logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Edrone i Sempai: Współpraca w branży e - commerce

  PR 28.06.2017, przeczytano 887 razy

Firmy edrone i Sempai nawiązały współpracę opartą na wspólnym celu, czyli podnoszeniu poziomu sprzedaży w sklepach swoich klientów poprzez kompleksową obsługę marketingową, która polega na uruchamianiu gotowych scenariuszy w sklepach internetowych przez edrone i optymalizowalizowaniu treści w witrynach przez Semapi.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/edrone-i-sempai%3A-wspolpraca-w-branzy-e---commerce,32959,artykul.html

Sempai od ponad 10 lat zajmuje się pozycjonowaniem stron internetowych, optymalizacją kampanii online oraz analityką SEO/SEM. Od czerwca 2017 roku Sempai dostało się do programu partnerskiego edrone eCommerce Wizards oraz edrone Certified Partners, do którego dołączają tylko wybrane firmy, które spełnią określone warunki dotyczące współpracy między firmami.

Produktem firmy edrone jest system eCRM dopasowanym do branży retail w Internecie. Opiera się na maszynowym uczeniu i sztucznej inteligencji i służy zwiększeniu sprzedaży w sklepach internetowych dzięki automatyzacji marketingu.

Źródło: edrone

www.edrone.me

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wizz Air i PHD z największą kampanią od czasu pandemii
Wizz Air, we współpracy z domem mediowym PHD, rusza z największą od czasów pandemii kampanią reklamową w Polsce. Jej celem jest zwiększenie rozpoznawalności marki wśród aktywnych mieszkańców czterech kluczowych aglomeracji: Warszawy, Krakowa, Wrocławia i Poznania, a także promocja wybranych destynacji podróży.
Mimaki JV200-160: ekosolwent Roll-to-Roll
Mimaki Europe wprowadza na rynek nową, łatwą w obsłudze drukarkę roll-to-roll, zaprojektowaną do wydajnej produkcji wysokiej jakości oznakowania – JV200-160. Wykorzystując atramenty ekosolwentowe i funkcje zapewniające niezawodne, wydajne działanie drukarki i wyjątkową jakość druku, JV200-160 rozszerza już bogate portfolio produktów Mimaki dla rynku grafiki...
KERRIS wygrywa przetarg na obsługę social media marki OSHEE
Agencja KERRIS została wybrana do kompleksowej obsługi działań w mediach społecznościowych marki OSHEE. W ramach współpracy agencja zajmie się prowadzeniem kanałów marki na Facebooku, Instagramie i TikToku.
Dan Cake rusza z drugą odsłoną kampanii Jedz jak chcesz
Właśnie wystartowała kolejna edycja kampanii marki Dan Cake: „Wybieraj jak chcesz”. Zaplanowane są zarówno długofalowe i wielokanałowe działania wizerunkowe, jak i intensywna komunikacja produktowa.
Hand Made z kampanią dla marki Duda
Agencja reklamowa Hand Made realizuje działania w ramach najnowszej kampanii marki Duda. W wyniku wygranego przetargu agencja odpowiada między innymi za kampanię telewizyjną oraz kompleksową organizację loterii.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764