logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Edziecko.pl prezentuje multimedialny projekt „Skandynawska szkoła”

  PR 25.11.2022, przeczytano 374 razy

Dziennikarze eDziecko.pl, najpopularniejszego polskiego serwisu dla rodziców, spędzili kilka dni w malutkiej miejscowości Bräcke w Szwecji, aby sprawdzić, jak wygląda tamtejsza podstawówka. Efektem tej wizyty jest seria artykułów oraz reportaż wideo, które redakcja prezentuje w specjalnej oprawie graficznej na stronie eDziecko.pl/skandynawskaszkola.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/edziecko.pl-prezentuje-multimedialny-projekt-_skandynawska-szkola_,398130,artykul.html

Redakcja Gazeta.pl i serwisów tematycznych portalu nieustannie angażuje się w ważne społecznie tematy, także te dotyczące edukacji. We wrześniu tego roku, w odpowiedzi na zmiany zachodzące w polskim szkolnictwie, wraz z partnerami zainicjowała akcję #HakujemyHiT, której celem jest ułatwienie młodzieży odróżnienia tego, co jest prawdą, a co jedną z interpretacji historycznych. Teraz dziennikarze serwisu eDziecko.pl chcą pokazać, jak może wyglądać inne oblicze oświaty. W tym celu udali się do Szwecji, aby podejrzeć, jak wygląda nauka w tamtejszej szkole podstawowej.

Dziennikarka eDziecko.pl Joanna Biszewska i operator Gazeta.pl Damian Obstawski poszukiwali odpowiedzi na pytanie, dlaczego Szwedzi nie żałują funduszy na szkolnictwo, a wydatki na edukację w stosunku do PKB są jednymi z najwyższych w Unii Europejskiej. Wysłannicy serwisu eDziecko.pl przyglądali się pracy nauczycieli i dyrektorów, rozmawiali z uczniami, wzięli udział w zajęciach, również praktycznych, oraz poszli do lasu na lekcje szwedzkiego, matematyki, WF czy zajęcia z orientacji w przestrzeni. O ich obserwacjach można przeczytać na łamach eDziecko.pl i Gazeta.pl.

– Skandynawia słynie z tego, że dzieci w szkołach podstawowych nie uczą się dla samego uczenia, tylko uczą się po to, aby umiejętności zdobyte w szkole przydały się w życiu. Nasi dziennikarze pojechali do Szwecji, aby na własne oczy przekonać się, jak wygląda to w praktyce. Dzięki ich podróży powstały jedne z najciekawszych materiałów o edukacji w historii eDziecko.pl – opowiada Ewa Walas, redaktorka naczelna serwisów lifestylowych w Gazeta.pl.

Efektem projektu „Skandynawska szkoła” są reportaże tekstowe oraz reportaż wideo, a także rozmowy z pracownikami szwedzkiej szkoły. W przygotowanych materiałach autorzy starali się oddać atmosferę szwedzkiej podstawówki. Opisali i pokazali, że proste rozwiązania, praktyczne podejście i wzajemne zaufanie wystarczy, aby szkoła była miejscem przyjaznym, twórczym i inspirującym do rozwoju. Wszystkie materiały na ten temat są dostępne na stronie głównej Gazeta.pl oraz na eDziecko.pl/skandynawskaszkola.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
MKiDN: wszystkie media publiczne oraz PAP w stanie likwidacji
Celem rozwiania wątpliwości Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego jako reprezentant Skarbu Państwa uprzejmie wyjaśnia, że wszystkie spółki mediów publicznych oraz Polska Agencja Prasowa, zostały skutecznie postawione w stan likwidacji, co jest potwierdzone wpisami do Krajowego Rejestru Sądowego. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764