logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Edelman Polska silniejszy korporacyjnie

  PR 26.10.2006, przeczytano 677 razy

Zofia Bugajna i Miłosz Gromski to nowi konsultanci, którzy dołączyli do zespołu Działu PR Korporacyjnego Edelman Polska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/edelman-polska-silniejszy-korporacyjnie,4652,artykul.html

Zofia Bugajna pracować będzie na stanowisku Account Managera. Specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej, interesuje się również zagadnieniami związanym z zarządzaniem marką. Jest ekspertem w dziedzinie branży motoryzacyjnej. Wcześniej pracowała w agencji Euro RSCG Sensors, gdzie przez dwa lata odpowiadała za komunikację korporacyjną oraz Brand PR firmy Volvo Auto Polska.Brała również udział w projektach dotyczących bezpieczeństwa ruchu drogowego realizowanych dla PZU SA oraz Krajowej Rady Ruchu Drogowego. Doradzała również przy realizacji kampanii społecznej „Włącz światła”. Karierę w branży PR rozpoczęła w należącej do grupy Leo Burnett agencji 180° PR. Wcześniej, przez ponad trzy lata związana była z poznańskimi redakcjami Radia Merkury (Regionalna Rozgłośnia Polskiego Radia) oraz TVP3 Poznań, gdzie pracowała jako dziennikarz. Absolwentka dziennikarstwa oraz marketingu politycznego na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.

Miłosz Gromski dołączył do zespołu Edelman Polska jako Account Executive. Współpracę z Edelman rozpoczął już jako praktykant. Uczestniczył m.in. w przygotowaniach europejskiej kampanii Climate Change. Doświadczenia z zakresu public relations zdobywał m.in. w stowarzyszeniu Centrum Młodych Dyplomatów, gdzie organizował i koordynował szereg inicjatyw o charakterze międzynarodowym. Była odpowiedzialny m.in. warsztaty naukowe na temat Traktatu Konstytucyjnego UE oraz polsko-ukraiński projekt „Two nations – one truth”. Jest współautorem stron i portali internetowych m.in. oficjalnej witryny Instytutu Stosunków Międzynarodowych Uniwersytetu Warszawskiego. Magister politologii Uniwersytetu Gdańskiego. Edukację kontynuuje w Instytucie Stosunków Międzynarodowych na Uniwersytecie Warszawskim.

Źródło: Edelman Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764