logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

E.Wedel podejmuje współpracę z kultową licencją Minionki

  PR 03.10.2022, przeczytano 737 razy

Marka E.Wedel podjęła współpracę ze studiem filmowym Universal, reprezentującym kultową markę Minionki. W wyniku wspólnie prowadzonych działań, na opakowaniach wybranych produktów z portfolio czekoladowej marki pojawiły się znani z filmu bohaterowie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/e.wedel-podejmuje-wspolprace-z-kultowa-licencja-minionki,397442,artykul.html

Minionków nie trzeba nikomu przedstawiać. To radosne, ciekawskie i słodkie postacie, które na stałe weszły do grona najbardziej rozpoznawalnych bohaterów kinowych. Za sprawą wyjątkowej współpracy pojawiły się na wybranych słodkościach z portfolio marki E.Wedel, m.in. piankach Ptasie Mleczko Strawberry Shake, Czekoladzie Mocno Mlecznej czy Truskawkowej Czekotubce.

Wszystkie produkty, będące efektem współpracy Universal Studios i marki E.Wedel, dostępne są już w sklepach. Każdy z nich znajdzie swoje miejsce na specjalnie przygotowanych standach.

Za komunikację podjętej współpracy oraz działania PR odpowiada agencja Walk PR. Działania digitalowe spoczywają w rękach GoldenSubmarine, a zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Zenith.

Źródło: E.Wedel


brak ikonki
+

Tekst opublikował użytkownik: walk_pr

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764