logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

E.Wedel: Start kampanii nowej czekolady Mocno Mlecznej

  PR 07.10.2020, przeczytano 1219 razy
ilustracja

Ruszyła kampania promująca nową czekoladę Mocno Mleczną E.Wedel. Spoty reklamowe prezentują nową tabliczkę w portfolio najstarszej czekoladowej marki w Polsce. Mocno Mleczna wyróżnia się aksamitnym smakiem, który z łatwością rozpływa się w ustach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/e.wedel%3A-start-kampanii-nowej-czekolady-mocno-mlecznej,388676,artykul.html

Marka E.Wedel od pokoleń uprzyjemnia Polakom codzienne chwile. Pielęgnując swoją blisko 170-letnią historię, jednocześnie poszerza ofertę, ,,smakując świat na nowo”- zgodnie z tym co słyszmy w spocie. W nowej kampanii czekolady Mocno Mlecznej pozycjonowana jest wedlowska czekoladniczka Renata Kamińska, która stworzyła recepturę tej wyjątkowej tabliczki. Spot zachęca do spróbowania nowej czekolady oraz pokazuje jej wyróżniki - wyjątkowo aksamitną i mleczną nutę smakową.

- Nowa czekolada Mocno Mleczna została stworzona z myślą o wielbicielach czekolady poszukujących innowacyjnych smaków. Co więcej, w nowej kampanii chcemy pokazać, że istotna jest dla nas bogata tradycja E.Wedel i cenne doświadczenie naszych pracowników, którzy nieustannie dopasowują ofertę do aktualnych upodobań konsumentów – mówi Dominika Igielińska, Junior Branded Content Manager E.Wedel.

Działania reklamowe marki E.Wedel obejmują wiele kanałów komunikacji. Za kreację reklam odpowiedzialna jest agencja Saatchi & Saatchi, za planowanie i zakup mediów, agencja mediowa Zenith. Obie agencje należą do Publicis Groupe Polska. Działania digitalowe prowadzi agencja GoldenSubmarine, a za Public Relations odpowiada agencja Walk PR.

Źródło: Walk PR

www.walk.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764