logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Effie Awards: Srebro dla S4

  PR 10.10.2012, przeczytano 2747 razy

Realizowana przez agencję S4 kampania preparatu magnezowego "BluMAG jedyny z pełną dawką magnezu" dla PPF Hacso – Lek została nagrodzona srebrną statuetką EFFIE w prestiżowym konkursie EFFIE AWARDS w kategorii launch produktu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/effie-awards%3A-srebro-dla-s4,16878,artykul.html

EFFIE Awards to jeden z najważniejszych na świecie konkursów branży komunikacji marketingowej. Konkurs nagradza sukcesy rynkowe marek osiągnięte dzięki wdrożonym kampaniom reklamowym. W tegorocznej 13. edycji konkursu jury przyznało 3 złote, 25 srebrnych i 15 brązowych nagród, w tym jedna srebrna statuetka powędrowała do S4.

Największym mierzalnym sukcesem kampanii zrealizowanej przez S4 był bezprecedensowy wzrost sprzedaży preparatu BluMAG jedyny w swojej kategorii. Udało się to dzięki konsekwentnej budowie potrzeby zażywania pełnej dziennej dawki magnezu i wyróżnienie się w ten sposób na tle konkurencji.  Wprowadzenie produktu na rynek i start kampanii miały miejsce w listopadzie 2010 roku. W marcu 2011 roku BluMAG jedyny stał się nr 1 na rynku preparatów magnezowych z blisko 20% udziałem w rynku.

Ze strony agencji za działania dla tego klienta odpowiadały: Agnieszka Cachro, client service director, Magdalena Łucek, account manager. Projekt przygotowały Agnieszka Meder, creative group head, Agnieszka Godlewska, senior copywriter oraz Agnieszka Czop, art director.

Źródło: S4

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764