyczące kulinariów, sztuki wystroju wnętrz czy porad zdrowotnych.

ilustracjastrzałka

Zanim wprowadziliśmy zmiany do naszych katalogów, zapytaliśmy o opinię konsumentów. Z badania przeprowadzonego na nasze zlecenie przez instytut ARC Rynek i Opinia wynika, że osoby, które szukają informacji o produktach w gazetkach, doceniły naszą propozycję jako atrakcyjną i nowoczesną. Wierzymy, że nowa forma i dodatkowe treści spodobają się naszym stałym i potencjalnym klientom – mówi Patrycja Sienkiewicz-Nowak, Dyrektor Handlowy E.Leclerc.
 
Motywem przewodnim nowej platformy komunikacji E.Leclerc będzie hasło „bez liku”. Oznacza ono nieograniczone możliwości i nawiązuje do konsekwentnej strategii marki, którą jest proponowanie klientom szerokiego asortymentu w sklepach w całej Polsce.

Gazetki w nowej odsłonie można znaleźć E.Leclerc już od stycznia tego roku. Obecnie  w sklepach dostępny jest katalog z najnowszą ofertą z okazji Dni Babci i Dziadka, obowiązującą od 16 do 21 stycznia 2018 roku.

Źródło: E.Leclerc

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

More Bananas od czerwca obsługuje profil Lufthansa Group Business Services (LGBS) na Facebooku. Zadaniem agencji jest pomoc w realizacji celów wizerunkowych marki i dotarcie do potencjalnych pracowników.
Group One z kampanią dla BBC Brit
12 czerwca w ramówce BBC Brit pojawiły się premierowe odcinki nowej odsłony kultowego programu motoryzacyjnego „Top Gear”. Każdy kolejny odcinek 27. sezonu to kampania premiery, którą dla stacji realizują pod jednym dachem Group One spółki: Change Serviceplan, Labcon i SalesTube.
On Board Think Kong rozpoczyna współpracę z MSD Polska. Agencja będzie odpowiedzialna za wsparcie komunikacji korporacyjnej firmy w kanałach social media.
Rusza ogólnopolska kampania „Walczmy z pyłem”!
W trosce o zdrowie pracowników budowlanych oraz przechodniów, którzy są narażeni na kontakt ze szkodliwym pyłem wytwarzanym w procesie cięcia przecinarkami i piłami, Husqvarna Construction rozpoczyna kampanię edukacyjno-promocyjną „Walczmy z pyłem”, która ma na celu zwrócenie uwagi na problem szkodliwego pyłu powstającego przy użyciu maszyn budowlanych.
Trzy nowe obiektywy Voigtlander
Firma Foxfoto – dystrybutor marki Voigtlander – ma przyjemność przedstawić trzy nowe obiektywy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764