logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Efektywność działań Grupy Żywiec doceniona na Effie Awards

  PR 08.11.2019, przeczytano 376 razy
ilustracjastrzałka

Grupa Żywiec została po raz kolejny doceniona. Podczas wczorajszej 20-tej gali Konkursu Effie firma zdobyła między innymi Złoto oraz Grand Prix w kategorii long term za kampanię Chce się Ż oraz nagrodę dla najbardziej efektywnej firmy ostatniego dwudziestolecia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/efektywnosc-dzialan-grupy-zywiec-doceniona-na-effie-awards,384660,artykul.html

Jury Effie Awards, najbardziej prestiżowego konkursu branży reklamowej w Polsce, doceniło Grupę Żywiec oraz markę Żywiec za długofalowe, konsekwentne działania i kampanie, które przynoszą wymierne efekty biznesowe.

- Ta nagroda to wspaniałe ukoronowanie wieloletniej, konsekwentnej pracy całego zespołu marketingu oraz wielu partnerów agencyjnych. Jestem bardzo dumny z osiągnięć, które są doceniane zarówno w Polsce, jak i w całym świecie Grupy HEINEKEN, ale co najważniejsze przekładają się na sprzedaż i konsekwentnie budują wartość firmy. To dla nas wielka motywacja do tego, aby cały czas sięgać po więcej, wyznaczać trendy jednocześnie pozostając wiernym zasadom i wartościom, które przyświecają naszym markom. – powiedział Francois-Xavier Mahot, prezes Zarządu Grupy Żywiec S.A.

Podczas 20-tej Gali Effie Awards, Jury przyznało także srebro dla trasy koncertowej Żywiec Męskie Granie w kategorii branded content, srebro dla marki Warka za kampanię Biało-Czerwona w kategorii napoje alkoholowe oraz srebro dla Warka Radler 0,0% za kampanię Trudny Wybór. Zwieńczeniem nagród jest srebro dla marki Desperados za kampanię Imprezowa Wena + 1000 PLN-a w kategorii Tech-driven.

- To ogromne uznanie dla Małgosi Lubelskiej i zespołu marketingu, który prowadziła przez ostatnie 8 lat. Docenienie ogromu pracy Grupy Żywiec i naszych partnerów z agencji kreatywnych, domów mediowych i produkcyjnych, agencji BTL, eventowych i PR. Te nagrody to w dużej mierze efekt wzajemnego zaufania, słuchania się i poszukiwania rozwiązań, w które wszyscy wierzymy. To ogromny zaszczyt i zobowiązanie prowadzić zespół z takim dorobkiem i sukcesami. – powiedziała Katarzyna Malczewska-Błaszczuk, dyrektor ds. marketingu Grupy Żywiec S.A.

W ciągu 20-lat funkcjonowania Konkursu Effie Grupa Żywiec była wielokrotnie nagradzana za swoje kampanie. Dzięki platformie „Chce się Ż” w ciągu ostatnich lat marka Żywiec stała się niekwestionowanym liderem marek premium i dziś może szczycić się najlepszymi w historii wskaźnikami wizerunku. Skuteczne działania marketingowe przyczyniły się do znacznego zwiększenia przychodów i zysku firmy i jej pozycji.

Źródło: Grupa Żywiec

www.grupazywiec.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Konkurs make me! 2020. Pula nagród: 65 tys. zł.
Międzynarodowy konkurs wzorniczy make me! to jedno z najbardziej innowacyjnych wydarzeń w dziedzinie projektowania w Europie i kluczowy element Łódź Design Festival. Najważniejszym celem make me! jest prognozowanie nadciągających trendów, odważnych idei, oraz wsparcie młodych projektantów, którzy są gotowi do startu. Finaliści ubiegłych edycji podkreślają możliwości,...
Screen Network z nagrodą w konkursie Digital Signage Awards 2020
Niestandardową, innowacyjną kampanię dla telewizji Fox, promującą serial „Chicago Fire”, poświęcony służbom ratowniczym, docenili najlepsi fachowcy w branży światowej. Nagroda Digital Signage Award przyznawana jest za niestandardowe, kreatywne i innowacyjnie technologicznie kampanie oraz za nadzwyczajne rozwiązania na polu digital signage, z wykorzystaniem cyfrowych nośników...
Animacja poświęcona historii „Sądu Ostatecznego” nagrodzona przez Communication Arts
Communication Arts, czasopismo dla osób zajmujących się profesjonalnie komunikacją wizualną, ogłosiło zwycięzców 61 edycji dorocznego konkursu ilustracyjnego. Animacja poświęcona historii „Sądu Ostatecznego” Hansa Memlinga, przygotowana przez TOFU Studio na zlecenie Muzeum Narodowego w Gdańsku trafiła do ścisłego grona tegorocznych laureatów.
Kreatywna Generacja Z pokazuje, jak znaleźć złoty środek
Ruszyła 10-ta edycja Międzynarodowego Konkursu Graficznego, skierowanego do uczniów szkół ponadgimnazjalnych. Genezą konkursu jest rozwijanie kreatywności młodych grafików, a tegorocznym tematem, który daje artystom pole do popisu jest „Za dużo, za mało”.
IDA Design Awards ogłoszone - podwójna radość w Hi!Brands
Zespół Hi!Brands otrzymał srebrną nagrodę w kategorii Product design za projekt Bee Fee i wyróżnienie za identyfikację wizualną Krakowa w tegorocznej edycji IDA.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764