logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Edyta Iwaniuk szefem działu wideo „Gazety Wyborczej”

  PR 15.03.2019, przeczytano 128 razy

Redakcją wideo „Gazety Wyborczej” i Wyborcza.pl od lutego br. kieruje Edyta Iwaniuk. Odpowiada za prowadzenie i zarządzanie zespołem wideo, w tym koordynację pracy reporterów i operatorów, a także za linię redakcyjną, nowości programowe oraz rozwój części newsowej wideo.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/edyta-iwaniuk-szefem-dzialu-wideo-_gazety-wyborczej_,381658,artykul.html

Do listopada 2017 r. obowiązki szefa działu wideo pełnił Roman Imielski, który został wtedy kierownikiem działu Kraj „Gazety Wyborczej". W lutym br. stanowisko zostało ponownie obsadzone - Edyta Iwaniuk została kierownikiem zespołu. Dyrektorem działu wideo, multimediów i festiwali „Gazety Wyborczej" pozostaje Joanna Parczyńska.

Edyta Iwaniuk związana jest z Agorą od 15 lat. Od 2004 do 2009 roku pracowała w Radiu TOK FM jako wydawczyni programów, reporterka, prowadząca autorski program „Multi Kulti" oraz szefowa działu kultura. Od 2015 roku pracuje w dziale wideo „Gazety Wyborczej", w którym zajmowała się m.in. koordynacją pracy operatorów, realizacją reportaży oraz produkcją i wydawaniem programów. Jest pomysłodawczynią i realizatorką cyklu „W pożyczonych garniturach" oraz multireportażu „Posłuchaj Polski".

Jako dziennikarka prasowa współpracowała m.in. z „Gazetą Wyborczą", „Newsweekiem" i „Metrem", była także sekretarzem redakcji magazynu „Przekrój". Jest absolwentką dziennikarstwa oraz etnologii na Uniwersytecie Warszawskim; studiowała również na Uniwersytecie Kopenhaskim. Specjalizuje się w tematyce postsowieckiej. Prowadziła badania etnograficzne na Białorusi (2000-2005) oraz pograniczu polsko-rosyjskim (2005-2008). Współpracowała z Instytutem Etnologii i Antropologii Kulturowej Uniwersytetu Warszawskiego.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Adam Bodnar kontra TVP: Sąd oddala pozew telewizji
Sąd Okręgowy w Warszawie oddalił powództwo Telewizji Polskiej S.A. skierowane przeciwko Rzecznikowi Praw Obywatelskich. Adam Bodnar poinformował dziś o tym na Facebooku. Sprawa dotyczy wypowiedzi Bodnara po śmierci prezydenta Gdańska Pawła Adamowicza. Podczas rozmowy z Andrzejem Stankiewiczem z Onetu Bodnar stwierdził, że trzeba przeanalizować jakie programy oglądał...
Onet.pl najczęściej cytowanym medium w kwietniu 2019
W rankingu najczęściej cytowanych mediów w kwietniu pierwsze miejsce zajął portal Onet.pl  – podaje IMM w najnowszym raporcie „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na kolejnych miejscach znalazły się portal Wirtualna Polska oraz telewizja TVN24.
„Gazeta Wyborcza” włącza się w akcję #vote4friendship
Już jutro – w piątek, 24 maja br. do całego nakładu „Gazety Wyborczej” zostanie dołączony plakat z flagą Unii Europejskiej z hasłem „Europa na tak!”. Na jego drugiej stronie czytelnicy znajdą grafikę odwołującą się do idei przyjaźni europejskiej, stworzoną przez młodych artystów w ramach akcji #vote4friendship. To wspólny projekt 16...
17 maja w Nowym Jorku odbyła się uroczystość wręczenia INMA GLOBAL MEDIA AWARDS, jednego z najbardziej prestiżowych wyróżnień w branży medialnej. Wśród nominowanych znalazł się program interwencyjny TVN „Uwaga!”, który zajął trzecie miejsce w kategorii „Best Use Of Social Media” za projekt #tematdlauwagi.
„#Trendchallenge” – nowy format na Youtube od Plotek.pl
Już w najbliższą niedzielę, 26 maja br. na kanale Plotek.pl zadebiutuje „#TRENDCHALLENGE”. To pierwszy format o tematyce modowej na polskim YouTube, który łączy rozrywkowe wideo z rozwiązaniami z zakresu e-commerce. W programie co tydzień oceniane będą najciekawsze i najodważniejsze stylizacje popularnych polskich influencerów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764