logo
WIADOMOŚCI

Edrone: integracja z platformą Shopify

Mateusz Zawiślak  PR 19.05.2017, przeczytano 348 razy

edrone, pierwszy eCRM dedykowany dla sklepów internetowych zintegrował się z kolejną platformą sklepową. Tym razem jest to jedna z największych na świecie - kanadyjska platforma Shopify.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/edrone:-integracja-z-platforma-shopify,32534,artykul.html

edrone przygotował integrację z platformą Shopify. Shopify działa na rynku już od 2004 roku i jest jedną z największych platform sklepowych na świecie wspierająca blisko 400 tysięcy sklepów internetowych w 150 krajach świata. Od teraz edrone będzie mógł obsługiwać także klientów Shopify, a tych od 2015 roku przybyło o 150 tysięcy. To niewątpliwie stawia przed pierwszym eCRMem dla e-commerce ogromne możliwości.

edrone to pierwszy system eCRM stworzony z myślą o branży e-commerce. Jego działanie polega na zbieraniu informacji o klientach odwiedzających e-sklep i wykorzystywaniu tych informacji do tworzenia personalizowanych komunikatów mających na celu zwiększenie sprzedaży. edrone to SaaSowe, pudełkowe rozwiązanie dla sklepów internetowych.

Firma zintegrowana jest między innymi z takimi platformami jak: Magento, PrestaShop, WooCommerce, Shoper, Etsy, IAI-shop, Shoplo, Selly, Sote czy Opencart, które pozwalają na szybki i bezpieczny transfer danych z bazy mailingowej sklepu internetowego oraz sprawiają, że z systemu można korzystać już od pierwszego dnia.

Źródło: edrone

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Margaret, Maserak i Maleńczuk w kampanii Warka Radler
W nowym spocie telewizyjnym Margaret, Rafała Maseraka i Macieja Maleńczuka Warka Radler 0.0% pokazuje na luzie i puszcza oko do widza. Znana piosenkarka, charyzmatyczny tancerz i kultowy piosenkarz Maciej Maleńczuk nawiązali współpracę z marką Warka Radler i reklamują najnowszą linię Warki Radler 0.0%. Nowa kampania telewizyjna z ich udziałem wystartuje 16 kwietnia 2018. 
Dni Otwarte z drukarkami Efi w Atrium Centrum Ploterowe
26 kwietnia w siedzibie Atrium w Opolu odbędą się Dni Otwarte. Pośród kilkunastu drukarek wielkoformatowych, można będzie zobaczyć dwie wielkoformatowe drukarki LED-UV marki EFI - Pro 24f i Pro 16h.
Mindshare Polska i National Geographic promują nową odsłonę antologii „Geniusz: Picasso”
22 kwietnia na antenie National Geographic pojawi się druga odsłona serialu fabularnego „Geniusz”, która skupia się na życiu i twórczości wybitnego hiszpańskiego artysty Pabla Picassa. W  pierwszym sezonie, który miał premierę rok temu, mogliśmy śledzić zawiłą historię życia Einsteina. Za działania reklamowe na zlecenie FOX Networks Group Poland ponownie odpowiada dom mediowy Mindshare ...
W nowej kampanii ING bank zachęca Polaków do oszczędzania na emeryturę. Działania reklamowe wspiera specjalna promocja Indywidualnego Konta Emerytalnego z bonusem 100 zł za regularne odkładanie.
Największa akcja promocyjna Żywca „Ustaw sobie Ż” powraca
Po sukcesie zeszłorocznej loterii Żywiec startuje z kolejną edycją. Pula nagród gwarantowanych jest w tym roku jeszcze większa i wynosi 5.7 mln zł.
 
piątek 20.04.2018, 131 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone