logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Effie: Nestlé Polska wśród najbardziej efektywnych firm 20-lecia

  PR 12.11.2019, przeczytano 303 razy
ilustracjastrzałka

Ten rok był szczególny dla konkursu nagród Effie, ponieważ w Polsce zorganizowano go po raz 20-sty. Z tej okazji przedstawiono 20 Najbardziej Efektywnych Firm, które w ciągu ostatniego 20-lecia wyróżniły się najskuteczniejszą komunikacją marketingową. W tym gronie znalazło się Nestlé Polska. Jednocześnie w konkursie Effie 2019 firma otrzymała dwie nagrody: srebrne Effie w kategorii Long Term Marketing Excellence za kampanię marki Maggi „Daj się zaskoczyć” oraz brązowe Effie dla kampanii Winiary „Misja Kaszotto” w kategorii Żywność.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/effie%3A-nestl%C3%A9-polska-wsrod-najbardziej-efektywnych-firm-20-lecia,384690,artykul.html

Effie Awards to największy i najbardziej prestiżowy konkurs branży reklamowej na świecie. Po raz pierwszy przeprowadzono go w 1968 roku w Nowym Yorku. Polska jest obecnie jednym z 55 krajów, gdzie jest on organizowany. Tegoroczne rozdanie było wyjątkowe, bo związane z jubileuszem istnienia nagród. Kapituła postanowiła wyróżnić marki, których komunikacja przez lata charakteryzowała się skutecznością, budując ich rozpoznawalność i wizerunek oraz przynosząc ponadprzeciętne efekty biznesowe.

- To dla nas ogromne wyróżnienie, które potwierdza długoterminową konsekwencję strategiczną i efektywność komunikacji naszych marek. Dziękujemy wszystkim partnerom zaangażowanym w tworzenie naszych kampanii – zaznacza Zbigniew Skarżyński, Marketing Communication Manager, Nestlé Polska.

Za realizację obydwu projektów odpowiadają agencje: Publicis i Wavemaker

Źródło: Nestle

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Admind z nagrodą Red Dot 2020
Wśród 6 992 projektów podzielonych na trzy główne kategorie, zostaliśmy wyróżnieni aż dwa razy za kampanie związane z brands & communication.
Tofu Studio z Red Dot Award
Gdańskie TOFU Studio zostało ponownie docenione w konkursie RED DOT Award: Brands & Communication Design. Nagrodzonym przez międzynarodowe Jury projektem został kalendarz wieloplanszowy „LEGENDY” przygotowany charytatywnie pod patronatem UNICEF Polska. To już trzecia nagroda przyznania gdańszczanom w tym prestiżowym, ogólnoświatowym konkursie.
PIAP ogłasza konkurs na kampanię
Polska Izba Artykułów Promocyjnych organizuje konkurs na najlepszą kampanię reklamową pod hasłem „Odmrażamy upominki reklamowe”. Adresowany jest on do Członków PIAP i wszystkich firm z branży artykułów promocyjnych i szeroko pojętej reklamy. Organizator przewidział trzy premiowane miejsca, a dla zwycięzców nagrodę finansową oraz kampanie...
Za/Przeciw - Międzynarodowy konkurs na plakat
Międzynarodowy konkurs na plakat dla studentów i absolwentów, którzy ukończyli studia w ciągu ostatnich 5 lat.
Grand Video Awards 2020 – ruszają zgłoszenia
W szóstej edycji Grand Video Awards, konkursu dla najlepszych twórców wideo w sieci, jury wybierze laureatów w jedenastu kategoriach, w tym w nowej: Wideoklip. Zostaną też przyznane nagrody specjalne za Kanał Roku, Debiut Roku i Nagrodę Widzów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764