logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Edyta Maciejewska jako Social Media&Content Director w Gong

  PR 22.10.2018, przeczytano 228 razy

Agencja kreatywna Gong, należąca do niezależnej grupy komunikacyjnej Group One, wzmacnia kompetencje z obszaru mediów społecznościowych. Do zespołu agencji, na stanowisko Social Media & Director, dołączyła Edyta Maciejewska, która będzie odpowiedzialna za zarządzanie zespołem, rozwój strategii dla kluczowych klientów w kanałach social media oraz produkcję contentu na rynki zagraniczne.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/edyta-maciejewska-jako-social-mediaandcontent-director-w-gong,379817,artykul.html

Edyta Maciejewska związana jest z Social Media od 2011 roku. Jej specjalizacją są przede wszystkim działania marketingowe z udziałem influencerów. Doświadczenie zawodowe zdobywała m.in. jako Social Media Manager w 121 PR, a następnie w agencji interaktywnej The Digitals, gdzie przez ponad dwa i pół roku pełniła funkcję Head of Social, zarządzając kilkunastoosobowym zespołem specjalistów od mediów społecznościowych. Pracowała dla takich klientów jak Nestlé, Polpharma, L’Oréal, Grupy Żywiec czy Maspex. Do prowadzonych strategii komunikacji wprowadzała zarówno działania niestandardowe jak i spersonalizowany content.

Z początkiem października Edyta Maciejewska dołączyła do agencji kreatywnej Gong na stanowisko Social Media & Content Director. Jest odpowiedzialna za zarządzanie zespołem oraz rozwój i realizację strategii komunikacji dla kluczowych Klientów. Szczególnym obszarem działania jest współpraca z siecią Serviceplan Group w zakresie produkcji contentu na rynki zagraniczne.  

- Komunikacja w mediach społecznych i działania z zakresu branded content są dzisiaj niezbędnym elementem strategii marketingowych, które realizujemy dla naszych klientów. Od lat oferta GONG w tej kwestii się poszerza i zespół, który realizuje te działania liczy dzisiaj kilkanaście osób. W ramach współpracy z agencjami Serviceplan Group rozwijamy też zakres naszych usług w zakresie produkcji wartościowych treści na rynki zagraniczne. Cieszymy się, że dołącza do nas osoba z ogromnym doświadczeniem, głęboko zakorzeniona w social mediach. - mówi Bartek Gołębiowski, Strategy and Creative Director Gong.

Źródło: Gong

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Imagine Nation - Partner CxO Summit & Gala Partner Awards 2019
15 kwietnia br. w Hotelu Double Tree by Hilton w Łodzi, odbyła się konferencja oraz gala wręczenia nagród Partner CxO Summit & Partner Awards 2019. Wśród uczestników znaleźli się klienci i partnerzy oraz przedstawiciele firm należących do rodziny Dell Technologies. Za kompleksową realizację wszystkich działań trzeci rok z rzędu odpowiadała agencja Imagine Nation.
Mikrofony Saramonic w ofercie Foxfoto
W ofercie Foxfoto pojawiły się mikrofony dedykowane do smartfonów i tabletów z dwoma różnymi złączami: Saramonic SmartMic+ UC - z wejściem USB-C i Saramonic SmartMic+ Di z wejściem Lightning oraz teleskopowa tyczka przeznaczona dla mikrofonów typu shotgun Saramonic Magic BoomPole.
Portal Alior Banku Zafirmowani.pl najciekawszą bankową innowacją
Alior Bank zwyciężył w konkursie Liderów Świata Bankowości i Ubezpieczeń. Został doceniony za portal Zafirmowani.pl – nowatorski serwis internetowy skierowany do mikro i małych przedsiębiorstw. Portal zajął pierwsze miejsce w tegorocznej edycji konkursu w kategorii Najciekawsza innowacja dla banku. W imieniu Alior Banku nagrodę odebrał Maciej Surdyk, wiceprezes...
Krzysztof Iwański: Plakat dla Festiwalu Łódź Czterech Kultur 2019
Neon i bawełna,  kontrasty i faktury, wszystko to składające się na kulturową mozaikę współczesnego miasta – jest już plakat tegorocznej edycji Festiwalu Łódź Czterech Kultur. Zaprojektował go Krzysztof Iwański, uznany artysta wizualny, eksperymentujący z typografią, specjalizujący się w plakacie. Sam festiwal odbędzie się we wrześniu pod hasłem Współistnienie.
Niezwykła kampania autorstwa Grey Group
Krajowa Izba Kominiarzy i przedstawiciele trzech religii - PRAWOSŁAWNEJ, KATOLICKIEJ i MUZUŁMAŃSKIEJ biorą udział w kampanii edukacyjnej  mającej na celu zmianę zachowania ludzi, tak by uchronić ich przed zatruciem tlenkiem węgla.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764