logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Edukacyjna kampania konsumencka w sklepach E.Leclerc

  PR 21.02.2018, przeczytano 463 razy
ilustracjastrzałka

Jak rozpoznać jaja ekologiczne, ściółkowe czy te z wolnego wybiegu?  Odpowiedzi na te pytania przekazuje swoim klientom E.Leclerc w ramach kampanii edukacyjno-informacyjnej w sklepach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/edukacyjna-kampania-konsumencka-w-sklepach-e.leclerc,35527,artykul.html

W połowie lutego rozpoczyna się akcja edukacyjna E.Leclerc dotycząca jaj kurzych. W sklepach grupy w całej Polsce zawisną plakaty informujące o tym, co kryje się pod oznaczeniami na skorupkach. Symbole te odnoszą się nie tylko do rodzaju chowu kur niosek, ale także do kraju pochodzenia jaj i numeru weterynaryjnego. Celem kampanii jest podniesienie świadomości konsumentów w kwestii różnic dotyczących tego produktu.

– Zależy nam, by klienci E.Leclerc wybierali świadomie, mając na względzie również dobrostan kur niosek. Choć ostatecznie to oni podejmują decyzję o zakupie konkretnego rodzaju jaj, chcemy dostarczyć im wiedzę o tym, skąd pochodzi dany produkt i jak jest wytwarzany oraz w jakich warunkach hodowane są kury – mówi Patrycja Sienkiewicz-Nowak, Dyrektor Handlowy E.Leclerc.

Według wstępnych szacunków Głównego Urzędu Statystycznego polskie kury zniosły w 2017 roku o 0,6 proc. więcej jaj niż w roku poprzednim, gdy liczba ta osiągnęła 10 599,6 mln sztuk. Tylko część z nich znajdziemy w charakterystycznych tekturowych opakowaniach na półkach sklepowych. Pozostałe trafiają na eksport lub stają się składnikami innych produktów. Jaja kurze dostępne w polskich sklepach to wciąż w przeważającej części tak zwane „trójki”, pochodzące z chowu klatkowego. Coraz więcej świadomych konsumentów, poszukując alternatywnych rozwiązań, wybiera jednak produkty ekologiczne czy jaja z wolnego wybiegu.

– Wszystkie dostarczane przez nas jaja znajdują się pod stałym nadzorem weterynaryjnym. W przypadku ekologicznych, sprawdzane jest nie tylko to, w jakich warunkach przebywają kury nioski, ale także czy pożywienie, do którego mają dostęp, jest w pełni naturalne. Jaja ekologiczne oznaczane są specjalnymi certyfikatami. Konsumenci w krajach europejskich doceniają produkty pochodzące z alternatywnych chowów, dominują one chociażby wśród Niemców – mówi Andrzej Czachorowski, właściciel firmy CZACHOROWSKI, będącej jednym
z największych dostawców jaj w Polsce.

W polskich sklepach dostępne są jaja pochodzące z czterech rodzajów chowu. Na skorupkach znajdziemy odpowiadające im oznaczenia: 0, 1, 2 i 3. 

  • 0 – chów ekologiczny: kury mają dostęp do zielonych pastwisk. Żywią się trawą
  • i ekologiczną certyfikowaną paszą, do produkcji której nie można stosować sztucznych nawozów i pestycydów.
  • 1 – chów wolno wybiegowy: kury hodowane są na wolnym wybiegu, mając dostęp do przestrzeni poza kurnikiem. Mają zapewnione zróżnicowane pożywienie.
  • 2 – chów ściółkowy: kury przebywają w ograniczonych pomieszczeniach. Kurniki są wyściełane słomą i piaskiem, zwierzęta mają swobodny dostęp do poideł i karmideł.
  • 3 – chów klatkowy: kury przebywają w zamkniętych klatkach na małej przestrzeni. Nie wychodzą na zewnątrz i nie mają dostępu do światła słonecznego.

Źródło: E.Leclerc Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764