logo
WIADOMOŚCI

Edyta Maciejewska jako Social Media&Content Director w Gong

  PR 22.10.2018, przeczytano 191 razy

Agencja kreatywna Gong, należąca do niezależnej grupy komunikacyjnej Group One, wzmacnia kompetencje z obszaru mediów społecznościowych. Do zespołu agencji, na stanowisko Social Media & Director, dołączyła Edyta Maciejewska, która będzie odpowiedzialna za zarządzanie zespołem, rozwój strategii dla kluczowych klientów w kanałach social media oraz produkcję contentu na rynki zagraniczne.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/edyta-maciejewska-jako-social-mediaandcontent-director-w-gong,379817,artykul.html

Edyta Maciejewska związana jest z Social Media od 2011 roku. Jej specjalizacją są przede wszystkim działania marketingowe z udziałem influencerów. Doświadczenie zawodowe zdobywała m.in. jako Social Media Manager w 121 PR, a następnie w agencji interaktywnej The Digitals, gdzie przez ponad dwa i pół roku pełniła funkcję Head of Social, zarządzając kilkunastoosobowym zespołem specjalistów od mediów społecznościowych. Pracowała dla takich klientów jak Nestlé, Polpharma, L’Oréal, Grupy Żywiec czy Maspex. Do prowadzonych strategii komunikacji wprowadzała zarówno działania niestandardowe jak i spersonalizowany content.

Z początkiem października Edyta Maciejewska dołączyła do agencji kreatywnej Gong na stanowisko Social Media & Content Director. Jest odpowiedzialna za zarządzanie zespołem oraz rozwój i realizację strategii komunikacji dla kluczowych Klientów. Szczególnym obszarem działania jest współpraca z siecią Serviceplan Group w zakresie produkcji contentu na rynki zagraniczne.  

- Komunikacja w mediach społecznych i działania z zakresu branded content są dzisiaj niezbędnym elementem strategii marketingowych, które realizujemy dla naszych klientów. Od lat oferta GONG w tej kwestii się poszerza i zespół, który realizuje te działania liczy dzisiaj kilkanaście osób. W ramach współpracy z agencjami Serviceplan Group rozwijamy też zakres naszych usług w zakresie produkcji wartościowych treści na rynki zagraniczne. Cieszymy się, że dołącza do nas osoba z ogromnym doświadczeniem, głęboko zakorzeniona w social mediach. - mówi Bartek Gołębiowski, Strategy and Creative Director Gong.

Źródło: Gong

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Po otrzymaniu oświadczenia Centralnego Portu Komunikacyjnego w sprawie wizualnizacji logo portu „Solidarność” otrzymaliśmy dodatkowe wyjaśnienia ze strony agencji Partner of Promotion, które publikujemy w oryginale poniżej.
W związku z publikacją jednej z wizualizacji nowego logotypu Centralnego Portu Komunikacyjnego zawierającej grafikę przedstawiającą projekt lotniska Amsterdam Schiphol, pragniemy oświadczyć, że zostaliśmy wprowadzeni w błąd przez wykonawcę identyfikacji wizualnej. Studio Graficzne Podpunkt, które przygotowywało dla nas materiały graficzne nie posiadało praw do w/w...
Ricoh ze złotym wyróżnieniem w rankingu Ecovadis
Ricoh po raz czwarty z rzędu zostało wyróżnione za działania w obszarze zrównoważonego rozwoju w rankingu EcoVadis i uzyskało najwyższy, złoty stopień. Firma została doceniona za konsekwentnie realizowane założenia przyjętych przez ONZ Celów Zrównoważonego Rozwoju.
Komputronik startuje ze świąteczną kampanią
Rusza świąteczna kampania Komputronik, która będzie trwała aż do Wigilii Bożego Narodzenia. Szereg działań promocyjnych otwiera trwająca 30 dni loteria, w której pula nagród wynosi ponad 100 tys. złotych. Nagrody rzeczowe będzie można zdobywać codziennie, aż do 15 grudnia. W wielkim finale zwycięzca otrzyma bon na 20 tys. złotych do wykorzystania w salonach...
29 listopada: PR & Marketing Days – najlepsi z najlepszych
W dniach 29-30 listopada w siedzibie dziennika „Rzeczpospolitej”  przy ul. Prostej 51 w Warszawie odbędzie się wydarzenie z cyklu PR & MARKETING DAYS. Partnerem merytorycznym jest agencja MSL GROUP. Celem warsztatów jest zaprezentowanie praktycznych rozwiązań w dziedzinie marketingu i public relations.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone