logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Edukacja kulinarna z Akademią Uwielbiam i Abanana

  PR 11.02.2019, przeczytano 133 razy
ilustracjastrzałka

Trwa program edukacyjny Akademia Uwielbiam skierowany do szkół w całej Polsce. Agencja Abanana odpowiedzialna była za przygotowanie wizualizacji i grafik dla strony internetowej akcji. Stronę zaprojektowano tak, aby funkcjonalnie i sprawnie obsługiwała to przedsięwzięcie oraz była wsparciem technicznym.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/edukacja-kulinarna-z-akademia-uwielbiam-i-abanana,381192,artykul.html

Placówki, które zgłoszą się do programu, zyskają wiedzę na temat zdrowego stylu życia, zasad odżywiania, niemarnowania żywności i gotowania. Dodatkowo w ramach Akademii przewidziane zostały konkursy, w których uczniowie, klasy i całe szkoły mogą walczyć o atrakcyjne nagrody.

Akademia Uwielbiam jest wartościową ofertą dla uczniów i nauczycieli klas VI-VIII szkół podstawowych oraz klas III gimnazjów. Celem programu jest edukacja młodzieży w zakresie podstaw zdrowego stylu życia, potrzeb różnicowania produktów w codziennej diecie oraz uświadomienie uczniom szkół podstawowych i gimnazjów, jak ważną rolę odgrywają one w odżywianiu.

Akademia uczy także właściwych zachowań związanych z niemarnowaniem żywności, doceniania wartości wspólnych posiłków i ich przygotowywania, a także radości z gotowania. Do Akademii Uwielbiam może dołączyć dowolna liczba nauczycieli i klas z danej szkoły. Nauczyciele koordynujący mogą zgłosić swoją klasę do programu, wypełniając formularz rejestracyjny dostępny na stronie internetowej programu: www.akademiauwielbiam.pl.

Źródło: Abanana

www.abanana.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Imagine Nation - Partner CxO Summit & Gala Partner Awards 2019
15 kwietnia br. w Hotelu Double Tree by Hilton w Łodzi, odbyła się konferencja oraz gala wręczenia nagród Partner CxO Summit & Partner Awards 2019. Wśród uczestników znaleźli się klienci i partnerzy oraz przedstawiciele firm należących do rodziny Dell Technologies. Za kompleksową realizację wszystkich działań trzeci rok z rzędu odpowiadała agencja Imagine Nation.
Mikrofony Saramonic w ofercie Foxfoto
W ofercie Foxfoto pojawiły się mikrofony dedykowane do smartfonów i tabletów z dwoma różnymi złączami: Saramonic SmartMic+ UC - z wejściem USB-C i Saramonic SmartMic+ Di z wejściem Lightning oraz teleskopowa tyczka przeznaczona dla mikrofonów typu shotgun Saramonic Magic BoomPole.
Portal Alior Banku Zafirmowani.pl najciekawszą bankową innowacją
Alior Bank zwyciężył w konkursie Liderów Świata Bankowości i Ubezpieczeń. Został doceniony za portal Zafirmowani.pl – nowatorski serwis internetowy skierowany do mikro i małych przedsiębiorstw. Portal zajął pierwsze miejsce w tegorocznej edycji konkursu w kategorii Najciekawsza innowacja dla banku. W imieniu Alior Banku nagrodę odebrał Maciej Surdyk, wiceprezes...
Krzysztof Iwański: Plakat dla Festiwalu Łódź Czterech Kultur 2019
Neon i bawełna,  kontrasty i faktury, wszystko to składające się na kulturową mozaikę współczesnego miasta – jest już plakat tegorocznej edycji Festiwalu Łódź Czterech Kultur. Zaprojektował go Krzysztof Iwański, uznany artysta wizualny, eksperymentujący z typografią, specjalizujący się w plakacie. Sam festiwal odbędzie się we wrześniu pod hasłem Współistnienie.
Niezwykła kampania autorstwa Grey Group
Krajowa Izba Kominiarzy i przedstawiciele trzech religii - PRAWOSŁAWNEJ, KATOLICKIEJ i MUZUŁMAŃSKIEJ biorą udział w kampanii edukacyjnej  mającej na celu zmianę zachowania ludzi, tak by uchronić ich przed zatruciem tlenkiem węgla.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764