logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Edwin Zasada w Tailor Made PR

  PR 23.01.2017, przeczytano 835 razy

Edwin Zasada dołączył do zespołu Social Media w Tailor Made PR. Jako Account Director jest odpowiedzialny za zarządzanie pracą dla takich klientów agencji jak Kompania Piwowarska, Develey czy CI Games, nadzór nad jakością realizowanych projektów a także opracowywanie strategii komunikacji dla obecnych oraz nowych klientów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/edwin-zasada-w-tailor-made-pr,31172,artykul.html

Marta Polakow – Stepanow, członek zarządu Tailor Made podkreśla, jak ważne jest stworzenie odpowiedniego zespołu wewnątrz agencji i dlaczego firma zdecydowała się na zatrudnienie właśnie Edwina Zasady: Obecnie zatrudniamy 30 osób, z czego 30% to świetni „social mediowcy”, a 70% to „pijarowcy”. W tym roku chcemy poszerzać portfolio obsługiwanych socialowo marek oraz powiększać team Social Media. Edwin Zasada jest człowiekiem, który ma duże doświadczenie w branży, doskonale zarządza projektami i ludźmi, a jednocześnie ma umiejętność prowadzenia szkoleń, co jest ważne dla nas i naszych klientów. Jestem pewna, że razem uszyjemy niejedną skuteczną i porywającą komunikację.

Edwin Zasada związany jest z branżą od 2010 roku. Wcześniej pracował m.in. w K2 Media jako Social Media Director oraz w 140Media Agency (Brand Strategy Manager). Był odpowiedzialny za działania komunikacyjne dla takich marek, jak: Johnnie Walker, Playboy (Coty), Żołądkowa Gorzka, Costa Coffee, H&M, BZ WBK, Telepizza czy Activelab.

Prywatnie Edwin Zasada jest pasjonatem biegania oraz propagatorem zdrowego trybu życia, na temat którego od 2013 roku prowadzi bloga nagrodzonego m.in. w konkursie Blog Roku.

Źródło: Tailor Made PR

www.tailormadepr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
MKiDN: wszystkie media publiczne oraz PAP w stanie likwidacji
Celem rozwiania wątpliwości Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego jako reprezentant Skarbu Państwa uprzejmie wyjaśnia, że wszystkie spółki mediów publicznych oraz Polska Agencja Prasowa, zostały skutecznie postawione w stan likwidacji, co jest potwierdzone wpisami do Krajowego Rejestru Sądowego. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764