logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ebay z nową stroną główną na urządzenia mobilne

  PR 25.06.2018, przeczytano 431 razy
ilustracjastrzałka

Jak wynika z danych eBay, ruch na platformie z wykorzystaniem urządzeń mobilnych w porównaniu do ubiegłego roku wzrósł aż o 30%. Na polskim rynku aż jedna czwarta wszystkich transakcji na eBay odbywa się właśnie w tej formie. W odpowiedzi na ten trend jeden z największych portali aukcyjnych na świecie uruchamia w Polsce nową, spersonalizowaną stronę główną na urządzenia mobilne.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ebay-z-nowa-strona-glowna-na-urzadzenia-mobilne,37008,artykul.html

Wprowadzenie nowej strony głównej to efekt dynamicznych zmian zachodzących wśród zachowań zakupowych konsumentów. Obecnie aż 62% wszystkich transakcji na eBay dokonywanych jest na urządzeniach mobilnych, a liczba aukcji tworzonych za ich wykorzystaniem sięga 13,7 milionów tygodniowo. W Polsce trend ten coraz bardziej przybiera na sile – już co czwarta transakcja finalizowana jest z urządzeń przenośnych, a ich użycie wzrosło o 30% r/r. Mimo że wzrost jest bardzo dynamiczny, różnica jest widoczna w porównaniu z Azją, gdzie zgodnie z badaniami Global Web Index w 2017 r. ponad 60% osób robi zakupy przez telefon. Polscy kupujący na eBay nie odstają jednak od średniej unijnej, która w 2017 r. według badań Global Web Index wyniosła ok. 30%.

– Zainteresowanie zakupami przez urządzenia mobilne w Polsce rośnie bardzo dynamicznie, co pokazuje również ogromny potencjał tego rynku. Chcemy w jak największym stopniu ułatwić naszym klientom z Polski dostęp do ponad miliarda różnorodnych produktów z całego świata. Dlatego też inwestujemy w nowoczesną stronę główną opartą o rozwiązania z zakresu sztucznej inteligencji i personalizacji zakupów – mówi Małgorzata Gliszczyńska, dyrektor zarządzająca na Polskę i Europę Centralną w eBay.

Nowa strona w oparciu o sztuczną inteligencję

Od dziś klienci eBay mogą korzystać z mobilnej wersji platformy aukcyjnej wyposażonej w dynamiczny interfejs oraz rozwiązania z zakresu personalizacji zakupów. Wprowadzone funkcjonalności zostały oparte o uczenie maszynowe oraz sztuczną inteligencję, co pozwala na dostosowanie oferty produktów do przyzwyczajeń zakupowych konsumenta. Jednym z tych rozwiązań jest możliwość własnoręcznego spersonalizowania swoich preferencji przez użytkownika platformy. Dodatkowo, aby ułatwić klientom proces wyszukiwania ofert, mobilny interfejs wyróżnia podział sugerowanych produktów na typy i ogólne kategorie. Dzięki nim użytkownik może szybciej i sprawniej dotrzeć do poszukiwanego artykułu.

W maju eBay na swojej amerykańskiej wersji serwisu uruchomił także funkcjonalność „Shop Your Interests”, w ramach której kupujący może określić swoje zainteresowania, hobby czy nawet styl. Wprowadzane dane służą do personalizacji oferty produktów. W ciągu najbliższych miesięcy rozwiązanie to będzie udostępnione również na innych rynkach.

Źródło: eBay

www.ebay.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

II generacja obiektywu portretowego Sony FE 85 mm F1.4 GM II
Nowa generacja obiektywu 85 mm z mocowaniem typu E do korpusów pełnoklatkowych, wyróżniająca się wysoką rozdzielczością, wspaniałym efektem bokeh i szybkim systemem AF, doskonale nadaje się do zdjęć portretowych i nagrywania filmów
Nikt nie powinien być w zawieszeniu - kampania Pracuj.pl
Kandydaci, którzy szukają pracy, często nie otrzymują odpowiedzi na wysyłane CV. Pracuj.pl dostrzega ten problem, dlatego wprowadził nowe statusy aplikacji oraz uruchomił kampanię budującą świadomość znaczenia informacji zwrotnej w procesie rekrutacji. Z badania marki wynika, że 8 na 10 kandydatów preferuje otrzymać informację o odrzuceniu ich CV, niż pozostać...
Zapisy na jesienny webinar w ramach cyklu DIMAQ Voice
DIMAQ Voice – cykl konferencji online powraca po wakacyjnej przerwie. 52. Edycja wydarzenia odbędzie się już 24 września o godzinie 15.00 i potrwa co najmniej do 16.30, ponieważ zaplanowaliśmy aż 3 wystąpienia z różnych obszarów tematycznych.
Rada Sektorowa: konkurs na dalszą działalność inicjatywy
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR wraz ze Związkiem Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska, kontynuując dotychczasową działalność Sektorowej Rady ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej, zamierza przystąpić do konkursu organizowanego przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) w celu uzyskania możliwości organizacji i prowadzenia Rady w...
Z okazji 20. rocznicy przystąpienia Polski do Unii Europejskiej Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej oraz Przedstawicielstwo Komisji Europejskiej w Polsce uruchomiły wspólną kampanię promocyjną pod hasłem „Dzięki nam jest wilk syty i Wilkowyje city”. Jej celem jest zwiększenie świadomości o korzyściach, jakie Polska czerpie z członkostwa w UE,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764