logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Effie Awards: Mbank wśród najefektywniejszych marketingowo

  PR 08.11.2019, przeczytano 315 razy
ilustracjastrzałka

mBank został wyróżniony aż czterema nagrodami w jubileuszowej, 20. edycji prestiżowego konkursu Effie Awards Poland. Oprócz trzech statuetek przyznanych za konkretne kampanie reklamowe mBank otrzymał też wyróżnienie specjalne dla najbardziej efektywnych firm ostatniego 20-lecia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/effie-awards%3A-mbank-wsrod-najefektywniejszych-marketingowo,384658,artykul.html

Effie Awards Poland to konkurs wyłaniający i nagradzający najskuteczniejsze kampanie i rozwiązania marketingowe. W tegorocznej edycji mBank został nagrodzony aż czterokrotnie, w tym znalazł się w prestiżowym rankingu TOP 20 najefektywniejszych firm, który powstał z okazji jubileuszu konkursu w Polsce. Do zestawienia jury wybrało 20 spośród 331 firm, które otrzymały nominacje i nagrody w Konkursie Effie Awards na przestrzeni dwudziestu lat.

Dwie srebrne nagrody Effie – w kategorii Finanse oraz Business to Business – otrzymała kampania „Zakładanie firmy z mBankiem”, zachęcająca przyszłych przedsiębiorców do otwierania firmy w placówkach oraz na stronie internetowej mBanku. W kampanii podkreślano fakt, że założenie jednoosobowej działalności gospodarczej jest proste i możliwe nawet bez wychodzenia z domu. Robiąc to za pośrednictwem mBanku przedsiębiorcy zyskiwali także wsparcie księgowej. Ideą spotów było pokazanie uczuć, jakie towarzyszą zakładaniu firmy z mBankiem i podkreślenie radości płynącej z bycia swoim własnym szefem.

Również srebrną nagrodę w kategorii Finanse otrzymała kampania „Rocznik 2000”, w której mBank zwracał się bezpośrednio do osób, które w 2018 r. stawały się pełnoletnie i podkreślał wyjątkowość przedstawicieli tej grupy wiekowej. Zamiast opowiadać o kredytach, lokatach i kontach, w komunikacji postawiono na przekaz emocjonalny. Kampania internetowa z wideo-życzeniami na osiemnaste urodziny oraz towarzyszące jej działania stały się angażującą formą dialogu z młodymi konsumentami.

W tegorocznej edycji konkursu Effie Awards Poland nominacje uzyskały 94 kampanie w 23 kategoriach. W sumie wręczono 19 brązowych, 31 srebrnych i 6 złotych statuetek.

Źródło: mBank

www.mbank.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Cover Awarts 2019 - znamy zwycięzców!
Już po raz siódmy wybrane zostały najlepsze okładki i oprawy polskich płyt w ramach konkursu Cover awArts. Na finalne zestawienie złożyło się 52.597 głosów internautów oraz praca 52-osobowego jury. W jego skład weszli artyści sztuk wizualnych (fotografowie, malarze, graficy), ludzie piszący o kulturze i sztuce (dziennikarze, kulturoznawcy) oraz muzycy – organizatorzy...
European Content Awards: aż 6 nominacji dla wrocławskiej agencji Elephate
W pierwszej edycji European Content Awards agencja content marketingowa Elephate z Wrocławia może liczyć aż na sześć statuetek. Wyniki konkursu poznamy 27 lutego na uroczystej gali w Krakowie.
Mistrzowie świetlnych kadrów wybrani
Za nami 11. edycja konkursu „Świeć się z Energą”. Ta akcja to nie tylko plebiscyt najpiękniej oświetlonych polskich miast i pomoc potrzebującym. To także niesamowity konkurs fotograficzny. W tegorocznej edycji miłośnicy fotografii przesłali aż 1957 zdjęć! Już wiadomo, w czyje ręce trafią nagrody.
Świeć się z Energą - Zamość i Rzeszów na podium
Świetlna przemiana Zamościa i Rzeszowa jakie przygotowała firma Multidekor zdobyły uznanie publiczności i znalazły się na podium konkursu na najpiękniej rozświetlone miasto. Co sprawiło, że iluminacje Zamościa i Rzeszowa tak zachwyciły internautów?
Konkurs na gadżety promocyjne dla Bydgoszczy
Miasto Bydgoszcz zaprasza do udziału w konkursie na projekt linii gadżetów promocyjnych Bydgoszczy. Na prace konkursowe czekamy do 28 lutego 2020 roku. Autor zwycięskiej koncepcji otrzyma nagrodę finansową.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764