Edwin Zasada dołączył do zespołu Social Media w Tailor Made PR. Jako Account Director jest odpowiedzialny za zarządzanie pracą dla takich klientów agencji jak Kompania Piwowarska, Develey czy CI Games, nadzór nad jakością realizowanych projektów a także opracowywanie strategii komunikacji dla obecnych oraz nowych klientów.
Marta Polakow – Stepanow, członek zarządu Tailor Made podkreśla, jak ważne jest stworzenie odpowiedniego zespołu wewnątrz agencji i dlaczego firma zdecydowała się na zatrudnienie właśnie Edwina Zasady: Obecnie zatrudniamy 30 osób, z czego 30% to świetni „social mediowcy”, a 70% to „pijarowcy”. W tym roku chcemy poszerzać portfolio obsługiwanych socialowo marek oraz powiększać team Social Media. Edwin Zasada jest człowiekiem, który ma duże doświadczenie w branży, doskonale zarządza projektami i ludźmi, a jednocześnie ma umiejętność prowadzenia szkoleń, co jest ważne dla nas i naszych klientów. Jestem pewna, że razem uszyjemy niejedną skuteczną i porywającą komunikację.
Edwin Zasada związany jest z branżą od 2010 roku. Wcześniej pracował m.in. w K2 Media jako Social Media Director oraz w 140Media Agency (Brand Strategy Manager). Był odpowiedzialny za działania komunikacyjne dla takich marek, jak: Johnnie Walker, Playboy (Coty), Żołądkowa Gorzka, Costa Coffee, H&M, BZ WBK, Telepizza czy Activelab.
Prywatnie Edwin Zasada jest pasjonatem biegania oraz propagatorem zdrowego trybu życia, na temat którego od 2013 roku prowadzi bloga nagrodzonego m.in. w konkursie Blog Roku.
Źródło: Tailor Made PR