logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Effie Awards: Mbank wśród najefektywniejszych marketingowo

  PR 08.11.2019, przeczytano 822 razy
ilustracjastrzałka

mBank został wyróżniony aż czterema nagrodami w jubileuszowej, 20. edycji prestiżowego konkursu Effie Awards Poland. Oprócz trzech statuetek przyznanych za konkretne kampanie reklamowe mBank otrzymał też wyróżnienie specjalne dla najbardziej efektywnych firm ostatniego 20-lecia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/effie-awards%3A-mbank-wsrod-najefektywniejszych-marketingowo,384658,artykul.html

Effie Awards Poland to konkurs wyłaniający i nagradzający najskuteczniejsze kampanie i rozwiązania marketingowe. W tegorocznej edycji mBank został nagrodzony aż czterokrotnie, w tym znalazł się w prestiżowym rankingu TOP 20 najefektywniejszych firm, który powstał z okazji jubileuszu konkursu w Polsce. Do zestawienia jury wybrało 20 spośród 331 firm, które otrzymały nominacje i nagrody w Konkursie Effie Awards na przestrzeni dwudziestu lat.

Dwie srebrne nagrody Effie – w kategorii Finanse oraz Business to Business – otrzymała kampania „Zakładanie firmy z mBankiem”, zachęcająca przyszłych przedsiębiorców do otwierania firmy w placówkach oraz na stronie internetowej mBanku. W kampanii podkreślano fakt, że założenie jednoosobowej działalności gospodarczej jest proste i możliwe nawet bez wychodzenia z domu. Robiąc to za pośrednictwem mBanku przedsiębiorcy zyskiwali także wsparcie księgowej. Ideą spotów było pokazanie uczuć, jakie towarzyszą zakładaniu firmy z mBankiem i podkreślenie radości płynącej z bycia swoim własnym szefem.

Również srebrną nagrodę w kategorii Finanse otrzymała kampania „Rocznik 2000”, w której mBank zwracał się bezpośrednio do osób, które w 2018 r. stawały się pełnoletnie i podkreślał wyjątkowość przedstawicieli tej grupy wiekowej. Zamiast opowiadać o kredytach, lokatach i kontach, w komunikacji postawiono na przekaz emocjonalny. Kampania internetowa z wideo-życzeniami na osiemnaste urodziny oraz towarzyszące jej działania stały się angażującą formą dialogu z młodymi konsumentami.

W tegorocznej edycji konkursu Effie Awards Poland nominacje uzyskały 94 kampanie w 23 kategoriach. W sumie wręczono 19 brązowych, 31 srebrnych i 6 złotych statuetek.

Źródło: mBank

www.mbank.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Polskie studio na shortliście Titanium Cannes Lions 2024
Kampania "Pub Museums", której sercem jest technologia Augmented Reality (AR) przygotowana przez polskie studio kreatywne Lens That trafiła na shortlistę Titanium - najważniejszej nagrody w prestiżowym konkursie Cannes Lions 2024. Za pomysł kreatywny kampanii odpowiada włoski oddział LePub, za działania PR-owe oraz digitalowe - Publicis Dublin oraz...
Superbet i Lech blisko prestiżowej nagrody
Wielka gala w Londynie, a w jej centrum współpraca Kolejorza z marką Superbet, sponsorem strategicznym Lecha Poznań? To nie żart – bukmacher otrzymał nominację do niezwykle prestiżowych nagród EGR Marketing & Innovations. Uwagę jury przyciągnęły niestandardowe aktywacje i niesztampowe podejście do wspólnych działań. - Nasza recepta na...
Startuje konkurs KRUCHOŚĆ by Artystyczna Podróż
Wystartowała 6. edycja konkursu fotograficznego Artystyczna Podróż. Tegorocznym tematem przewodnim jest KRUCHOŚĆ. Konkurs, organizowany przez profil Artystyczna Podróż i ERGO Hestię, skierowany jest do twórców publikujących swoje dzieła na platformie Instagram. Konkurs potrwa do 4 sierpnia br., a sopocki ubezpieczyciel nagrodzi autorów najlepszych zdjęć...
Startuje nowa edycja konkursu TikTok Ad Awards 2024
TikTok Ad Awards ma na celu wyłonienie najlepszych płatnych kampanii reklamowych zrealizowanych na TikToku, które mogą pochwalić się kreatywnością i świetnymi wynikami. W trzeciej edycji TikTok Ad Awards uczestnicy będą mogli zmierzyć się w nowej kategorii poświęconej budowaniu świadomości marki. Zapisy do konkursu potrwają do 25 września.
Employer Branding Excellence Awards 2024: wyróżnienie dla Hochland
7 czerwca 2024 roku już po raz trzynasty rozdano nagrody w prestiżowym konkursie Employer Branding Excellence Awards, którego celem jest wyłonienie i nagrodzenie najlepszych projektów employer brandingowych. W tym roku firma Hochland Polska zdobyła wyróżnienie w kategorii ‘Strona/zakładka kariery’.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764