logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Efekty konkursu Kas Stefczyka

  PR 07.03.2012, przeczytano 894 razy

Zakończył się konkurs Kas Stefczyka pod hasłem „Traf do Kasy”. Był to jeden z elementów internetowej kampanii wizerunkowej Kas Stefczyka „Masz Alternatywę”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/efekty-konkursu-kas-stefczyka,14871,artykul.html

Konkurs odbywał się za pośrednictwem Facebooka z wykorzystaniem mechanizmów rekomendacyjnych. Gra polegała na wytypowaniu na mapie jednego z 500 oddziałów Kas Stefczyka, w którym ukryta została nagroda – gadżet elektroniczny. W ciągu 23 dni trwania konkursu uczestnicy oddali blisko 140 000 strzałów i udzielili ponad 25 000 odpowiedzi na pytania w konkursowym quizie. Wszystkie 400 nagród, wśród których znalazły się pendrive’y, tablety, iPody i konsole PSP, trafiło do zwycięzców z całej Polski.

W czasie trwania konkursu na profilu Kas Stefczyka przybyło prawie 14 000 nowych fanów, w tym 70 procent z grupy docelowej akcji, czyli z przedziału wiekowego 18-35 lat.

Jednocześnie, jak wynika z comiesięcznego raportu Fanpage Trender, dzięki aplikacji konkursowej profil Kas Stefczyka uplasował się w lutym na 1 miejscu w zestawieniu według procentowego przyrostu nowych fanów. Był to wzrost aż o 855 procent. W zestawieniu według liczby zaangażowanych fanów profil Kas zajął 2 miejsce. Ten sam raport wymienia również profil Kas Stefczyka jako lidera w rankingu według interaktywności fanów.

Za działania związane z organizacją i koordynowaniem konkursu odpowiedzialna była agencja reklamowa Media SKOK oraz Towarzystwo Zarządzające SKOK.

Źródło: Media SKOK

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764