logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ebi Smolarek w internetowej kampanii Pepsi

  PR 01.06.2008, przeczytano 1630 razy

Digital One rozwinęło nowe ścieżki kampanii internetowej Pepsi, której celem jest wykorzystanie wizerunku Ebiego Smolarka. Podążając za konsumentami, wykorzystano możliwości serwisu społecznościowego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ebi-smolarek-w-internetowej-kampanii-pepsi,7369,artykul.html

Najważniejszym elementem piłkarskiej kampanii Pepsi w 2008r. jest konkurs „Stwórz drużynę, zagraj z Ebim” (przygotowany we współpracy z agencją BBDO), który Digital One umieściło na platformie promocyjnej www.pepsi.pl/ebi2008 . Chcąc w pełni wykorzystać potencjał wizerunku Ebiego, agencja Digital One zaprojektowała kilka równoległych aktywności, wspierających kampanię.

Z jednej strony są to witryny o charakterze futbolowym: www.pepsi.pl/ebi2008 oraz www.wygraj.pepsi.pl, które pokazują gwiazdę z pespektywy kariery sportowej i proponują użytkownikom konkursy, takie jak wymiana kodów z nakrętek pepsi na atrakcyjne nagrody lub wzięcie udziału w meczu z Ebim Smolarkiem, z drugiej strony jest to profil www.bebo.gazeta.pl/ebismolarek, koncentrujący się raczej na prywatnym życiu piłkarza.

W ten sposób Pepsi daje swoim konsumentom więcej możliwości- konkursy, komentowanie wydarzeń sportowych, dostęp do międzynarodowej społeczności kibiców poprzez www.pepsiuniverse.com oraz zapoznanie się z Ebim. Taka różnorodność propozycji jest zgodna z nową filozofią marki.

Funkcjonowanie wizerunku Ebiego w serwisie społecznościowym zmniejsza dystans między konsumentami (w tym przypadku są nimi fani piłkarza) a marką Pepsi, której uosobieniem jest Smolarek.

Digital One wykreowało nowe możliwości nawiązania szerszego dialogu między marką a konsumentem. Oprócz działań futbolowych agencja zaproponowała wersję life style’ową, która sprawia, że użytkownik po prostu ma ochotę zaprzyjaźnić się z sympatycznym Ebim Smolarkiem, a w konsekwencji z reprezentowaną przez niego marką.

Poprzez wykorzystanie naturalnego środowiska młodych konsumentów, Digital One podkreśla, że marka Pepsi mówi językiem swoich odbiorców, że ich rozumie, co więcej - podczas tej komunikacji używa narzędzi, którymi posługują się oni na co dzień.

Źródło: Digital One

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764