logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Edukacyjna kampania konsumencka w sklepach E.Leclerc

  PR 21.02.2018, przeczytano 237 razy
ilustracjastrzałka

Jak rozpoznać jaja ekologiczne, ściółkowe czy te z wolnego wybiegu?  Odpowiedzi na te pytania przekazuje swoim klientom E.Leclerc w ramach kampanii edukacyjno-informacyjnej w sklepach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/edukacyjna-kampania-konsumencka-w-sklepach-e.leclerc,35527,artykul.html

W połowie lutego rozpoczyna się akcja edukacyjna E.Leclerc dotycząca jaj kurzych. W sklepach grupy w całej Polsce zawisną plakaty informujące o tym, co kryje się pod oznaczeniami na skorupkach. Symbole te odnoszą się nie tylko do rodzaju chowu kur niosek, ale także do kraju pochodzenia jaj i numeru weterynaryjnego. Celem kampanii jest podniesienie świadomości konsumentów w kwestii różnic dotyczących tego produktu.

– Zależy nam, by klienci E.Leclerc wybierali świadomie, mając na względzie również dobrostan kur niosek. Choć ostatecznie to oni podejmują decyzję o zakupie konkretnego rodzaju jaj, chcemy dostarczyć im wiedzę o tym, skąd pochodzi dany produkt i jak jest wytwarzany oraz w jakich warunkach hodowane są kury – mówi Patrycja Sienkiewicz-Nowak, Dyrektor Handlowy E.Leclerc.

Według wstępnych szacunków Głównego Urzędu Statystycznego polskie kury zniosły w 2017 roku o 0,6 proc. więcej jaj niż w roku poprzednim, gdy liczba ta osiągnęła 10 599,6 mln sztuk. Tylko część z nich znajdziemy w charakterystycznych tekturowych opakowaniach na półkach sklepowych. Pozostałe trafiają na eksport lub stają się składnikami innych produktów. Jaja kurze dostępne w polskich sklepach to wciąż w przeważającej części tak zwane „trójki”, pochodzące z chowu klatkowego. Coraz więcej świadomych konsumentów, poszukując alternatywnych rozwiązań, wybiera jednak produkty ekologiczne czy jaja z wolnego wybiegu.

– Wszystkie dostarczane przez nas jaja znajdują się pod stałym nadzorem weterynaryjnym. W przypadku ekologicznych, sprawdzane jest nie tylko to, w jakich warunkach przebywają kury nioski, ale także czy pożywienie, do którego mają dostęp, jest w pełni naturalne. Jaja ekologiczne oznaczane są specjalnymi certyfikatami. Konsumenci w krajach europejskich doceniają produkty pochodzące z alternatywnych chowów, dominują one chociażby wśród Niemców – mówi Andrzej Czachorowski, właściciel firmy CZACHOROWSKI, będącej jednym
z największych dostawców jaj w Polsce.

W polskich sklepach dostępne są jaja pochodzące z czterech rodzajów chowu. Na skorupkach znajdziemy odpowiadające im oznaczenia: 0, 1, 2 i 3. 

  • 0 – chów ekologiczny: kury mają dostęp do zielonych pastwisk. Żywią się trawą
  • i ekologiczną certyfikowaną paszą, do produkcji której nie można stosować sztucznych nawozów i pestycydów.
  • 1 – chów wolno wybiegowy: kury hodowane są na wolnym wybiegu, mając dostęp do przestrzeni poza kurnikiem. Mają zapewnione zróżnicowane pożywienie.
  • 2 – chów ściółkowy: kury przebywają w ograniczonych pomieszczeniach. Kurniki są wyściełane słomą i piaskiem, zwierzęta mają swobodny dostęp do poideł i karmideł.
  • 3 – chów klatkowy: kury przebywają w zamkniętych klatkach na małej przestrzeni. Nie wychodzą na zewnątrz i nie mają dostępu do światła słonecznego.

Źródło: E.Leclerc Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

LG z kampanią „Co się stanie, gdy zapukasz dwa razy w drzwi… lodówki?”
W lipcu firma LG rozpoczęła kampanię telewizyjną promującą lodówki InstaView Door-in-Door. Za zakup mediów odpowiedzialna jest agencja mediowa Arena Media Communications należąca do Havas Media Group, zaś adaptacją kreacji na polski rynek zajęła się agencja Warszawa.
Agencja Novem rozpoczęła współpracę z TAURON Sprzedaż. Obejmie ona obsługę kampanii reklamowo-sprzedażowych w Internecie w zakresie działań performance w III kwartale 2019 roku.
Nowi gracze w gronie Członków PIAP
Pro Media Plus Sp.z o.o., Symbio Media Group Sp.z o.o., Vasco Electronics Sp.z o.o. S.K.A. to nowi Członkowie, którzy przystąpili do Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych w drugim kwartale 2019 roku.
Bohaterowie Toy Story 4 w kampanii Danonków
Marka Danonki po raz pierwszy współpracuje z wytwórnią filmów Disney. Od lipca smakowite produkty marki Danonki dla dzieci – serki, koktajl mleczny, jogurt do picia i serki w saszetkach będą dostępne w opakowaniach z bohaterami Toy Story 4.
Finał kampanii „Włocławki pomysłów” marki Włocławek i Plej
W piątek, 5 lipca 2019 roku, na bulwarach nad Wisłą we Włocławku stanęła nowa, designerska, niebieska ławka. To realizacja projektu studentki Wydziału Wzornictwa Przemysłowego Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie, który zwyciężył w konkursie „Włocławki Pomysłów” zorganizowanym przez markę ketchupów Włocławek.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764