logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Effie Awards: Brąz dla Rainbow Tours

  PR 12.10.2012, przeczytano 1279 razy
ilustracjastrzałka

W poniedziałek ósmego października Rainbow Tours odebrał nagrodę Brązowe Effie w prestiżowym konkursie Effie Awards, w którym to nagradzane są efektywne kampanie reklamowe. Jury doceniło przygotowaną wspólnie z agencją reklamową Fat Baby oraz domem mediowym Starcom kampanię reklamową: Taryfy - „Dzieciaki górą” oraz „Plaża pod nosem” z  2011 roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/effie-awards%3A-braz-dla-rainbow-tours,16924,artykul.html

Kampania reklamowa Taryfy obecna była w mediach od 20 maja 2011 roku. Taryfa „Dzieciaki górą” skupiała się głównie na promocji  Figloklubów oraz szeregu innych specjalnie wybranych hoteli nastawionych na rodzinny wypoczynek. Taryfa dawała rodzicom zniżki nawet do 24 procent i specjalne ceny dla dzieci od 599 złotych.

W wariancie „Plaża pod nosem” brane były pod uwagę hotele usytuowane nad brzegiem morza raczej dla ludzi młodych. W tym przypadku także obowiązywały zniżki do 24 procent na wszystkie terminy sezonu letniego. Cała akcja reklamowa opierała się na kampanii w telewizji, w internecie oraz mediach niestandardowych. Za kreację odpowiedzialna była agencja reklamowa Fat Baby, a planowaniem i zakupem mediów zajmował się dom mediowy Starcom.

W tegorocznym konkursie Effie (Konkurs Efektywności Komunikacji Marketingowej) w 20 kategoriach konkursowych jury nominowało łącznie 56 prac. Effie to jedyny tak prestiżowy konkurs marketingowy na świecie, zorganizowany po raz pierwszy w 1968 roku w Nowym Yorku przez Amerykańskie Stowarzyszenie Marketingu. Idea konkursu dopuszcza tylko te projekty, w których wszystkie kluczowe narzędzia marketingu oraz współpraca pomiędzy agencją reklamową a klientem osiągają najlepszą efektywność.

Źródło: Rainbow Tours

Dodatkowe informacje:

Fat Baby odpowiada za obsługę reklamową BOŚ Bank w zakresie ATL i BTL, przygotowała kampanie m.in. dla mas krówkowych Bakallandu, marki Gatta, Blue Cash – błyskawicznych przelewów oferowanych przez Blue Media S.A, a także kampanii wprowadzającej na rynek markę napojów jogurtowych Fineasz i Ferb oferowanych przez OSM w Łowiczu.

Dom mediowy Starcom należy do jednej z najsilniejszych i najbardziej renomowanych na świecie grup komunikacyjnych - Starcom Mediavest Group i jest częścią holdingu reklamowego Publicis. W Polsce firma działa od ponad 10 lat. Pracuje dla największych i najbardziej wymagających reklamodawców w tym m.in.: T-Mobile, Coca – Cola Poland Services, Samsung, USP Zdrowie, Kompania Piwowarska SA, Kraft Foods Polska, Eurobank, Grupa TVN. Starcom to najbardziej utytułowany dom mediowy w Polsce.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764