logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Efektywność działań Grupy Żywiec doceniona na Effie Awards

  PR 08.11.2019, przeczytano 1031 razy
ilustracjastrzałka

Grupa Żywiec została po raz kolejny doceniona. Podczas wczorajszej 20-tej gali Konkursu Effie firma zdobyła między innymi Złoto oraz Grand Prix w kategorii long term za kampanię Chce się Ż oraz nagrodę dla najbardziej efektywnej firmy ostatniego dwudziestolecia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/efektywnosc-dzialan-grupy-zywiec-doceniona-na-effie-awards,384660,artykul.html

Jury Effie Awards, najbardziej prestiżowego konkursu branży reklamowej w Polsce, doceniło Grupę Żywiec oraz markę Żywiec za długofalowe, konsekwentne działania i kampanie, które przynoszą wymierne efekty biznesowe.

- Ta nagroda to wspaniałe ukoronowanie wieloletniej, konsekwentnej pracy całego zespołu marketingu oraz wielu partnerów agencyjnych. Jestem bardzo dumny z osiągnięć, które są doceniane zarówno w Polsce, jak i w całym świecie Grupy HEINEKEN, ale co najważniejsze przekładają się na sprzedaż i konsekwentnie budują wartość firmy. To dla nas wielka motywacja do tego, aby cały czas sięgać po więcej, wyznaczać trendy jednocześnie pozostając wiernym zasadom i wartościom, które przyświecają naszym markom. – powiedział Francois-Xavier Mahot, prezes Zarządu Grupy Żywiec S.A.

Podczas 20-tej Gali Effie Awards, Jury przyznało także srebro dla trasy koncertowej Żywiec Męskie Granie w kategorii branded content, srebro dla marki Warka za kampanię Biało-Czerwona w kategorii napoje alkoholowe oraz srebro dla Warka Radler 0,0% za kampanię Trudny Wybór. Zwieńczeniem nagród jest srebro dla marki Desperados za kampanię Imprezowa Wena + 1000 PLN-a w kategorii Tech-driven.

- To ogromne uznanie dla Małgosi Lubelskiej i zespołu marketingu, który prowadziła przez ostatnie 8 lat. Docenienie ogromu pracy Grupy Żywiec i naszych partnerów z agencji kreatywnych, domów mediowych i produkcyjnych, agencji BTL, eventowych i PR. Te nagrody to w dużej mierze efekt wzajemnego zaufania, słuchania się i poszukiwania rozwiązań, w które wszyscy wierzymy. To ogromny zaszczyt i zobowiązanie prowadzić zespół z takim dorobkiem i sukcesami. – powiedziała Katarzyna Malczewska-Błaszczuk, dyrektor ds. marketingu Grupy Żywiec S.A.

W ciągu 20-lat funkcjonowania Konkursu Effie Grupa Żywiec była wielokrotnie nagradzana za swoje kampanie. Dzięki platformie „Chce się Ż” w ciągu ostatnich lat marka Żywiec stała się niekwestionowanym liderem marek premium i dziś może szczycić się najlepszymi w historii wskaźnikami wizerunku. Skuteczne działania marketingowe przyczyniły się do znacznego zwiększenia przychodów i zysku firmy i jej pozycji.

Źródło: Grupa Żywiec

www.grupazywiec.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Podsiadło i FENOMEN – multidyscyplinarna platforma dla artystów
Kilka miesięcy temu Dawid Podsiadło ogłosił start swojego nowego festiwalu ZORZA, który połączy muzykę z innymi dziedzinami sztuki. Festiwal, który odbywa się w sześciu miastach w czasie nadchodzących wakacji. Bilety zostały całkowicie wyprzedane w pierwszych kilkunastu godzinach, oferując dwudniowe wydarzenia z zupełnie nowymi odsłonami doskonale znanych...
Golden Drum ogłasza skład jury
Golden Drum z przyjemnością ogłasza składy jury na kolejną edycję. Z dumą prezentujemy 6 przewodniczących, którzy poprowadzą jury Golden Drum, wraz z ponad 50 członkami jury reprezentującymi 27 krajów z całego świata.
Design by Śliwka Nałęczowska 2025: wyniki konkursu
Konkurs Design by Śliwka Nałęczowska po raz kolejny zainspirował młodych twórców do artystycznych poszukiwań. Spośród ponad 2000 zgłoszeń jury wybrało 10 projektów, które wyróżniły się najwyższym poziomem i najlepiej odpowiedziały na postawione wyzwanie. Pierwsze miejsce i 20 tysięcy złotych przyznano Oldze Korban.
Voice Impact Award z wydłużonym terminem zgłoszeń
Ważne tematy, które pokazują przełamywanie barier, wymagają szczególnej analizy i refleksji. Dlatego wspólnie z jury i partnerami ogólnopolskiego konkursu grantowego Voice Impact Award, już w pierwszych dniach po jego ogłoszeniu, zdecydowaliśmy się na wydłużenie terminu zgłoszeń. Wszystko po to, by dać uczestnikom więcej przestrzeni na dopracowanie materiałów, które...
Performance Marketing Diamonds EU 2025: nominacje
Już po raz 7. zabłysną diamenty efektywności w konkursie Performance Marketing Diamonds EU 2025 e-Izby. Tegoroczne nominacje objęły najbardziej efektywne agencje performance, kreatywne, kontentowe, wydawców, domy mediowe i marki. Wszyscy realizują kampanie w obszarze performance’u i afiliacji w 27 krajach UE, przez co PMD EU to jedyny tego rodzaju w Polsce konkurs o międzynarodowym...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764