WW to połączenie kruchych wafelków przełożonych aksamitnym nadzieniem orzechowym i oblanych oryginalną wedlowską czekoladą. Jego charakterystyczny smak mocno zakorzenił się w świadomości konsumentów. Ale czy wiadomo, od czego pochodzi nazwa WW?
W ramach nowej kampanii marka WW stawia na kreatywność i oddaje działania w ręce młodych odbiorców, aby to oni zdecydowali o rozwinięciu akronimu „WW”.
Osią nowej kampanii są zabawne spoty video, w których młode osoby w codzienych sytuacjach, wymyślają rozwinięcie skrótu nazwy wafelka WW. W jednym z nich wystąpią także jedyni w swoim rodzaju bohaterowie. Mowa o uwielbianych przez młodych odbiorców influencerach i raperach: Hodaku i CatchUp’ie, którzy w zabawny i typowy dla siebie sposób pokażą, że warto przełamywać WW i cieszyć się słodką chwilą niecnierobienia.
Komunikacja utrzymana jest w lekkim i zabawnym tonie, ze sporą dawką humoru charakterystycznego dla pokolenia Z.
Źródło: E.Wedel