logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Edyta Kowal nową CMO w Prowly

  PR 07.08.2018, przeczytano 720 razy

Awans w zespole marketingowym warszawskiego startupu dla PR-owców.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/edyta-kowal-nowa-cmo-w-prowly,37509,artykul.html

Edyta Kowal, dotychczasowa Content Marketing Managerka w Prowly, awansowała na stanowisko Chief Marketing Officera. Zastąpiła na tym stanowisku Piotra Bożka, który odszedł z firmy w maju br., by rozwijać własny biznes. Jako Chief Marketing Officer, Edyta koordynuje działania marketingowe Prowly w Polsce i na rynkach zagranicznych. Do jej obowiązków należy m.in. budowa strategii marketingowej Prowly, bieżąca optymalizacja ROI, a także zarządzanie i rozwój zespołu.

- Od samego początku naszej współpracy z Edytą niesamowicie imponuje mi jej tempo rozwoju. Kiedy trzy lata temu w Prowly zaczął kiełkować plan działań content marketingowych nie miałam wątpliwości, że Edyta rozwinie swoje skrzydła właśnie w tym zakresie. To wtedy wspólnie wymarzyłyśmy sobie najlepszy serwis edukacyjny o public relations w Polsce i zagranicą. Nasza współpraca na poziomie podzielanych wartości sprawia, że Edyta realizuje się w Prowly nie tylko zawodowo, ale i buduje swoją markę osobistą. Mam w sobie głębokie przekonanie, że objęcie sterów w zespole marketingowym pozwoli zarówno Edycie, jak i firmie, rozwijać kolejne supermoce. - Joanna Drabent, CEO i współzałożycielka Prowly.

Edyta do tej pory odpowiadała za strategię content marketingową i prowadziła międzynarodowy serwis poświęcony public relations – Prowly Magazine. Zainicjowała również cykl spotkań branżowych dla praktyków content marketingu - Content Espresso, który prowadzi wspólnie z trzema innymi ekspertkami branżowymi: Magdaleną Urbaniak z Brand24, Anną Mościcką z Whites oraz Małgorzatą Walendziewską z indaHash. Wcześniej redaktor naczelna Proto.pl, portalu branżowego o public relations w Polsce, i PR-owiec wspierający takie marki jak Castrol czy Evenea. Udziela się ekspercko na łamach rodzimych i zagranicznych mediów. Pisze głównie o komunikacji, contencie i social mediach. Po godzinach pilotuje niebieską mazdę MX5.

Do zespołu Prowly dołączyła we wrześniu 2015 roku.

Źródło: Prowly

www.prowly.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764