logo
WIADOMOŚCI

Education First rusza z pierwszą w Polsce kampanią rekrutacyjną na Instagramie

Mateusz Zawiślak  PR 13.06.2018, przeczytano 146 razy
ilustracjastrzałka

EF Education First rozpoczyna nową kampanię promocyjną skierowaną do maturzystów. W ramach działań marketingowych EF od 21 maja prowadzi rekrutację na „Testera Wyjazdów Językowych”, który wyjedzie na 4 tygodnie do Singapuru i zgarnie 5000 złotych pensji. To pierwsza w Polsce kampania rekrutacyjna przeprowadzona z wykorzystaniem narzędzia Direct Message na Instagramie. Działania zostały także oparte na Facebooku oraz przy wsparciu influencerów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/education-first-rusza-z-pierwsza-w-polsce-kampania-rekrutacyjna-na-instagramie,36865,artykul.html

Rekrutacja rozpoczęła się 21 maja, a jej pierwszy etap potrwa do 17 czerwca, całość oparta została na wykorzystaniu social media. Organizatorzy będą wysyłać w wiadomościach prywatnych na Facebooku i Instagramie „zadania rekrutacyjne”.

W poszukiwaniu idealnego kandydata do pracy marzeń EF wspomagać będzie grupa ambasadorów akcji, będących przy okazji jury decydującym o tym, kto wyjedzie do Singapuru. Są to topowi influencerzy: Wiktoria Gąsiewska - aktorka, Dominik Bakuła, Aleksandra Furka (Olciiak) oraz Aleksandra Pawlik (Alex Mandostyle). Ponadto do udziału w kampanii zostało zaproszonych 25 influencerów i micro-influencerów, którzy będą odpowiedzialni za wsparcie kampanii.

Do zgarnięcia praca marzeń

Na co może liczyć zwycięzca? W ramach pracy marzeń czeka na niego czterotygodniowy wyjazd do Singapuru, połączony ze zwiedzaniem, poznawaniem kultury i nawiązywaniem międzynarodowych znajomości. Ponadto „Tester Wyjazdów Językowych” przejdzie kurs języka angielskiego zakończony certyfikatem i otrzyma pensję w wysokości 5000 zł. Obowiązki przyszłego pracownika? Poza świetną zabawą będzie odpowiedzialny za tworzenie relacji na kanale @efpolska na Instagramie.

Rekrutacja przez media społecznościowe

- Celem kampanii jest dotarcie w niestandardowy sposób do młodych ludzi, w naturalnym dla nich środowisku, czyli w mediach społecznościowych. Chcemy pokazać korzyści, jakie płyną z przyswajania języka podczas wyjazdów językowych, które są połączeniem podróży z poznaniem kultury i miejsca – mówi Sylwia Rogalska, EF Education First.

- Postanowiliśmy jako pierwsi w Polsce poprowadzić kampanię rekrutacyjną za pomocą platformy Instagram, aby skrócić dystans do młodych ludzi i trafić do nich tam, gdzie przebywają najczęściej. Na potrzeby akcji stworzyliśmy aplikację, która będzie automatycznie kontaktować się z użytkownikami poprzez Direct Message na Instagramie – mówi Jacek Jackowski, Account Director/CEO Social Leaders.

Za realizację kampanii „Tester wyjazdów językowych” odpowiadają dwie agencje: Social Leaders i Remarkable Ones. Za koncept kreatywny odpowiada Martyna Zarembska, a za egzekucję i strategię działań z influencerami Mateusz Bojanowski.

Źródło: Social Leaders

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Firma Lexmark International, Inc. przedstawiła właśnie nową generację monochromatycznych drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych przeznaczonych dla klientów biznesowych. Produkty zostały wyposażone w najnowsze rozwiązania technologiczne, pozwalające na jedyne w swoim rodzaju połączenie niezawodności, produktywności i bezpieczeństwa.
Marka Familijne startuje z kampanią pod hasłem „Mus je schrupać”
W ramach kampanii „Mus je schrupać” emisję spotów reklamowych zaplanowano do 19 sierpnia br. w zasięgowych stacjach telewizyjnych (TVP, Polsat, TVN). Równolegle będą prowadzone aktywności w kanałach social media i kampania digitalowa. Przewidziano także reklamy w prasie branżowej.
Nowa Gwiazda w mieście - autorska kampania polskiego przedstawicielstwa Mitsubishi Motors
Pod hasłem "Nowa gwiazda w mieście" wystartowała ogólnopolska kampania reklamowa firmy Mitsubishi Motors wprowadzająca na nasz rynek odświeżony model - Mitsubishi Space Star 2018. Działania reklamowe mają na celu budowanie wizerunku modelu oraz wyróżnienie auta w oparciu o wartości marki i jego japoński charakter. Kampania została całościowo zrealizowana...
Opus B: Ćwierćwiecze za nami
W tym roku świętujemy swoje 25 urodziny.
Agencja Isobar odpowiedzialna za koncert Sofar by Redd`s dla Kompanii Piwowarskiej
Sofar Sounds Warsaw to koncepcja kameralnych koncertów, która swój początek miała w Londynie. Każde muzyczne spotkanie odbywa się w niszowej przestrzeni, prywatnych mieszkaniach, galeriach, a nawet antykwariatach. W sekretnych koncertach występuje zwykle 3 artystów. Tego kim są, publiczność dowiaduje się w momencie startu koncertu. Dzięki małej liczbie...
 
piątek 22.06.2018, 157 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone