logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Effie Awards: Brąz dla Rainbow Tours

  PR 12.10.2012, przeczytano 1312 razy
ilustracjastrzałka

W poniedziałek ósmego października Rainbow Tours odebrał nagrodę Brązowe Effie w prestiżowym konkursie Effie Awards, w którym to nagradzane są efektywne kampanie reklamowe. Jury doceniło przygotowaną wspólnie z agencją reklamową Fat Baby oraz domem mediowym Starcom kampanię reklamową: Taryfy - „Dzieciaki górą” oraz „Plaża pod nosem” z  2011 roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/effie-awards%3A-braz-dla-rainbow-tours,16924,artykul.html

Kampania reklamowa Taryfy obecna była w mediach od 20 maja 2011 roku. Taryfa „Dzieciaki górą” skupiała się głównie na promocji  Figloklubów oraz szeregu innych specjalnie wybranych hoteli nastawionych na rodzinny wypoczynek. Taryfa dawała rodzicom zniżki nawet do 24 procent i specjalne ceny dla dzieci od 599 złotych.

W wariancie „Plaża pod nosem” brane były pod uwagę hotele usytuowane nad brzegiem morza raczej dla ludzi młodych. W tym przypadku także obowiązywały zniżki do 24 procent na wszystkie terminy sezonu letniego. Cała akcja reklamowa opierała się na kampanii w telewizji, w internecie oraz mediach niestandardowych. Za kreację odpowiedzialna była agencja reklamowa Fat Baby, a planowaniem i zakupem mediów zajmował się dom mediowy Starcom.

W tegorocznym konkursie Effie (Konkurs Efektywności Komunikacji Marketingowej) w 20 kategoriach konkursowych jury nominowało łącznie 56 prac. Effie to jedyny tak prestiżowy konkurs marketingowy na świecie, zorganizowany po raz pierwszy w 1968 roku w Nowym Yorku przez Amerykańskie Stowarzyszenie Marketingu. Idea konkursu dopuszcza tylko te projekty, w których wszystkie kluczowe narzędzia marketingu oraz współpraca pomiędzy agencją reklamową a klientem osiągają najlepszą efektywność.

Źródło: Rainbow Tours

Dodatkowe informacje:

Fat Baby odpowiada za obsługę reklamową BOŚ Bank w zakresie ATL i BTL, przygotowała kampanie m.in. dla mas krówkowych Bakallandu, marki Gatta, Blue Cash – błyskawicznych przelewów oferowanych przez Blue Media S.A, a także kampanii wprowadzającej na rynek markę napojów jogurtowych Fineasz i Ferb oferowanych przez OSM w Łowiczu.

Dom mediowy Starcom należy do jednej z najsilniejszych i najbardziej renomowanych na świecie grup komunikacyjnych - Starcom Mediavest Group i jest częścią holdingu reklamowego Publicis. W Polsce firma działa od ponad 10 lat. Pracuje dla największych i najbardziej wymagających reklamodawców w tym m.in.: T-Mobile, Coca – Cola Poland Services, Samsung, USP Zdrowie, Kompania Piwowarska SA, Kraft Foods Polska, Eurobank, Grupa TVN. Starcom to najbardziej utytułowany dom mediowy w Polsce.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Marka Duda rusza z kampanią reklamową po rebrandingu
Marka Duda, lider w kategorii wędlin drobiowych w plasterkach w Polsce, wchodzi w nowy etap komunikacji. Wraz z rebrandingiem oraz odświeżeniem wizerunku marki startuje szeroko zakrojona kampania reklamowa, która udowadnia, że kanapka może być królową nie tylko śniadania, ale również lunchu i kolacji.
We współpracy z naturą – Herbapol promuje owocowe syropy
Wystartowała nowa odsłona kampanii „Herbapol. We współpracy z naturą”. Promowane są w niej syropy owocowe Herbapol, które w duecie z wodą pomagają zadbać o odpowiednie nawodnienie, a jednocześnie pozwalają cieszyć się pysznym smakiem. Nowoczesny, inspirujący spot został stworzony z myślą o młodych konsumentach, którzy szukają prostych,...
VerdeAgency przygotuje nową komunikację dla marki Bonduelle
VerdeAgency wygrała przetarg na opracowanie strategii komunikacji i koncepcji kreatywnej nowej kampanii marki Bonduelle w Polsce. To kolejna znana marka, która powierza obsługę agencji założonej Piotra Potorskiego, Jerzego Przeździeckiego i Jarosława Króla w połowie ubiegłego roku.
DubleVerify: narzędzia Brand Safety & Suitability oparte na AI dla TikTok
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital ogłosiła uruchomienie list wykluczeń wideo pre-bid dla TikTok - rozszerzając zakres zaufanych, niezależnych narzędzi z obszarów brand suitability i media performance na tej platformie. Pozwoli to reklamodawcom proaktywnie unikać treści, które uznają za budzące...
Performance Group dla Medistore na TikToku
Po wygranym przetargu agencja Performance Group rozpoczyna obsługę działań na TikToku dla Medistore, platformy e-commerce należącej do Medicover. Agencja odpowiada całościowo za strategię i realizację komunikacji.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764