logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Eaton przedłuża umowę z Sarota PR

  PR 19.08.2021, przeczytano 574 razy

Firma Eaton podjęła decyzję o przedłużeniu współpracy z agencją SAROTA PR. Firmy podpisały pierwszą umowę w maju 2020 roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/eaton-przedluza-umowe-z-sarota-pr,392686,artykul.html

SAROTA PR świadczy dla Eaton usługi z zakresu media relations oraz content i digital marketingu. Za pierwszy obszar odpowiadają Jacek Dembicki (public relations manager) oraz Natalia Cygan (public relations specialist). Koordynacją działań contentowych i digitalowych zajmuje się Jakub Misiura (digital marketing manager).

W ramach media relations SAROTA PR obsługuje biuro prasowe, tworzy case studies i pomaga budować ekspercki wizerunek marki. Usługi marketingowe obejmują m.in. przygotowywanie grafik, redakcję tekstów SEO, copywriting i wsparcie przy produkcjach wideo.

Eaton zatrudnia prawie 100.000 pracowników na całym świecie, oferując swoje produkty w ponad 175 krajach. Rozwiązania firmy zwiększają wydajność i bezpieczeństwo budynków, instalacji elektrycznych oraz równoważą zużycie energii. Eaton ma w Polsce trzy zakłady produkcyjne oraz dwa oddziały sprzedaży. Globalne przychody firmy w 2020 roku wyniosły 17,8 miliarda dolarów.

Źródło: SAROTA PR

www.sarota.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764