logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Edukacja kulinarna z Akademią Uwielbiam i Abanana

  PR 11.02.2019, przeczytano 114 razy
ilustracjastrzałka

Trwa program edukacyjny Akademia Uwielbiam skierowany do szkół w całej Polsce. Agencja Abanana odpowiedzialna była za przygotowanie wizualizacji i grafik dla strony internetowej akcji. Stronę zaprojektowano tak, aby funkcjonalnie i sprawnie obsługiwała to przedsięwzięcie oraz była wsparciem technicznym.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/edukacja-kulinarna-z-akademia-uwielbiam-i-abanana,381192,artykul.html

Placówki, które zgłoszą się do programu, zyskają wiedzę na temat zdrowego stylu życia, zasad odżywiania, niemarnowania żywności i gotowania. Dodatkowo w ramach Akademii przewidziane zostały konkursy, w których uczniowie, klasy i całe szkoły mogą walczyć o atrakcyjne nagrody.

Akademia Uwielbiam jest wartościową ofertą dla uczniów i nauczycieli klas VI-VIII szkół podstawowych oraz klas III gimnazjów. Celem programu jest edukacja młodzieży w zakresie podstaw zdrowego stylu życia, potrzeb różnicowania produktów w codziennej diecie oraz uświadomienie uczniom szkół podstawowych i gimnazjów, jak ważną rolę odgrywają one w odżywianiu.

Akademia uczy także właściwych zachowań związanych z niemarnowaniem żywności, doceniania wartości wspólnych posiłków i ich przygotowywania, a także radości z gotowania. Do Akademii Uwielbiam może dołączyć dowolna liczba nauczycieli i klas z danej szkoły. Nauczyciele koordynujący mogą zgłosić swoją klasę do programu, wypełniając formularz rejestracyjny dostępny na stronie internetowej programu: www.akademiauwielbiam.pl.

Źródło: Abanana

www.abanana.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Carat, Isobar oraz DDS (Dentsu Aegis Network Polska) obsługują komunikacyjnie markę Bell.
RTB House otwiera Creatives Lab
RTB House, globalna firma specjalizująca się w innowacyjnych technologiach marketingowych otwiera – Creatives Lab. Jednostka skupi się na rozwoju dynamicznych kreacji, zwiększeniem ich efektywności oraz rozszerzeniem wachlarza dostępnych formatów, które będą lepiej odpowiadać na potrzeby brandingowe klientów.
Sharp Europe z dumą informuje, że wielofunkcyjne urządzenie cyfrowe A4 do druku czarno-białego MX-B455W / MX-B355W zdobyło Nagrodę iF Design Award 2019. Jest to jedna z najbardziej liczących się na świecie nagród za wzornictwo produktowe.
Kampania Hospicjum Promyczek w 2019
W lutym Fundacja Domowe Hospicjum Dziecięce „Promyczek” ruszyła z outdoorową kampanią społeczną promującą przekazywanie 1 % podatku. Kampania realizowana jest między innymi na nośnikach Cityboard Media.
Polski Car Wrapping ma nowego mistrza
Podczas zeszłotygodniowych targów RemaDays, które odbyły się w podwarszawskim Nadarzynie w dniach 13-15.02 wyłoniono zwycięzcę dziewiątej edycji Polish Car Wrap Championship. Został nim Andrzej Serwin z firmy Asfoll Profesjonalne Centrum Folii. Tegoroczna edycja konkursu przyciągnęła zarówno wielu specjalistów, ale też amatorów car wrappingu....
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764