logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Effie Awards 2019: nagrody wręczone

   05.11.2019, przeczytano 654 razy
ilustracjastrzałka

Nagrody zostały przyznane przez Jury pod przewodnictwem Katarzyny Kieli, Prezes i Dyrektor Zarządzającej Discovery EMEA, 28 października w Teatrze Wielkim Operze Narodowej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/effie-awards-2019%3A-nagrody-wreczone,384589,artykul.html

- Powodzenie projektów marketingowych w pierwszej  kolejności zależy od jakości insight’u konsumenckiego. Decydujące znaczenie dla sukcesu komunikacyjnego i komercyjnego biznesu ma również umiejętna narracja, historia, jaką chcemy przekazać o naszej marce i naszym produkcie, umiejętność otwarcia człowieka na nasz komunikat. Kluczem jest kreacja i kontent, bo to ostatecznie treść przemawia do nas lub nie. Wzbudza określone emocje, bawi, angażuje, inspiruje, daje poczucie przynależności i pobudza do działania. Effie jest niezwykle ważnym konkursem, który wpisuje się w światową dyskusję o roli i wyzwaniach stojących przed marketingiem. –  Od 20 lat jesteśmy sponsorem strategicznym konkursu. To tu prezentuje się najbardziej kreatywne rozwiązania, wyznacza branżowe trendy, ustanawia standardy efektywnej komunikacji i wskazuje liderów. - powiedziała Kasia Kieli, prezes i dyrektor zarządzająca Discovery w regionie EMEA.

Złote statuetki konkursu Effie Awards otrzymali:  

  • „Nie ma Rak’n’Rolla bez procentów” – Fundacji Rak'n'Roll, Grey Worldwide Warszawa,  MediaCom Warszawa,
  • „Chce się Ż” –  Grupy Żywiec, Agencja 2012, Ogilvy, Starcom, VMLY&R, JUST,
  • „Odkrywaj więcej Amundsen Vodka” – Stock Polska, The Digitals,
  • „Mistrzowie Tiger” – Maspex; Brasil i Starcom,
  • „Kawa na każdym rogu” – Żabka, PZL, Spark Foundry i Spacecamp,

Grand Prix Effie 2019 otrzymała kampania „Chce się Ż” –  Grupa Żywiec, Agencja 2012, Ogilvy, Starcom, VMLY&R, JUST .

Tytuł najbardziej efektywnej agencji roku 2019, otrzymała agencja VMLY&R, a najbardziej efektywnej agencji mediowej: Starcom.

Z okazji   jubileuszu powstał również ranking TOP 20 najefektywniejszych firm i agencji komunikacyjnych 20-lecia SAR: Effie Poland,

  • Tytuł najefektywniejszej firmy 20-lecia trafił do Grupy Żywiec
  • Tytuły najefektywniejszych agencji komunikacyjnych odebrali: Szymon Gutkowski dla agencji DDB i Paweł Gala dla agencji mediowej Wavemaker.

W 20 gali konkursu w Polsce, wzięła udział Traci Alford Prezes i CEO Effie Worldwide.

- Jest to kluczowy rok dla Effie, ponieważ obchodzimy 50-lecie naszej działalności jako globalne forum efektywności marketingowej oraz 20-lecie Effie w Polsce. Effie stale ewoluuje i dostosowuje się do ciągle zmieniających się możliwości dla marek i marketerów. Effie Poland daje przykład, wprowadzając ostatnio kategorię Marketing & Business Solutions, która poszerza zakres nagród  o efektywność pomysłów biznesowych.  Po udanym uruchomieniu w Polsce, wprowadzamy tę kategorię na inne rynki - Effie Worldwide. Serdecznie gratuluję zwycięzcom konkursu Effie 2019 i wszystkim zaangażowanym w 20 udanych lat działalności Effie Poland. Z niecierpliwością czekam na więcej w przyszłości. - powiedziała Traci Alford, Prezes i Dyrektor Generalny Effie Awards

Źródło: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR

www.sar.org.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764