logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Edyta Iwaniuk szefem działu wideo „Gazety Wyborczej”

  PR 15.03.2019, przeczytano 420 razy

Redakcją wideo „Gazety Wyborczej” i Wyborcza.pl od lutego br. kieruje Edyta Iwaniuk. Odpowiada za prowadzenie i zarządzanie zespołem wideo, w tym koordynację pracy reporterów i operatorów, a także za linię redakcyjną, nowości programowe oraz rozwój części newsowej wideo.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/edyta-iwaniuk-szefem-dzialu-wideo-_gazety-wyborczej_,381658,artykul.html

Do listopada 2017 r. obowiązki szefa działu wideo pełnił Roman Imielski, który został wtedy kierownikiem działu Kraj „Gazety Wyborczej". W lutym br. stanowisko zostało ponownie obsadzone - Edyta Iwaniuk została kierownikiem zespołu. Dyrektorem działu wideo, multimediów i festiwali „Gazety Wyborczej" pozostaje Joanna Parczyńska.

Edyta Iwaniuk związana jest z Agorą od 15 lat. Od 2004 do 2009 roku pracowała w Radiu TOK FM jako wydawczyni programów, reporterka, prowadząca autorski program „Multi Kulti" oraz szefowa działu kultura. Od 2015 roku pracuje w dziale wideo „Gazety Wyborczej", w którym zajmowała się m.in. koordynacją pracy operatorów, realizacją reportaży oraz produkcją i wydawaniem programów. Jest pomysłodawczynią i realizatorką cyklu „W pożyczonych garniturach" oraz multireportażu „Posłuchaj Polski".

Jako dziennikarka prasowa współpracowała m.in. z „Gazetą Wyborczą", „Newsweekiem" i „Metrem", była także sekretarzem redakcji magazynu „Przekrój". Jest absolwentką dziennikarstwa oraz etnologii na Uniwersytecie Warszawskim; studiowała również na Uniwersytecie Kopenhaskim. Specjalizuje się w tematyce postsowieckiej. Prowadziła badania etnograficzne na Białorusi (2000-2005) oraz pograniczu polsko-rosyjskim (2005-2008). Współpracowała z Instytutem Etnologii i Antropologii Kulturowej Uniwersytetu Warszawskiego.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764