logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Edukacyjna kampania konsumencka w sklepach E.Leclerc

  PR 21.02.2018, przeczytano 225 razy
ilustracjastrzałka

Jak rozpoznać jaja ekologiczne, ściółkowe czy te z wolnego wybiegu?  Odpowiedzi na te pytania przekazuje swoim klientom E.Leclerc w ramach kampanii edukacyjno-informacyjnej w sklepach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/edukacyjna-kampania-konsumencka-w-sklepach-e.leclerc,35527,artykul.html

W połowie lutego rozpoczyna się akcja edukacyjna E.Leclerc dotycząca jaj kurzych. W sklepach grupy w całej Polsce zawisną plakaty informujące o tym, co kryje się pod oznaczeniami na skorupkach. Symbole te odnoszą się nie tylko do rodzaju chowu kur niosek, ale także do kraju pochodzenia jaj i numeru weterynaryjnego. Celem kampanii jest podniesienie świadomości konsumentów w kwestii różnic dotyczących tego produktu.

– Zależy nam, by klienci E.Leclerc wybierali świadomie, mając na względzie również dobrostan kur niosek. Choć ostatecznie to oni podejmują decyzję o zakupie konkretnego rodzaju jaj, chcemy dostarczyć im wiedzę o tym, skąd pochodzi dany produkt i jak jest wytwarzany oraz w jakich warunkach hodowane są kury – mówi Patrycja Sienkiewicz-Nowak, Dyrektor Handlowy E.Leclerc.

Według wstępnych szacunków Głównego Urzędu Statystycznego polskie kury zniosły w 2017 roku o 0,6 proc. więcej jaj niż w roku poprzednim, gdy liczba ta osiągnęła 10 599,6 mln sztuk. Tylko część z nich znajdziemy w charakterystycznych tekturowych opakowaniach na półkach sklepowych. Pozostałe trafiają na eksport lub stają się składnikami innych produktów. Jaja kurze dostępne w polskich sklepach to wciąż w przeważającej części tak zwane „trójki”, pochodzące z chowu klatkowego. Coraz więcej świadomych konsumentów, poszukując alternatywnych rozwiązań, wybiera jednak produkty ekologiczne czy jaja z wolnego wybiegu.

– Wszystkie dostarczane przez nas jaja znajdują się pod stałym nadzorem weterynaryjnym. W przypadku ekologicznych, sprawdzane jest nie tylko to, w jakich warunkach przebywają kury nioski, ale także czy pożywienie, do którego mają dostęp, jest w pełni naturalne. Jaja ekologiczne oznaczane są specjalnymi certyfikatami. Konsumenci w krajach europejskich doceniają produkty pochodzące z alternatywnych chowów, dominują one chociażby wśród Niemców – mówi Andrzej Czachorowski, właściciel firmy CZACHOROWSKI, będącej jednym
z największych dostawców jaj w Polsce.

W polskich sklepach dostępne są jaja pochodzące z czterech rodzajów chowu. Na skorupkach znajdziemy odpowiadające im oznaczenia: 0, 1, 2 i 3. 

  • 0 – chów ekologiczny: kury mają dostęp do zielonych pastwisk. Żywią się trawą
  • i ekologiczną certyfikowaną paszą, do produkcji której nie można stosować sztucznych nawozów i pestycydów.
  • 1 – chów wolno wybiegowy: kury hodowane są na wolnym wybiegu, mając dostęp do przestrzeni poza kurnikiem. Mają zapewnione zróżnicowane pożywienie.
  • 2 – chów ściółkowy: kury przebywają w ograniczonych pomieszczeniach. Kurniki są wyściełane słomą i piaskiem, zwierzęta mają swobodny dostęp do poideł i karmideł.
  • 3 – chów klatkowy: kury przebywają w zamkniętych klatkach na małej przestrzeni. Nie wychodzą na zewnątrz i nie mają dostępu do światła słonecznego.

Źródło: E.Leclerc Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Multikino promuje się w aplikacji TikTok
O wyjściu do kina nie decydują już tylko rodzice. Obecnie to młodzi kinomani, którzy mają szeroki dostęp do informacji, kreują wybory. Wykorzystując ten trend i chcąc wyjść naprzeciwko coraz młodszej grupie klientów, Multikino postanowiło do promocji swojej oferty filmowej zaangażować popularnych TikTokerów.
Adidas wypuścił aplikację mobilną z wykorzystaniem technologii rozszerzonej rzeczywistości
W ramach kampanii promującej nowy model Nite Jogger po hasłem “Nigdy nie jest zbyt późno”, marka adidas wykorzystała technologię rozszerzonej rzeczywistości, łącząc ją z pracami graficznymi artystów. W efekcie powstała aplikacji CreatorsByNite, dzięki której można zobaczyć prace 3D Augustynki, Nawera i Oesu w przestrzeni miejskiej. Za koncept...
Unique One obsługuje loterię płatków śniadaniowych marki Nestle
Agencja UNIQUE ONE wygrała przetarg i odpowiada za obsługę loterii płatków śniadaniowych marki NESTLÉ (Cereal Partners Poland Toruń-Pacific Sp. z o.o).
Harbingers rozwija kompetencje Social Media
Z początkiem maja 2019 krakowska agencja Harbingers zyskała nowego członka zespołu. Do teamu z Rakowickiej 1 dołączyła Anna Socha, która będzie odpowiadać za obszar Social Media. Poprzednio Anna piastowała stanowisko Dyrektora Zarządzającego w Agencji click community.
Epson zwiększa zewnętrzną sprzedaż głowic drukujących, dodając do oferty model PrecisionCore. Jest to odpowiedź na szybki rozwój cyfrowego druku w sektorach komercyjnym oraz przemysłowym.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764