logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ecommerce Design Saatchi & Saatchi Is znowu rośnie

  PR 23.03.2018, przeczytano 1312 razy
ilustracjastrzałka
Od lewej Natalia Ćwiek, Tomek Woźniak, Rafał Bauer

Do struktury eCommerce Design dołączył Tomasz Woźniak jako eCommerce Design Lead, w strukturze awansowała Natalia Ćwiek na stanowisko Senior eCommerce Designer i Team Leader.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ecommerce-design-saatchi-and-saatchi-is-znowu-rosnie,35916,artykul.html

Tomasz Woźniak od 8 lat związany z projektowaniem graficznym na potrzeby internetu. Doświadczenie zdobywał w takich agencjach jak Havas Worldwide, Saatchi&Saatchi, Young & Rubicam czy Walk, gdzie współtworzył kampanie nagradzane na polskich i zagranicznych konkursach branżowych, m.in. w Cannes Lions, KTR czy Innovation AD. Specjalizuje się w tworzeniu koncepcji i projektów graficznych, na potrzeby kampanii oraz serwisów internetowych. Pracował m.in. dla takich marek jak Procter & Gamble, Coca-Cola, Peugeot, ING Bank Śląski, Bank Pocztowy, Samsung, Sony, Danone. Tomek będzie odpowiedzialny za jakość wszystkich materiałów z portfolio agencji w zakresie kategorii eCommerce, a także będzie współprowadził nowo powstałą komórkę eCommerce Innovation Lab.

Natalia Ćwiek z branżą reklamową związana jest od 10 lat. Ma na koncie m.in kampanie dla takich klientów jak Żywiec, Wojak, Overmax, Filtron, Enea, Crunchips i Allegro. Pracowała przy tworzeniu systemu identyfikacji miasta Poznań i oprawy wizualnej Festiwalu Malta. Stworzony przez nią toolkit został nagrodzony European eCommerce Award na Capability week 2016. Wyzwania związane z eCommerce rozpoczęła w Grupie Naspers (segment fashion). Następnie związała się z działem Newsroom Interactive Solutions, gdzie jako Art Director kierowała pracą studia graficznego. Przez trzy miesiące poznawała rynek LATAM pracując i rekrutując zespół w Panamie. W nowej strukturze eCommerce Design będzie odpowiadać za jednego z największych klientów – Microsoft, dostarczanie rozwiązań dla P&G na rynek LATAM, a także będzie współprowadzić nowo powstałą komórkę eCommerce Innovation Lab.

Zespół eCommerce Design tworzy rozwiązania dla niemal 40 marek, działając głownie na rynkach globalnych. Jest współtwórcą projektów dedykowanych na największe platformy sprzedażowe. Na jej czele stoi Rafał Bauer, eCommerce Design Director.

Komórka eCommerce Innovation – wchodzaca w skład eCommerce Design – tworzona jest przez część dotychczasowego zespołu: Tomek Woźniak (eCommerce Design Lead), Natalia Ćwiek (Senior Designer/Team Leader), Fabiola Nawrocka (UX Designer). eCommerce Innovation odpowiedzialna jest za research oraz wdrażanie nowych technologii i rozwiązań takich jak: optymalizacje mobilne, rozwiązania Open Source, gamification, aplikacje voice search, VR, AR i 3D. Komórka będzie wspierana przez dział Strategii eCommerce oraz produkcji eCommerce.

Źródło: Saatchi & Saatchi IS

www.saatchi.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

II generacja obiektywu portretowego Sony FE 85 mm F1.4 GM II
Nowa generacja obiektywu 85 mm z mocowaniem typu E do korpusów pełnoklatkowych, wyróżniająca się wysoką rozdzielczością, wspaniałym efektem bokeh i szybkim systemem AF, doskonale nadaje się do zdjęć portretowych i nagrywania filmów
Nikt nie powinien być w zawieszeniu - kampania Pracuj.pl
Kandydaci, którzy szukają pracy, często nie otrzymują odpowiedzi na wysyłane CV. Pracuj.pl dostrzega ten problem, dlatego wprowadził nowe statusy aplikacji oraz uruchomił kampanię budującą świadomość znaczenia informacji zwrotnej w procesie rekrutacji. Z badania marki wynika, że 8 na 10 kandydatów preferuje otrzymać informację o odrzuceniu ich CV, niż pozostać...
Zapisy na jesienny webinar w ramach cyklu DIMAQ Voice
DIMAQ Voice – cykl konferencji online powraca po wakacyjnej przerwie. 52. Edycja wydarzenia odbędzie się już 24 września o godzinie 15.00 i potrwa co najmniej do 16.30, ponieważ zaplanowaliśmy aż 3 wystąpienia z różnych obszarów tematycznych.
Rada Sektorowa: konkurs na dalszą działalność inicjatywy
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR wraz ze Związkiem Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska, kontynuując dotychczasową działalność Sektorowej Rady ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej, zamierza przystąpić do konkursu organizowanego przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) w celu uzyskania możliwości organizacji i prowadzenia Rady w...
Z okazji 20. rocznicy przystąpienia Polski do Unii Europejskiej Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej oraz Przedstawicielstwo Komisji Europejskiej w Polsce uruchomiły wspólną kampanię promocyjną pod hasłem „Dzięki nam jest wilk syty i Wilkowyje city”. Jej celem jest zwiększenie świadomości o korzyściach, jakie Polska czerpie z członkostwa w UE,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764