logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Edrone: integracja z platformą Shopify

  PR 19.05.2017, przeczytano 971 razy

edrone, pierwszy eCRM dedykowany dla sklepów internetowych zintegrował się z kolejną platformą sklepową. Tym razem jest to jedna z największych na świecie - kanadyjska platforma Shopify.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/edrone%3A-integracja-z-platforma-shopify,32534,artykul.html

edrone przygotował integrację z platformą Shopify. Shopify działa na rynku już od 2004 roku i jest jedną z największych platform sklepowych na świecie wspierająca blisko 400 tysięcy sklepów internetowych w 150 krajach świata. Od teraz edrone będzie mógł obsługiwać także klientów Shopify, a tych od 2015 roku przybyło o 150 tysięcy. To niewątpliwie stawia przed pierwszym eCRMem dla e-commerce ogromne możliwości.

edrone to pierwszy system eCRM stworzony z myślą o branży e-commerce. Jego działanie polega na zbieraniu informacji o klientach odwiedzających e-sklep i wykorzystywaniu tych informacji do tworzenia personalizowanych komunikatów mających na celu zwiększenie sprzedaży. edrone to SaaSowe, pudełkowe rozwiązanie dla sklepów internetowych.

Firma zintegrowana jest między innymi z takimi platformami jak: Magento, PrestaShop, WooCommerce, Shoper, Etsy, IAI-shop, Shoplo, Selly, Sote czy Opencart, które pozwalają na szybki i bezpieczny transfer danych z bazy mailingowej sklepu internetowego oraz sprawiają, że z systemu można korzystać już od pierwszego dnia.

Źródło: edrone

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764