logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

E.Wedel zachęca do kreatywnego rozwijania skrótu WW

  PR 29.10.2023, przeczytano 1305 razy
ilustracjastrzałka

WW to połączenie kruchych wafelków przełożonych aksamitnym nadzieniem orzechowym i oblanych oryginalną wedlowską czekoladą. Jego charakterystyczny smak mocno zakorzenił się w świadomości konsumentów. Ale czy wiadomo, od czego pochodzi nazwa WW?


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/e.wedel-zacheca-do-kreatywnego-rozwijania-skrotu-ww,401902,artykul.html

W ramach nowej kampanii marka WW stawia na kreatywność i oddaje działania w ręce młodych odbiorców, aby to oni zdecydowali o rozwinięciu akronimu „WW”. 

Osią nowej kampanii są zabawne spoty video, w których młode osoby w codzienych sytuacjach, wymyślają rozwinięcie skrótu nazwy wafelka WW. W jednym z nich wystąpią także jedyni w swoim rodzaju bohaterowie. Mowa o uwielbianych przez młodych odbiorców influencerach i raperach: Hodaku i CatchUp’ie, którzy w zabawny i typowy dla siebie sposób pokażą, że warto przełamywać WW i cieszyć się słodką chwilą niecnierobienia.

Komunikacja utrzymana jest w lekkim i zabawnym tonie, ze sporą dawką humoru charakterystycznego dla pokolenia Z.

Źródło: E.Wedel

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ogilvy i Heinz w kampanii grillowej z książką
„Niezwykła księga grillowych poświęceń” – to pierwsza odsłona nowego pozycjonowania marki Heinz w Polsce, przygotowanego przez agencję Ogilvy, które wyraża hasło „Heinz. Dla smaku wszystko”. Agencja Ogilvy we współpracy z marką Heinz wydała książkę, będącą hołdem dla tych, którzy dla smaku grilla robią wszystko – stoją godzinami w dymie czy pilnują żaru,...
Xtreme Fitness Gyms stawia na SEC Newgate CEE
Z początkiem czerwca Xtreme Fitness Gyms – największa polska sieć klubów fitness rozwijana w modelu franczyzowym – rozpoczęła współpracę z SEC Newgate CEE. Do zadań agencji należy wspieranie ekspansji marki poprzez strategiczne doradztwo komunikacyjne oraz wspólne działania PR.
Persil z nową kampanią i wsparciem agencji Chromatique
Persil wystartował z nową kampanią, która zachęca wszystkich do podjęcia aktywności fizycznej w czasie, kiedy robi się pranie. To element szerszej strategii promującej platformę komunikacyjną “Zawsze dajesz z siebie wszystko”. Za wsparcie koncepcyjne i realizacyjne odpowiedzialna jest agencja Chromatique.
EKObarometr. Zielone wartości w odwrocie - Polacy coraz bardziej obojętni
Po chwilowym wzroście świadomości ekologicznej w polskim społeczeństwie przyszło zahamowanie nastrojów. Napływ obojętnych postaw, niski poziom wiedzy na temat podstawowych pojęć, brak wiary w sprawczość regulacji prawnych - taki obraz klaruje się na podstawie najnowszej 7. edycji badania EKObarometr realizowanego przez instytut badawczy SW Research.
Kayah boso na działce w Enklawie Lecha
Lech, sponsor projektu Enklawa przedstawia jego drugą odsłonę. Po inauguracyjnym koncercie Sobla, dziś na kanale YouTube Enklawy premierę ma nagranie wyjątkowego występu Kayah. Ikona polskiej sceny muzycznej zaśpiewała boso, w kameralnej formule jam session, na warszawskim ogródku działkowym.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764