logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Effie Awards: Mbank wśród najefektywniejszych marketingowo

  PR 08.11.2019, przeczytano 201 razy
ilustracjastrzałka

mBank został wyróżniony aż czterema nagrodami w jubileuszowej, 20. edycji prestiżowego konkursu Effie Awards Poland. Oprócz trzech statuetek przyznanych za konkretne kampanie reklamowe mBank otrzymał też wyróżnienie specjalne dla najbardziej efektywnych firm ostatniego 20-lecia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/effie-awards%3A-mbank-wsrod-najefektywniejszych-marketingowo,384658,artykul.html

Effie Awards Poland to konkurs wyłaniający i nagradzający najskuteczniejsze kampanie i rozwiązania marketingowe. W tegorocznej edycji mBank został nagrodzony aż czterokrotnie, w tym znalazł się w prestiżowym rankingu TOP 20 najefektywniejszych firm, który powstał z okazji jubileuszu konkursu w Polsce. Do zestawienia jury wybrało 20 spośród 331 firm, które otrzymały nominacje i nagrody w Konkursie Effie Awards na przestrzeni dwudziestu lat.

Dwie srebrne nagrody Effie – w kategorii Finanse oraz Business to Business – otrzymała kampania „Zakładanie firmy z mBankiem”, zachęcająca przyszłych przedsiębiorców do otwierania firmy w placówkach oraz na stronie internetowej mBanku. W kampanii podkreślano fakt, że założenie jednoosobowej działalności gospodarczej jest proste i możliwe nawet bez wychodzenia z domu. Robiąc to za pośrednictwem mBanku przedsiębiorcy zyskiwali także wsparcie księgowej. Ideą spotów było pokazanie uczuć, jakie towarzyszą zakładaniu firmy z mBankiem i podkreślenie radości płynącej z bycia swoim własnym szefem.

Również srebrną nagrodę w kategorii Finanse otrzymała kampania „Rocznik 2000”, w której mBank zwracał się bezpośrednio do osób, które w 2018 r. stawały się pełnoletnie i podkreślał wyjątkowość przedstawicieli tej grupy wiekowej. Zamiast opowiadać o kredytach, lokatach i kontach, w komunikacji postawiono na przekaz emocjonalny. Kampania internetowa z wideo-życzeniami na osiemnaste urodziny oraz towarzyszące jej działania stały się angażującą formą dialogu z młodymi konsumentami.

W tegorocznej edycji konkursu Effie Awards Poland nominacje uzyskały 94 kampanie w 23 kategoriach. W sumie wręczono 19 brązowych, 31 srebrnych i 6 złotych statuetek.

Źródło: mBank

www.mbank.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wystartował Konkurs Korony Reklamy 2020
Konkurs Korony Reklamy to konkurs wyróżniający najlepsze firmy z branży reklamowej. Organizowany jest podczas targów RemaDays pod patronatem programu Solidni w Biznesie. To ogromna szansa dla firmy na pokazanie się nowym klientom z 11 sektorów targowych RemaDays.
„Mali ratownicy” z Grand Prix na Eventiada IPRA Golden Awards
„Mali Ratownicy”- projekt prowadzony od 3 lat w nadmorskich miejscowościach przez Volkswagena, który uczy dzieci prawidłowego udzielania pierwszej pomocy zdobył Grand Prix w Eventiada IPRA Golden Awards. Ponadto został wyróżniony w kategorii Best Corporate Social Responsibility Campaign. Za realizację projektu były odpowiedzialne agencje EL Padre (event) oraz...
Wedlowskie produkty odniosły sukces w tegorocznych konkursach rynku spożywczego. Konsumenci docenili redesign opakowań kultowych pianek Ptasie Mleczko, a redakcje FMCG nagrodziły linię czekolad gorzkich Premium od E.Wedel. Wyroby marki nagrodzone zostały w plebiscytach: Złota Innowacja FMCG 2019 oraz Certyfikat Dobry Produkt.
Effie: Nestlé Polska wśród najbardziej efektywnych firm 20-lecia
Ten rok był szczególny dla konkursu nagród Effie, ponieważ w Polsce zorganizowano go po raz 20-sty. Z tej okazji przedstawiono 20 Najbardziej Efektywnych Firm, które w ciągu ostatniego 20-lecia wyróżniły się najskuteczniejszą komunikacją marketingową. W tym gronie znalazło się Nestlé Polska. Jednocześnie w konkursie Effie 2019 firma otrzymała dwie nagrody: srebrne Effie w...
Wraz z dojrzewaniem rynku handlu detalicznego w Polsce rosną także oczekiwania konsumentów, którzy stają się coraz bardziej wymagający i nastawieni na oryginalne doświadczenia. Dynamiczny rozwój centrów handlowych i rozszerzanie ich kompetencji poza obszary stricte zakupowe wymagają kreatywności w konkurencji o uwagę klienta. Odpowiedzią firm może być...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764