logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Eco-billboardy Ricoh już w czterech miejscach na świecie

  PR 15.07.2014, przeczytano 947 razy
ilustracjastrzałka

Tokio, 15 lipca 2014 r. - Ricoh Company odłącza zasilanie prądem swojego billboardu w Tokio, znajdującego się na dachu budynku San-ai Dream Center na skrzyżowaniu Ginza 4-chome. Teraz billboard będzie zasilany wyłącznie energią słoneczną i wiatrową, czyli w 100% odnawialną. Zmiana zasilania billboardu zostanie zakończona pod koniec sierpnia 2014 roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/eco-billboardy-ricoh-juz-w-czterech-miejscach-na-swiecie,22190,artykul.html

Ricoh posiada obecnie 3 eco-billboardy, zasilane w pełni energią odnawialną, które znajdują się w Nowym Jorku, Londynie oraz w Sydney. Zmiana zasilania billboardu umiejscowionego na budynku Ginza z klasycznego w ekologiczny sprawi, że eco-billboardy będą znajdować się w każdym z regionów na świecie, w których działa Ricoh. 

Poprzez eco-billboard, w 100% zasilany energią odnawialną, zainstalowany na budynku San-ai Dream Center, znaku rozpoznawczym Ginza, dzielnicy handlowej Tokio, Ricoh chce sprawić, aby jak najwięcej osób zaczęło zwracać uwagę na kwestię oszczędzania energii. 

Billboard w nowej, ekologicznej wersji, będzie zasilany energią magazynowaną w 20 bateriach, generowaną przez 78 paneli solarnych i 4 małe turbiny wiatrowe. Średnia moc generowana przez billboard to ok. 39 000 watogodzin na dzień.

Dodatkowe informacje:

O Ricoh

To globalna firma z branży technologicznej, która specjalizuje się w sprzęcie biurowym, rozwiązaniach do druku produkcyjnego, systemach zarządzania dokumentami i usługach IT. Ricoh Group, z centralą w Tokio, działa w ponad 200 krajach i regionach. W roku finansowym, zakończonym w marcu 2014 roku, przychody ze sprzedaży Ricoh Group wyniosły 2,236 mld jenów (ok. 21,7 mld USD).

Większość przychodów firmy pochodzi ze sprzedaży produktów, rozwiązań i usług, które usprawniają interakcje między ludźmi a informacjami. Ricoh jest również wielokrotnie nagradzanym producentem aparatów i kamer cyfrowych oraz specjalistycznych produktów branżowych. Firma jest znana ze względu na wysoką jakość, którą zapewnia, wyjątkowe podejście do klienta i liczne inicjatywy na rzecz zrównoważonego rozwoju.
Zgodnie ze swoim przesłaniem, imagine. change., Ricoh pomaga firmom zmienić sposób pracy i wykorzystać zbiorową wyobraźnię pracowników.

Więcej informacji na stronie:
http://www.ricoh.pl/about-ricoh/

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764