logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Edyta Iwaniuk szefem działu wideo „Gazety Wyborczej”

  PR 15.03.2019, przeczytano 168 razy

Redakcją wideo „Gazety Wyborczej” i Wyborcza.pl od lutego br. kieruje Edyta Iwaniuk. Odpowiada za prowadzenie i zarządzanie zespołem wideo, w tym koordynację pracy reporterów i operatorów, a także za linię redakcyjną, nowości programowe oraz rozwój części newsowej wideo.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/edyta-iwaniuk-szefem-dzialu-wideo-_gazety-wyborczej_,381658,artykul.html

Do listopada 2017 r. obowiązki szefa działu wideo pełnił Roman Imielski, który został wtedy kierownikiem działu Kraj „Gazety Wyborczej". W lutym br. stanowisko zostało ponownie obsadzone - Edyta Iwaniuk została kierownikiem zespołu. Dyrektorem działu wideo, multimediów i festiwali „Gazety Wyborczej" pozostaje Joanna Parczyńska.

Edyta Iwaniuk związana jest z Agorą od 15 lat. Od 2004 do 2009 roku pracowała w Radiu TOK FM jako wydawczyni programów, reporterka, prowadząca autorski program „Multi Kulti" oraz szefowa działu kultura. Od 2015 roku pracuje w dziale wideo „Gazety Wyborczej", w którym zajmowała się m.in. koordynacją pracy operatorów, realizacją reportaży oraz produkcją i wydawaniem programów. Jest pomysłodawczynią i realizatorką cyklu „W pożyczonych garniturach" oraz multireportażu „Posłuchaj Polski".

Jako dziennikarka prasowa współpracowała m.in. z „Gazetą Wyborczą", „Newsweekiem" i „Metrem", była także sekretarzem redakcji magazynu „Przekrój". Jest absolwentką dziennikarstwa oraz etnologii na Uniwersytecie Warszawskim; studiowała również na Uniwersytecie Kopenhaskim. Specjalizuje się w tematyce postsowieckiej. Prowadziła badania etnograficzne na Białorusi (2000-2005) oraz pograniczu polsko-rosyjskim (2005-2008). Współpracowała z Instytutem Etnologii i Antropologii Kulturowej Uniwersytetu Warszawskiego.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rynek z roku na rok zaskakuje innowacjami technologicznymi w urządzeniach mobilnych, które nierzadko już mają lepsze parametry niż komputery. Mimo to, wciąż wielu użytkowników nie wyobraża sobie przelewania pieniędzy czy robienia zakupów przez aplikację mobilną.  Wydawać by się mogło, że nic nie jest w stanie zdominować desktopu… i tu mamy niespodziankę! Grupa...
Firma Meetrics opublikowała swój kwartalny raport „Viewability Benchmark Report”, dotyczący widoczności reklam na poszczególnych rynkach europejskich, w tym w Polsce. Polska z wynikiem Viewability na poziomie 58 proc. wzmocniła swoją pozycję na tle innych rynków europejskich. Meetrics w raporcie za II kwartał br. po raz pierwszy zaprezentował szczegółowe dane pokazujące dla...
Wyszukanie hasła w Google pochłania tyle dwutlenku węgla, co zagotowanie wody
Transmisja i oglądanie filmów online generuje 300 mln ton dwutlenku węgla rocznie. Wysyłanie dziesiątek wiadomości e-mail dziennie, szybkie dzwonienie na WhatsApp, przesyłanie zdjęć do chmury, oglądanie krótkiego klipu na YouTube to tylko część codziennego cyfrowego życia. Niewiele osób zdaje sobie jednak sprawę z tego, że odbija się to na całym środowisku. O ile np....
Największe firmy technologiczne zapłacą w UE podatek cyfrowy
– Giganci technologiczni, który działają w oparciu o cyfrowe modele biznesowe, monopolizują rynek. Prowadzą działalność, która wyklucza skutecznie pojawianie się innowacyjnych rozwiązań – podkreśla Katarzyna Królak-Wyszyńska, prezes Innovatika. Tylko w 2018 roku aż 60 firm z listy Fortune 500 nie płaciło podatków w USA. Raje podatkowe istnieją także w Unii...
W pierwszej połowie br. wydawcy prasowi, we współpracy z Kolporterem, zorganizowali ponad 570 różnego rodzaju akcji promocyjnych. Promowano zarówno nowe tytuły, jak i te będące już w sprzedaży.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764