logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Edyta Maciejewska jako Social Media&Content Director w Gong

  PR 22.10.2018, przeczytano 687 razy

Agencja kreatywna Gong, należąca do niezależnej grupy komunikacyjnej Group One, wzmacnia kompetencje z obszaru mediów społecznościowych. Do zespołu agencji, na stanowisko Social Media & Director, dołączyła Edyta Maciejewska, która będzie odpowiedzialna za zarządzanie zespołem, rozwój strategii dla kluczowych klientów w kanałach social media oraz produkcję contentu na rynki zagraniczne.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/edyta-maciejewska-jako-social-mediaandcontent-director-w-gong,379817,artykul.html

Edyta Maciejewska związana jest z Social Media od 2011 roku. Jej specjalizacją są przede wszystkim działania marketingowe z udziałem influencerów. Doświadczenie zawodowe zdobywała m.in. jako Social Media Manager w 121 PR, a następnie w agencji interaktywnej The Digitals, gdzie przez ponad dwa i pół roku pełniła funkcję Head of Social, zarządzając kilkunastoosobowym zespołem specjalistów od mediów społecznościowych. Pracowała dla takich klientów jak Nestlé, Polpharma, L’Oréal, Grupy Żywiec czy Maspex. Do prowadzonych strategii komunikacji wprowadzała zarówno działania niestandardowe jak i spersonalizowany content.

Z początkiem października Edyta Maciejewska dołączyła do agencji kreatywnej Gong na stanowisko Social Media & Content Director. Jest odpowiedzialna za zarządzanie zespołem oraz rozwój i realizację strategii komunikacji dla kluczowych Klientów. Szczególnym obszarem działania jest współpraca z siecią Serviceplan Group w zakresie produkcji contentu na rynki zagraniczne.  

- Komunikacja w mediach społecznych i działania z zakresu branded content są dzisiaj niezbędnym elementem strategii marketingowych, które realizujemy dla naszych klientów. Od lat oferta GONG w tej kwestii się poszerza i zespół, który realizuje te działania liczy dzisiaj kilkanaście osób. W ramach współpracy z agencjami Serviceplan Group rozwijamy też zakres naszych usług w zakresie produkcji wartościowych treści na rynki zagraniczne. Cieszymy się, że dołącza do nas osoba z ogromnym doświadczeniem, głęboko zakorzeniona w social mediach. - mówi Bartek Gołębiowski, Strategy and Creative Director Gong.

Źródło: Gong

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764