logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Easy Apply – nowe folie samoprzylepne Avery

  PR 16.08.2006, przeczytano 963 razy

Firma Avery Dennison Graphics Division wprowadziła do sprzedaży dwa nowe rodzaje folii samoprzylepnych Avery MPI 1004 Easy Apply i Avery MPI 2004 Easy Apply, które – zdaniem producenta – idealnie sprawdzają się przy zadrukowywaniu, obróbce, aplikowaniu i usuwaniu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/easy-apply--nowe-folie-samoprzylepne-avery,4322,artykul.html

Te znakomite wyroby posiadają wzajemnie uzupełniające się właściwości, co czyni je idealnymi foliami do zastosowań w druku cyfrowym, przede wszystkim gdy trzeba szybko odpowiedzieć na zapotrzebowanie klienta, a przy tym uzyskać wysokiej jakości wydruk w niewygórowanej cenie – mówi Bryan Westgeest, Product Manager ds. druku cyfrowego w Avery Dennison Graphics Division. – Folie zadrukowuje się niezwykle łatwo i szybko, można na nich uzyskać niezwykle szeroką paletę kolorów. Także aplikowania i usuwanie folii nie stwarza użytkownikom żadnych problemów.

Obie wprowadzone do sprzedaży folie mają spełnić wszelkie potrzeby firm oferujących wielkoformatowy druk cyfrowy o wysokiej jakości. Avery MPI 1004 jest przeznaczona do aplikowania na krzywiznach i nierównych powierzchniach, zaś Avery MPI 2004 – na powierzchniach płaskich. Avery MPI 1004 to 50-mikronowa, biała folia wylewana w błyszczącym wykończeniu, przeznaczona do najbardziej wymagających zastosowań zewnętrznych i wewnętrznych i oferująca wysoką wytrzymałość, nawet na krzywych i nierównych powierzchniach. Z kolei Avery MPI 2004 to 80-mikronowa, biała folia kalandrowana w błyszczącym wykończeniu, przeznaczona do powierzchni płaskich bądź lekko zakrzywionych, znajdująca zastosowanie np. w grafice pojazdowej, oznakowaniach i średniookresowej reklamie zewnętrznej. Obie folie są dostosowane do zadrukowywania w wielkoformatowych i superwielkoformatowych urządzeniach inkjetowych, wykorzystujących atramenty solwentowe, ekosolwentowe i UV.

W obydwu foliach zastosowano sprawdzoną technologię Avery Easy Apply, która pozwala na łatwe aplikowanie bez ryzyka wystąpienia pęcherzyków powietrza (można je zlikwidować nie przekłuwając folii). Folie są pokryte specjalnym stałym klejem i zawierającą szare pigmenty powłoką, co sprawia, że dodana tu folia wierzchnia oferuje wysoką nieprzezroczystość i możliwość łatwego usunięcia nawet po długim czasie. To połączenie gwarantuje użytkownikom osiągnięcie właściwego efektu w krótszym czasie – mówi Bryan Westgeest. – Zaś po zakończeniu ekspozycji wydruk można bez problemu usunąć, nie zostawiając nawet śladu kleju.

Dodatkowo folia Avery MPI 1004 Easy Apply jest w pełni kompatybilna z nowym laminatem Avery DOL 1030 3D, zalecanym do zabezpieczania zadrukowanych powierzchni. Mówi Bryan Westgeest: W przeciwieństwie do innych laminatów stosowanych w druku cyfrowym, Avery DOL 1030 3D przywiera do zadrukowanego podłoża niczym cienka skóra i w efekcie wspomaga proces aplikowania i posługiwania się przygotowanym do użycia wydrukiem, zwłaszcza przy krzywiznach i nierównych powierzchniach. Wstępne reakcje z rynku na nasz nowy laminat są wręcz entuzjastyczne, zwłaszcza ze względu na wyeliminowanie konieczności stosowania drogiej technologii laminowania ciekłego.

Wydruki wykonane na foliach Avery MPI 1004 i Avery MPI 2004 Easy Apply są objęte specjalnym programem gwarancyjnym Avery Supreme Cover.

Źródło: Avery Dennison Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764