logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

E.Wedel podejmuje współpracę z kultową licencją Minionki

  PR 03.10.2022, przeczytano 326 razy

Marka E.Wedel podjęła współpracę ze studiem filmowym Universal, reprezentującym kultową markę Minionki. W wyniku wspólnie prowadzonych działań, na opakowaniach wybranych produktów z portfolio czekoladowej marki pojawiły się znani z filmu bohaterowie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/e.wedel-podejmuje-wspolprace-z-kultowa-licencja-minionki,397442,artykul.html

Minionków nie trzeba nikomu przedstawiać. To radosne, ciekawskie i słodkie postacie, które na stałe weszły do grona najbardziej rozpoznawalnych bohaterów kinowych. Za sprawą wyjątkowej współpracy pojawiły się na wybranych słodkościach z portfolio marki E.Wedel, m.in. piankach Ptasie Mleczko Strawberry Shake, Czekoladzie Mocno Mlecznej czy Truskawkowej Czekotubce.

Wszystkie produkty, będące efektem współpracy Universal Studios i marki E.Wedel, dostępne są już w sklepach. Każdy z nich znajdzie swoje miejsce na specjalnie przygotowanych standach.

Za komunikację podjętej współpracy oraz działania PR odpowiada agencja Walk PR. Działania digitalowe spoczywają w rękach GoldenSubmarine, a zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Zenith.

Źródło: E.Wedel


brak ikonki
+

Tekst opublikował użytkownik: walk_pr

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Heads Advertising z kampanią dla Oleju Wielkopolskiego
Ruszyła ogólnopolska kampania Oleju Wielkopolskiego przygotowana przez agencję Heads Advertising, pod hasłem „Wielkopolski WIE”.
„499 sekund” – wystawa dźwiękowa Agnieszki Słodownik i Karoliny Wlazło-Malinowskiej w galerii Art Walk na placu Europejskim
Ghelamco Poland i Fundacja Sztuka w Mieście zapraszają na niecodzienną wystawę galerii Art Walk. „499 sekund” to narracja dźwiękowa, którą widzowie eksplorują, używając własnych smartfonów i słuchawek. Już 8 grudnia artystki opowiedzą o powstawaniu wystawy w ramach autorskiego oprowadzania po ekspozycji.
Cheetos zachęca do wspólnej rodzinnej zabawy w towarzystwie limitowanej edycji chrupek
„A Ty co ułożysz z Cheetos Hashtags?” to hasło ogólnopolskiej kampanii, w której Cheetos prezentuje dwie nowości o oryginalnym kształcie chrupek w postaci hashtagu. Limitowana edycja Cheetos to odpowiedź na oczekiwania współczesnych konsumentów, którzy poszukują ciekawych smaków i okazji do spędzania czasu w rodzinnym gronie. Aby zainspirować i zaangażować do wspólnej...
ASB Poland ponownie stawia na Skylight
Firma ASB Poland, zakończyła proces zwiększenia i aranżacji powierzchni w budynku Skylight. W efekcie dotychczasowe biuro przeszło metamorfozę, a inspirowaną naturą przestrzeń biurową stworzono na 16 i 20 piętrze. Za zarządzanie procesem aranżacji, o łącznej powierzchni ponad 1900 mkw., odpowiadał dział Workplaces w firmie Globalworth, która jest właścicielem i...
Cykl szkoleniowy CAD Projekt Design z Grupą Tubądzin
Projektowanie to proces wymagający szerokiej wiedzy i profesjonalnego podejścia. Dlatego w realizacji najbardziej wyszukanych wizji pomagają dziś zaawansowane programy, takie jak CAD decor PRO. Autorzy aplikacji wraz z Grupą Tubądzin przeprowadzili cykl szkoleń w największych miastach w Polsce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764