logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Educas - cykl edukacyjny dotyczący optymalizacji kampanii reklamowych

  PR 24.10.2022, przeczytano 351 razy

Biuro Reklamy Grupy ZPR Media dzieli się praktyczną wiedzą i doświadczeniem z zakresu kampanii reklamowych. Pierwsza część cyklu Educas dotarła do użytkowników.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/educas---cykl-edukacyjny-dotyczacy-optymalizacji-kampanii-reklamowych,397729,artykul.html

Biuro Reklamy Grupy ZPR Media  opracowuje materiały dla partnerów biznesowych wyjaśniające zasady optymalizowania kampanii reklamowych online. Właśnie ukazała się część pierwsza cyklu poświęcona optymalizacji kampanii pod kątem grupy docelowej.

Educas#1 „Jak optymalizować kampanię pod kątem grupy docelowej” tłumaczy zasady działania Profili Audience. Wykorzystują one potencjał 1st party data, czyli danych własnych wydawcy o użytkownikach i ich zachowaniu. Walorem wykorzystywania w kampaniach Profili Audience jest cross-domenowe  targetowanie  w oparciu o cookie 3rd party. Oznacza to targetowanie kampanii do użytkowników o konkretnych zainteresowaniach.

Profile Audience podnoszą efektywność kampanii mierzoną wskaźnikiem CTR o ponad 40%, zarówno w wersji desktop, jak i mobile.  Aktualnie Biuro Reklamy Grupy ZPR Media  dysponuje bazą 70 Profili Audience, wśród których są bardzo rozbudowane, jak Rozrywka, i ściśle tematyczne, jak np. Projekty budowlane.

Aktualna lista profili jest dostępna w Biurze Reklamy TIME S.A. Istnieje również możliwość stworzenia dedykowanego profilu na podstawie indywidualnych ustaleń.

Źródło: Grupa ZPR Media

www.grupazpr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Piłka w grze - krajowe rozgrywki nabierają rozpędu
W sierpniu rozegrano pięć kolejek meczowych w ramach PKO BP Ekstraklasy, a na jej zapleczu – w Betclic 1. Lidze – aż sześć. Najlepsze polskie kluby mierzyły się również na arenie międzynarodowej, co także zaowocowało wzrostem medialnym wielu drużyn. Poza granicami kraju nasi piłkarze starali się pokazać z jak najlepszej strony, aby otrzymać powołanie do kadry na...
Grupa IMM rozszerza ofertę o kolejne media RTV, wychodząc naprzeciw rosnącym potrzebom klientów. Dzięki najnowszej aktualizacji użytkownicy mogą monitorować jeszcze większy zakres źródeł, co pozwoli im na bardziej kompleksową analizę i precyzyjne śledzenie informacji istotnych dla ich działalności.
Ingrid Hintz-Nowosad naczelną Telemagazynu
Ingrid Hintz-Nowosad, doświadczona dziennikarka i redaktorka z ponad 30-letnim stażem, od dziś, 9 września, obejmuje stanowisko redaktor naczelnej „Telemagazynu”.
Z gwiazdą przez świat – nowy program TVP Polonia
W niedzielę, 15 września o godz. 21:15 premierę w TVP Polonia będzie miał nowy program na żywo „Z gwiazdą przez świat”, w którym znani artyści opowiedzą o najciekawszych momentach swojej kariery, trasach koncertowych i spotkaniach z polonijną widownią. Gościem Agaty Solarskiej w pierwszym odcinku będzie Halina Mlynkova. 
Treści na TVP VOD nawet 7 dni po emisji
Telewizja Polska udostępniła nowe funkcjonalności w swoim serwisie streamingowym TVP VOD. Zalogowani użytkownicy usługi mogą korzystać m.in. z funkcji catch up umożliwiającej oglądanie treści nawet 7 dni po ich emisji linearnej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764