Biuro Reklamy Grupy ZPR Media dzieli się praktyczną wiedzą i doświadczeniem z zakresu kampanii reklamowych. Pierwsza część cyklu Educas dotarła do użytkowników.
Biuro Reklamy Grupy ZPR Media opracowuje materiały dla partnerów biznesowych wyjaśniające zasady optymalizowania kampanii reklamowych online. Właśnie ukazała się część pierwsza cyklu poświęcona optymalizacji kampanii pod kątem grupy docelowej.
Educas#1 „Jak optymalizować kampanię pod kątem grupy docelowej” tłumaczy zasady działania Profili Audience. Wykorzystują one potencjał 1st party data, czyli danych własnych wydawcy o użytkownikach i ich zachowaniu. Walorem wykorzystywania w kampaniach Profili Audience jest cross-domenowe targetowanie w oparciu o cookie 3rd party. Oznacza to targetowanie kampanii do użytkowników o konkretnych zainteresowaniach.
Profile Audience podnoszą efektywność kampanii mierzoną wskaźnikiem CTR o ponad 40%, zarówno w wersji desktop, jak i mobile. Aktualnie Biuro Reklamy Grupy ZPR Media dysponuje bazą 70 Profili Audience, wśród których są bardzo rozbudowane, jak Rozrywka, i ściśle tematyczne, jak np. Projekty budowlane.
Aktualna lista profili jest dostępna w Biurze Reklamy TIME S.A. Istnieje również możliwość stworzenia dedykowanego profilu na podstawie indywidualnych ustaleń.
Źródło: Grupa ZPR Media