edrone, pierwszy eCRM dedykowany dla sklepów internetowych zintegrował się z kolejną platformą sklepową. Tym razem jest to jedna z największych na świecie - kanadyjska platforma Shopify.
edrone przygotował integrację z platformą Shopify. Shopify działa na rynku już od 2004 roku i jest jedną z największych platform sklepowych na świecie wspierająca blisko 400 tysięcy sklepów internetowych w 150 krajach świata. Od teraz edrone będzie mógł obsługiwać także klientów Shopify, a tych od 2015 roku przybyło o 150 tysięcy. To niewątpliwie stawia przed pierwszym eCRMem dla e-commerce ogromne możliwości.
edrone to pierwszy system eCRM stworzony z myślą o branży e-commerce. Jego działanie polega na zbieraniu informacji o klientach odwiedzających e-sklep i wykorzystywaniu tych informacji do tworzenia personalizowanych komunikatów mających na celu zwiększenie sprzedaży. edrone to SaaSowe, pudełkowe rozwiązanie dla sklepów internetowych.
Firma zintegrowana jest między innymi z takimi platformami jak: Magento, PrestaShop, WooCommerce, Shoper, Etsy, IAI-shop, Shoplo, Selly, Sote czy Opencart, które pozwalają na szybki i bezpieczny transfer danych z bazy mailingowej sklepu internetowego oraz sprawiają, że z systemu można korzystać już od pierwszego dnia.
Źródło: edrone