logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ecommerce Design Saatchi & Saatchi Is znowu rośnie

  PR 23.03.2018, przeczytano 1293 razy
ilustracjastrzałka
Od lewej Natalia Ćwiek, Tomek Woźniak, Rafał Bauer

Do struktury eCommerce Design dołączył Tomasz Woźniak jako eCommerce Design Lead, w strukturze awansowała Natalia Ćwiek na stanowisko Senior eCommerce Designer i Team Leader.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ecommerce-design-saatchi-and-saatchi-is-znowu-rosnie,35916,artykul.html

Tomasz Woźniak od 8 lat związany z projektowaniem graficznym na potrzeby internetu. Doświadczenie zdobywał w takich agencjach jak Havas Worldwide, Saatchi&Saatchi, Young & Rubicam czy Walk, gdzie współtworzył kampanie nagradzane na polskich i zagranicznych konkursach branżowych, m.in. w Cannes Lions, KTR czy Innovation AD. Specjalizuje się w tworzeniu koncepcji i projektów graficznych, na potrzeby kampanii oraz serwisów internetowych. Pracował m.in. dla takich marek jak Procter & Gamble, Coca-Cola, Peugeot, ING Bank Śląski, Bank Pocztowy, Samsung, Sony, Danone. Tomek będzie odpowiedzialny za jakość wszystkich materiałów z portfolio agencji w zakresie kategorii eCommerce, a także będzie współprowadził nowo powstałą komórkę eCommerce Innovation Lab.

Natalia Ćwiek z branżą reklamową związana jest od 10 lat. Ma na koncie m.in kampanie dla takich klientów jak Żywiec, Wojak, Overmax, Filtron, Enea, Crunchips i Allegro. Pracowała przy tworzeniu systemu identyfikacji miasta Poznań i oprawy wizualnej Festiwalu Malta. Stworzony przez nią toolkit został nagrodzony European eCommerce Award na Capability week 2016. Wyzwania związane z eCommerce rozpoczęła w Grupie Naspers (segment fashion). Następnie związała się z działem Newsroom Interactive Solutions, gdzie jako Art Director kierowała pracą studia graficznego. Przez trzy miesiące poznawała rynek LATAM pracując i rekrutując zespół w Panamie. W nowej strukturze eCommerce Design będzie odpowiadać za jednego z największych klientów – Microsoft, dostarczanie rozwiązań dla P&G na rynek LATAM, a także będzie współprowadzić nowo powstałą komórkę eCommerce Innovation Lab.

Zespół eCommerce Design tworzy rozwiązania dla niemal 40 marek, działając głownie na rynkach globalnych. Jest współtwórcą projektów dedykowanych na największe platformy sprzedażowe. Na jej czele stoi Rafał Bauer, eCommerce Design Director.

Komórka eCommerce Innovation – wchodzaca w skład eCommerce Design – tworzona jest przez część dotychczasowego zespołu: Tomek Woźniak (eCommerce Design Lead), Natalia Ćwiek (Senior Designer/Team Leader), Fabiola Nawrocka (UX Designer). eCommerce Innovation odpowiedzialna jest za research oraz wdrażanie nowych technologii i rozwiązań takich jak: optymalizacje mobilne, rozwiązania Open Source, gamification, aplikacje voice search, VR, AR i 3D. Komórka będzie wspierana przez dział Strategii eCommerce oraz produkcji eCommerce.

Źródło: Saatchi & Saatchi IS

www.saatchi.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764