logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Efektywność działań Grupy Żywiec doceniona na Effie Awards

  PR 08.11.2019, przeczytano 249 razy
ilustracjastrzałka

Grupa Żywiec została po raz kolejny doceniona. Podczas wczorajszej 20-tej gali Konkursu Effie firma zdobyła między innymi Złoto oraz Grand Prix w kategorii long term za kampanię Chce się Ż oraz nagrodę dla najbardziej efektywnej firmy ostatniego dwudziestolecia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/efektywnosc-dzialan-grupy-zywiec-doceniona-na-effie-awards,384660,artykul.html

Jury Effie Awards, najbardziej prestiżowego konkursu branży reklamowej w Polsce, doceniło Grupę Żywiec oraz markę Żywiec za długofalowe, konsekwentne działania i kampanie, które przynoszą wymierne efekty biznesowe.

- Ta nagroda to wspaniałe ukoronowanie wieloletniej, konsekwentnej pracy całego zespołu marketingu oraz wielu partnerów agencyjnych. Jestem bardzo dumny z osiągnięć, które są doceniane zarówno w Polsce, jak i w całym świecie Grupy HEINEKEN, ale co najważniejsze przekładają się na sprzedaż i konsekwentnie budują wartość firmy. To dla nas wielka motywacja do tego, aby cały czas sięgać po więcej, wyznaczać trendy jednocześnie pozostając wiernym zasadom i wartościom, które przyświecają naszym markom. – powiedział Francois-Xavier Mahot, prezes Zarządu Grupy Żywiec S.A.

Podczas 20-tej Gali Effie Awards, Jury przyznało także srebro dla trasy koncertowej Żywiec Męskie Granie w kategorii branded content, srebro dla marki Warka za kampanię Biało-Czerwona w kategorii napoje alkoholowe oraz srebro dla Warka Radler 0,0% za kampanię Trudny Wybór. Zwieńczeniem nagród jest srebro dla marki Desperados za kampanię Imprezowa Wena + 1000 PLN-a w kategorii Tech-driven.

- To ogromne uznanie dla Małgosi Lubelskiej i zespołu marketingu, który prowadziła przez ostatnie 8 lat. Docenienie ogromu pracy Grupy Żywiec i naszych partnerów z agencji kreatywnych, domów mediowych i produkcyjnych, agencji BTL, eventowych i PR. Te nagrody to w dużej mierze efekt wzajemnego zaufania, słuchania się i poszukiwania rozwiązań, w które wszyscy wierzymy. To ogromny zaszczyt i zobowiązanie prowadzić zespół z takim dorobkiem i sukcesami. – powiedziała Katarzyna Malczewska-Błaszczuk, dyrektor ds. marketingu Grupy Żywiec S.A.

W ciągu 20-lat funkcjonowania Konkursu Effie Grupa Żywiec była wielokrotnie nagradzana za swoje kampanie. Dzięki platformie „Chce się Ż” w ciągu ostatnich lat marka Żywiec stała się niekwestionowanym liderem marek premium i dziś może szczycić się najlepszymi w historii wskaźnikami wizerunku. Skuteczne działania marketingowe przyczyniły się do znacznego zwiększenia przychodów i zysku firmy i jej pozycji.

Źródło: Grupa Żywiec

www.grupazywiec.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wystartował Konkurs Korony Reklamy 2020
Konkurs Korony Reklamy to konkurs wyróżniający najlepsze firmy z branży reklamowej. Organizowany jest podczas targów RemaDays pod patronatem programu Solidni w Biznesie. To ogromna szansa dla firmy na pokazanie się nowym klientom z 11 sektorów targowych RemaDays.
„Mali ratownicy” z Grand Prix na Eventiada IPRA Golden Awards
„Mali Ratownicy”- projekt prowadzony od 3 lat w nadmorskich miejscowościach przez Volkswagena, który uczy dzieci prawidłowego udzielania pierwszej pomocy zdobył Grand Prix w Eventiada IPRA Golden Awards. Ponadto został wyróżniony w kategorii Best Corporate Social Responsibility Campaign. Za realizację projektu były odpowiedzialne agencje EL Padre (event) oraz...
Wedlowskie produkty odniosły sukces w tegorocznych konkursach rynku spożywczego. Konsumenci docenili redesign opakowań kultowych pianek Ptasie Mleczko, a redakcje FMCG nagrodziły linię czekolad gorzkich Premium od E.Wedel. Wyroby marki nagrodzone zostały w plebiscytach: Złota Innowacja FMCG 2019 oraz Certyfikat Dobry Produkt.
Effie: Nestlé Polska wśród najbardziej efektywnych firm 20-lecia
Ten rok był szczególny dla konkursu nagród Effie, ponieważ w Polsce zorganizowano go po raz 20-sty. Z tej okazji przedstawiono 20 Najbardziej Efektywnych Firm, które w ciągu ostatniego 20-lecia wyróżniły się najskuteczniejszą komunikacją marketingową. W tym gronie znalazło się Nestlé Polska. Jednocześnie w konkursie Effie 2019 firma otrzymała dwie nagrody: srebrne Effie w...
Wraz z dojrzewaniem rynku handlu detalicznego w Polsce rosną także oczekiwania konsumentów, którzy stają się coraz bardziej wymagający i nastawieni na oryginalne doświadczenia. Dynamiczny rozwój centrów handlowych i rozszerzanie ich kompetencji poza obszary stricte zakupowe wymagają kreatywności w konkurencji o uwagę klienta. Odpowiedzią firm może być...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764