logo
WIADOMOŚCI

Edrone: integracja z platformą Shopify

Mateusz Zawiślak  PR 19.05.2017, przeczytano 386 razy

edrone, pierwszy eCRM dedykowany dla sklepów internetowych zintegrował się z kolejną platformą sklepową. Tym razem jest to jedna z największych na świecie - kanadyjska platforma Shopify.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/edrone:-integracja-z-platforma-shopify,32534,artykul.html

edrone przygotował integrację z platformą Shopify. Shopify działa na rynku już od 2004 roku i jest jedną z największych platform sklepowych na świecie wspierająca blisko 400 tysięcy sklepów internetowych w 150 krajach świata. Od teraz edrone będzie mógł obsługiwać także klientów Shopify, a tych od 2015 roku przybyło o 150 tysięcy. To niewątpliwie stawia przed pierwszym eCRMem dla e-commerce ogromne możliwości.

edrone to pierwszy system eCRM stworzony z myślą o branży e-commerce. Jego działanie polega na zbieraniu informacji o klientach odwiedzających e-sklep i wykorzystywaniu tych informacji do tworzenia personalizowanych komunikatów mających na celu zwiększenie sprzedaży. edrone to SaaSowe, pudełkowe rozwiązanie dla sklepów internetowych.

Firma zintegrowana jest między innymi z takimi platformami jak: Magento, PrestaShop, WooCommerce, Shoper, Etsy, IAI-shop, Shoplo, Selly, Sote czy Opencart, które pozwalają na szybki i bezpieczny transfer danych z bazy mailingowej sklepu internetowego oraz sprawiają, że z systemu można korzystać już od pierwszego dnia.

Źródło: edrone

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Styczeń 1999. Boje o Encada: Visitronics walczy z Atrium, Océ szuka pomysłów
Rok 1999 rozpoczęliśmy – a jakże! - śledząc boje na rynku ploterów drukujących. W tym czasie nie było to jeszcze obowiązkowe wyposażenie pracowni reklamowych, z których wiele bazowało nadal na technice cięcia folii. Jednak dla obserwatorów rynku reklamy wizualnej było jasne, że przyszłość należy właśnie do drukarek wielkoformatowych. Encad był wówczas...
Firma Lexmark International, Inc. przedstawiła właśnie nową generację monochromatycznych drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych przeznaczonych dla klientów biznesowych. Produkty zostały wyposażone w najnowsze rozwiązania technologiczne, pozwalające na jedyne w swoim rodzaju połączenie niezawodności, produktywności i bezpieczeństwa.
Marka Familijne startuje z kampanią pod hasłem „Mus je schrupać”
W ramach kampanii „Mus je schrupać” emisję spotów reklamowych zaplanowano do 19 sierpnia br. w zasięgowych stacjach telewizyjnych (TVP, Polsat, TVN). Równolegle będą prowadzone aktywności w kanałach social media i kampania digitalowa. Przewidziano także reklamy w prasie branżowej.
Nowa Gwiazda w mieście - polska kampania przedstawicielstwa Mitsubishi
Pod hasłem "Nowa gwiazda w mieście" wystartowała ogólnopolska kampania reklamowa firmy Mitsubishi Motors wprowadzająca na nasz rynek odświeżony model - Mitsubishi Space Star 2018. Działania reklamowe mają na celu budowanie wizerunku modelu oraz wyróżnienie auta w oparciu o wartości marki i jego japoński charakter. Kampania została całościowo zrealizowana przez polski oddział...
Opus B: Ćwierćwiecze za nami
W tym roku świętujemy swoje 25 urodziny.
 
poniedziałek 25.06.2018, 175 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone