logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ebook: Jak wybrać miejsce i zorganizować niezapomniany event?

  PR 11.02.2018, przeczytano 1037 razy
ilustracjastrzałka

Doskonale wiemy, że organizacja profesjonalnego eventu wiąże się z masą obowiązków i zadań. Przedstawiamy poradnik „Miejsce ma znaczenie” przygotowany przez ITBC Events oraz Digital Knowledge Village. Ebook zawiera m.in.: check listę, wskazówki i porady, z którymi unikniesz wpadek, a Twój event nabierze wyjątkowej oprawy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ebook%3A-jak-wybrac-miejsce-i-zorganizowac-niezapomniany-event,35407,artykul.html

Niezapomniany event to nie tylko ludzie, ale również miejsce. Przedstawiamy 10 cech, które pozwolą zidentyfikować obiekt eventowy XXI wieku. Oto one.

1. Obiekt eventowy na miarę XXI wieku to obiekt nowoczesny pod względem technologicznym. To m.in. dostępność szybkich łączy oraz multimediów, obsługa multimedialna na wysokim poziomie.

2. Stawiajmy na obiekty, które nie ograniczają się jedynie do sprzedaży powierzchni. Elastyczność i kreatywność po stronie dedykowanego opiekuna klienta znacznie poprawi jakość Twojej pracy jako event managera przy projekcie.

3. Pożądane są obiekty, których kreatywna swoboda, plastyka, otwarte przestrzenie pozwolą na realizacje nietuzinkowych pomysłów. Dostosujmy obiekt do wymogów koncepcji kreatywnej, nie na odwrót.

4. Wybierajmy obiekty, które kładą nacisk na jakość i oryginalność serwowanego jedzenia. Ma być zdrowo i świeżo. Ważne jest, aby pamiętać również o dietach specjalnych, takich jak bezglutenowa czy dla alergików.

5. Wybieraj obiekty, które są dostępne 24/7/365. Wszystkie kluczowe informacje o obiekcie i usługach powinny być stale dostępne dla event plannerów.

6. Dogodny dojazd i parking. Nie ma nic gorszego niż uczestnik wydarzenia, który zostaje wyprowadzony z równowagi już w momencie przybycia na event. Irytacja może wpłynąć na ogólną ocenę spotkania, nawet jeśli na dalszym etapie wydarzenia wszystko odbędzie się bez zarzutu. W zależności od charakteru eventu zapotrzebowanie na parking może być różne. Zadbajmy o odpowiednią liczbę miejsc parkingowych oraz dogodne warunki dojazdu przy wyborze lokalizacji.

7. Zwróćmy uwagę na wystrój danego obiektu, im bardziej będzie neutralny, nienarzucający się, tym łatwiej będzie osadzić przestrzeń w koncepcji kreatywnej.

8. Ważne są relacje z opiekunem obiektu konferencyjnego. Czy rozumie on nasze potrzeby, czy je wyprzedza, czy stara się pomóc, czy czujesz, że się rozumiecie i czy zawsze będziesz mógł liczyć na jego pomoc – to zawsze pomaga i daje poczucie komfortu.

9. Przy merytorycznych spotkaniach pozbawionych wyjątkowej oprawy, wybór niestandardowego miejsca to klucz do sukcesu. Poza oczywistymi salami konferencyjnymi w centrach konferencyjnych czy hotelach, weźmy pod uwagę również niekonwencjonalne powierzchnie. Konferencja w starej fabryce lub w nowoczesnym centrum technologicznym na pewno zostanie zapamiętana jako wyjątkowa. Nie bójmy się niestandardowych rozwiązań.

10. Swoboda w wyborze dostawców. W miarę możliwości wybierajmy lokalizacje, które nie narzucają nam dostawców w zakresie cateringu, techniki czy innych rozwiązań. Praca ze sprawdzonymi i zaufanymi ekipami to jedna z wielu cegiełek budujących sukces wydarzenia.

Źródło: ITBC Events

Dodatkowe informacje:

ITBC Communication jest agencją komunikacji marketingowej, działającą na rynku od 1999 roku. Posiada bogate doświadczenie w zakresie public relations, komunikacji korporacyjnej, relacji inwestorskich, organizacji eventów oraz działań digital.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sojusznik czy wróg? Dwie twarze kryzysu w digital public relations
55% specjalistów zajmujących się komunikacją uważa, że w bieżącym roku organizacjom, dla których pracują może zagrażać kryzys.
Influenza. Mroczny świat influencerów: Jakub Wątor prześwietla branżę influencerską
10 kwietnia swoją premierę ma książka Jakuba Wątora „Influenza. Mroczny świat influencerów” wydana przez Wydawnictwo Agora. Autor prześwietla polską branżę influencerską i przygląda się karierom wpływowych twórców internetowych, m.in. Friza, Boxdela, Fagaty, Krzysztofa Gonciarza, Marty Linkiewicz, Żurnalisty, Andziax i wielu...
Raport Aplikuj.pl o upskillingu i reskillingu
Według danych z najnowszego raportu Aplikuj.pl radykalna modyfikacja kariery zawodowej jest zjawiskiem równie częstym, co rozwój na obecnym stanowisku. Czy możemy już mówić o nowym trendzie na polskim rynku pracy? IAB Polska oraz Standard kwalifikacji digital marketingowych DIMAQ zostali patronami honorowymi raportu.
 Marketing w wyszukiwarkach dla NGO - poradnik
O co zadbać, aby pojawiać się w wynikach wyszukiwania? Gdzie szukać pomysłów i jak pisać treści, aby Google chciało je wyświetlać? Jak reklamować swoją organizację bez nadwerężania budżetu? Grupa Robocza SEM IAB Polska opracowała pierwszy przewodnik po marketingu w wyszukiwarkach skierowany do specjalistów z organizacji pozarządowych.
Jak reklamować organizację w internecie bez dużego budżetu? Poradnik
Widoczność w internecie to dziś „być albo nie być” nie tylko dla podmiotów komercyjnych, ale także dla organizacji pozarządowych, których model finansowania nie pozwala na przeznaczanie dużych budżetów na marketing. Tzw. trzeci sektor nie jest jednak skazany na internetowy niebyt. Przeciwnie, eksperci Grupy Roboczej SEM IAB Polska podpowiadają...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764